Regionalny Szpital w Kołobrzegu ogłasza przetarg
- Adres: 78-100 Kołobrzeg, ul. Łopuskiego
- Województwo: zachodniopomorskie
- Telefon/fax: tel. 943 530 262 , fax. 943 554 408
- Data zamieszczenia: 2019-09-20
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Regionalny Szpital w Kołobrzegu
ul. Łopuskiego
78-100 Kołobrzeg, woj. zachodniopomorskie
tel. 943 530 262, fax. 943 554 408
REGON: 31149600000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.kolobrzeg.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
dostawę sprzętu hemostatycznego używanego na Sali operacyjnej – ładunki i staplery - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Dostawa sprzętu hemostatycznego używanego na Sali operacyjnej – ładunki i staplery. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 1 – formularz cenowy i załączniku nr 1 a – Opis przedmiotu zamówienia z parametrami granicznymi. Zamawiający przewiduje możliwość składania ofert częściowych. Przedmiot zamówienia został podzielony na 7 zadań. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 i 1a do SIWZ. 3. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ. 4. Wspólny Słownik Zamówień CPV: 33.16.20.00. 5. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na 7 części zamówienia. 6. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 7. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33162000-0
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną