Przetargi.pl
Dostawę sprzętu i wyposażenia technologicznego dla Oddziału Pulmonologiczno-Onkologicznego z Chemioterapią Centrum Pulmonologii i Torakochirurgii w Bystrej

Centrum Pulmonologii i Torakochirurgii w Bystrej ogłasza przetarg

  • Adres: 43-360 Bystra, J. Fałata 2
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 334991810
  • Data zamieszczenia: 2022-08-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Centrum Pulmonologii i Torakochirurgii w Bystrej
    J. Fałata 2
    43-360 Bystra, woj. śląskie
    tel. 334991810
    REGON: 000640923
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawę sprzętu i wyposażenia technologicznego dla Oddziału Pulmonologiczno-Onkologicznego z Chemioterapią Centrum Pulmonologii i Torakochirurgii w Bystrej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1) Przedmiotem zamówienia jest zakup sprzętu i wyposażenia technologicznego dla Oddziału Pulmonologiczno -Onkologicznego z Chemioterapią Centrum Pulmonologii i Torakochirurgii w Bystrej w ramach realizacji projektu „Optymalizacja zabezpieczenia prognozowanych potrzeb na świadczenia hospitalizacyjne w zakresie chorób układu oddechowego w województwie śląskim poprzez przebudowę, modernizację oraz doposażenie kompleksu budynków na potrzeby oddziałów pulmonologicznych z pododdziałem chemioterapii nowotworów Centrum Pulmonologii Torakochirurgii w Bystrej” współfinansowanego przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020 w zakresie sprzętu określonego w Pakiecie nr 1: Wyposażenie technologiczne – SPRZĘT TELEINFORMATYCZNY2) Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje asortyment wyspecyfikowany w załączniku nr 2 – formularz asortymentowo-cenowy do niniejszej SWZ oraz posiadające właściwości i spełniające co najmniej wymagania odnoszące się do przedmiotu zamówienia określone w załączniku nr 3 do SWZ (1 – 7) – Opis wymagań dla przedmiotu zamówienia. Oferta musi zawierać wycenę całego asortymentu wskazanego w Pakiecie.3) Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje dostarczenie, zainstalowanie i uruchomienie przedmiotu zamówienia, a także na wniosek Zamawiającego instruktaż wskazanych przez Zamawiającego pracowników w zakresie prawidłowej obsługi i właściwej eksploatacji wyposażenia.5) Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia:a) Asortyment stanowiący przedmiot zamówienia musi być zgodny z opisami wyspecyfikowanymi w zał. nr 2 do niniejszej SWZ oraz posiadać właściwości i spełniać wymagania odnoszące się do przedmiotu zamówienia określone w załączniku nr 3 do SWZ, musi być objęty co najmniej 24-miesięczną gwarancją (element podlegający ocenie zgodnie z kryteriami oceny ofert; niezbędne informacje należy zamieścić w treści oferty przygotowanej w oparciu o Formularz oferty, stanowiący załącznik nr 1 do SWZ) Uwaga! Okres gwarancji przedłuża się o czas naprawy elementów wyposażenia/sprzętu, zaś na wymienione elementy wyposażenia/sprzęt gwarancja biegnie od nowa, tj. od następnego dnia po podpisaniu protokołu z usunięcia wad lub wymiany.b) Oferowany asortyment musi być fabrycznie nowy i nieużywany (nawet do celów prezentacyjnych), kompletny i w pełni sprawny. Musi odpowiadać standardom jakościowym i technicznym, wynikającym z funkcji przeznaczenia, musi być wolny od wad fizycznych (materiałowych, konstrukcyjnych, montażowych) i prawnych, nie może być obciążony żadnymi prawami na rzecz osób trzecich.c) Oferowany asortyment musi być dopuszczony do obrotu, zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym o ogólnym bezpieczeństwie produktu, posiadać wymaganą wytrzymałość mechaniczną oraz w miarę potrzeby, odporność na obciążenia, którym jest poddawany podczas użytkowania,d) Asortyment musi posiadać wystawioną ważną Deklarację Zgodności, a także być oznakowany znakiem CE. e) Dostawy wyposażenia / sprzętu oraz montaż odbywać się będą każdorazowo po wcześniejszym uzgodnieniu z Zamawiającym konkretnego terminu dostawy.f) Zamawiający wymaga, by Wykonawca określił w ofercie cenę za wykonanie przedmiotu zamówienia na warunkach określonych w SWZ, warunki gwarancji i serwisu gwarancyjnego odnoszące się do przedmiotu zamówienia (elementy podlegające ocenie zgodnie z kryteriami oceny ofert; niezbędne informacje należy zamieścić w treści oferty przygotowanej w oparciu o Formularz oferty, stanowiący załącznik nr 1 do SWZ).g) Dostawca zobowiązany jest przy dostawie przedmiotu umowy dostarczyć Zamawiającemu katalogi/ulotki informacyjne producenta/dystrybutora, instrukcje obsługi i konserwacji, karty gwarancyjne, wszelkie niezbędne atesty i certyfikaty dostarczonego przedmiotu umowy. Nie dostarczenie wymaganych dokumentów skutkować będzie nie odebraniem dostarczanego towaru. h) Dostawca zobowiązany jest do zabezpieczenia miejsca dostawy przed uszkodzeniem lub zabrudzeniem przy wnoszeniu i instalacji,i) Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność w przypadku powstałych na terenie dostawy zabrudzeń, uszkodzeń i/Iub awarii wynikłych z jego winy. Dostawca zobowiązany będzie w sposób docelowy i skuteczny do natychmiastowego ich usunięcia.j) Wykonawca zobowiązany jest do dostawy, wniesienia, zainstalowania oraz uruchomienia przedmiotu umowy, a także zobowiązany jest (w zależności od potrzeby) do jego oznakowania i rozmieszczenia oraz wypoziomowania.k) Dostawca zobowiązany jest do prowadzenia prawidłowej gospodarki odpadami, wytworzonymi w wyniku realizacji przedmiotu umowy oraz do przestrzegania zasad ochrony środowiska (m.in. do zapobiegania powstawaniu odpadów, ograniczenia ich ilości i ich negatywnego oddziaływania na środowisko, zapewnienia ich odzysku oraz prawidłowego unieszkodliwiania)Obowiązek uwzględnienia wymagań w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych lub projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich uczestników. Zamawiający zapewnił dostępność przedmiotu zamówienia dla wszystkich upoważnionych użytkowników, w tym osób niepełnosprawnych, poprzez jego ogólnodostępność.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30200000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach