Przetargi.pl
Dostawę sprzętu AGD i RTV oraz drobnego sprzętu biurowego do Urzędu Dozoru Technicznego, ZP-DA-45/20

Urząd Dozoru Technicznego ogłasza przetarg

  • Adres: 02-353 Warszawa, ul. Szczęśliwicka
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 225 722 100 , fax. 225 722 388
  • Data zamieszczenia: 2020-07-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Dozoru Technicznego
    ul. Szczęśliwicka 34
    02-353 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 225 722 100, fax. 225 722 388
    REGON: 17196300000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.udt.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Państwowow osoba prawna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawę sprzętu AGD i RTV oraz drobnego sprzętu biurowego do Urzędu Dozoru Technicznego, ZP-DA-45/20
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia został opisany we wzorze umowy (wraz z załącznikami) stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ - odpowiednio dla części. 2. Dostarczany przedmiot zamówienia zwany dalej sprzętem lub towarem opisany w niniejszej SIWZ musi pochodzić z legalnego kanału dystrybucji, być fabrycznie nowy, nie powystawowe, nie poleasingowe, wyprodukowany nie wcześniej niż w 2019 r., nie może nosić śladów uszkodzeń, uprzedniego używania oraz musi spełniać wymagania norm technicznych obowiązujących w tym zakresie w Polsce oraz Unii Europejskiej oraz być dopuszczony do obrotu na terenie UE oraz spełniać aktualne warunki oznakowania CE i być tym znakiem oznaczony.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30190000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wymagane jest wniesienie wadium w wysokości łącznie dla wszystkich części 3.200,00 zł, tj. w podziale na części: Część nr 1 – 1.200,00zł; Część 3 – 2.000,00zł 2. Wykonawca wnosi wadium: 2.1. w pieniądzu (wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego nr rachunku: 73 1130 1017 0020 1214 7720 0038 - Bank Gospodarstwa Krajowego – Swift BGK: GOSKPLPW zaznaczając w tytule przelewu: Dostawa sprzętu AGD i RTV oraz drobnego sprzętu biurowego do UDT, nr ZP-DA-45/20 Część nr 1 lub Część nr 3 lub w jednej z poniżej podanych form: 2.2. w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 2.3. gwarancjach bankowych, 2.4. w gwarancjach ubezpieczeniowych, 2.5. w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. 2007 nr 42 poz. 275, z późn. zm.). 3. Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego, poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości, można złożyć: 3.1. w siedzibie Zamawiającego - pokój nr 2 KANCELARIA UDT, w formie oryginału lub innej formie gwarantującej bezwarunkowe, nieodwołalne, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego wypłatę pełnej kwoty wadium; Zaleca się, by Wykonawca do oferty załączył jedynie kopię dokumentu wadialnego a oryginał umieścił w oddzielnej kopercie i złożył wraz z ofertą. 3.2. w oryginale, w formie elektronicznej, opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez Gwaranta tj. wystawcę gwarancji/poręczenia. UWAGA !!! Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, nieodwołalne, na każde pisemne / bądź w formie elektronicznej żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 5 ustawy PZP oraz w art. 46 ust. 4a ustawy PZP. 4. Termin wniesienia wadium upływa wraz z terminem składania ofert. 5. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie składania ofert znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego. 6. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium zostanie odrzucona. 7. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy PZP. 8. Zamawiający zwraca wadium wniesione w innej formie niż pieniądz poprzez przekazanie pisma do Gwaranta z informacją o zwolnieniu ze zobowiązania wynikającego ze złożonej gwarancji wadialnej. Pismo zostanie wysłane w formie elektronicznej Gwarantowi na adres e-mail wskazany przez Wykonawcę w formularzu oferty. Wykonawca o przekazaniu pisma Gwarantowi zostanie powiadomiony. 9. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 10. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 11. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium zgodnie z ust. 7, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 12. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum), dokument wniesienia wadium winien wyraźnie wskazywać na lidera konsorcjum, bądź na jednego z członków konsorcjum albo na wszystkich jego uczestników. 13. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy PZP, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy PZP, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy PZP, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy PZP, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 14. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 14.1. odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 14.2. zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy; !!! UWAGA!!!! W przypadku składania wadium w formie innej niż pieniądz, dokument wadialny musi powoływać przesłanki wymienione w ust. 13 i 14 SIWZ
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca składa także INNE DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA: 1. wypełniony odpowiednio dla części formularz oferty z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1 do SIWZ; 2. wypełniony formularz cenowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2 do SIWZ (odpowiednio dla części); 3. dla Części nr 3 - wypełnioną Specyfikację Techniczną z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 4 do SIWZ. Wykonawca jest zobowiązany wypełnić Specyfikację w sposób opisowy podając konkretne dane i parametry oferowanego sprzętu. 4. (jeżeli dotyczy) zobowiązanie innego podmiotu – załącznik nr 5 do SIWZ (odpowiednio dla części); 5. w przypadku zaoferowania towarów równoważnych (w Części nr 1 i 2 ) - dodatkowy opisu sprzętu oferowanego potwierdzającego zgodność jego parametrów ze sprzętem opisanym przez Zamawiającego w Opisie Przedmiotu Zamówienia (tj. załączenia do oferty np. kart katalogowych sprzętu zawierających: nazwę producenta, nazwę i zdjęcie oferowanego sprzętu oraz jego podstawowe parametry techniczne i funkcjonalne).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach