Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej imienia doktora Kazimierza Hołogi ogłasza przetarg
- Adres: 64-300 Nowy Tomyśl, ul. Poznańska 30
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 061 4427314, 4427311 , fax. 061 4422152
- Data zamieszczenia: 2009-04-16
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej imienia doktora Kazimierza Hołogi
ul. Poznańska 30 30
64-300 Nowy Tomyśl, woj. wielkopolskie
tel. 061 4427314, 4427311, fax. 061 4422152
REGON: 63982000400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-nowytomysl.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
DOSTAWĘ RATUNKOWEGO AMBULANSU SPECJALISTYCZNEGO TYPU C Z WYPOSAŻENIEM - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa ratunkowego ambulansu specjalistycznego typu C (samochód bazowy z przedziałem medycznym karetki specjalistycznej z zabudową części medycznej i wyposażeniem). Szczegółowy opis techniczny przedmiotu zamówienia znajduje - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 341141213
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 7 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawcą może być osoba fizyczna, osoba prawna, jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej lub podmioty te występujące wspólnie. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1/ złożą prawidłową pod względem formalnym i merytorycznym ofertę, 2/ posiadają uprawnienia do wykonywania działalności będącej przedmiotem zamówienia, 3/ posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 4/ znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 5/ nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie Art. 24 ust. 1 i ust. 2 PZP (wyszczególnienie okoliczności wykluczających z postępowania znajduje się w pkt 5.2. SIWZ). Dokonanie oceny warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie złożonej oferty i dołączonych do niej dokumentów (dokumenty te wyszczególnione zostały w Części VI SIWZ). Wykonawcy, którzy nie spełnią choćby jednego warunku uczestnictwa w niniejszym postępowaniu zostaną wykluczeni z postępowania, a ich oferty zostaną odrzucone.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu określonych w Części V. SIWZ Wykonawcy muszą przedstawić następujące dokumenty: 1) Oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki określone przepisami art. 22 ust. 1 PZP i nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 PZP, zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ; 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru, albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzające, że przedmiot działania Wykonawcy obejmuje zakres niezbędny do wykonania zamówienia; dokument ten winien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem upływu składania ofert -w przypadku zaświadczeń o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wydawanych przez właściwy organ gminy na kserokopii wymagane jest potwierdzenie tego Urzędu, iż zawarte dane w zaświadczeniu o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej są zgodne ze stanem na dany dzień;
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital-nowytomysl.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup ambulansu drogowego typu C w systemie ratalnym na potrzeby Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Koninie
Dodano: 2016-06-16 - Zakup ambulansu drogowego typu C w systemie ratalnym na potrzeby Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Koninie
Dodano: 2016-05-13 - ZAKUP DWÓCH AMBULANSÓW WRAZ ZE SPRZĘTEM MEDYCZNYM
Dodano: 2016-04-19 - Dostawa ambulansu wraz z zabudową medyczną i wyposażeniem
Dodano: 2016-04-12 - Protokół ZP/Nr 11/PN/15
Dodano: 2015-12-29 - Dostawa ambulansu sanitarnego typu C - 28 ZP 2015
Dodano: 2015-12-01 - Dostawa ambulansu sanitarnego typu C wraz z wyposażeniem 27 ZP 2015
Dodano: 2015-11-12 - Przetarg nieograniczony na dostawę ambulansu specjalistycznego typu C wraz z zabudową
Dodano: 2015-11-03 - Dostawa ambulansu sanitarnego typu C wraz z wyposażeniem 22 ZP 2015
Dodano: 2015-10-23 - Przetarg nieograniczony na dostawę ambulansu specjalistycznego typu C z wyposażeniem na potrzeby Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Słupcy
Dodano: 2015-10-15