Ortopedyczno-Rehabilitacyjny Szpital Kliniczny im. W. Degi UM im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu ogłasza przetarg
- Adres: 61-545 Poznań, ul. 28 Czerwca 1956 r.
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. +48618310142 , fax. +48618310107
- Data zamieszczenia: 2018-04-30
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Ortopedyczno-Rehabilitacyjny Szpital Kliniczny im. W. Degi UM im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu
ul. 28 Czerwca 1956 r. 135/147
61-545 Poznań, woj. wielkopolskie
tel. +48618310142, fax. +48618310107
REGON: 000288857 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.orsk.ump.edu.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
DOSTAWĘ PRODUKTÓW SPOŻYWCZYCH RÓŻNYCH, RYB I PRZETWORÓW RYBNYCH, WARZYW I OWOCÓW MROŻONYCH - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia są dostawy produktów spożywczych różnych, ryb i przetworów rybnych, warzyw i owoców mrożonych, określone w Załącznikach nr 1 i nr 3 do SIWZ, w którym podano szacunkową ilość produktów. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 i nr 3 do SIWZ. 3. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 8 do SIWZ. 4. Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. 5. Przedmiot zamówienia został podzielony na 22 Części. 6. Ofertę można złożyć do wszystkich Części. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15330000-0
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie, tym samym nie dokonuje jego opisu.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: 1) wypełniony formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ, zawierający w szczególności: cenę ofertową brutto, zobowiązanie dotyczące terminu realizacji zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności, oświadczenie o okresie związania ofertą oraz o akceptacji wszystkich postanowień SIWZ i projektu umowy bez zastrzeżeń, a także informację którą Część zamówienia Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy; 2) wypełniony formularz cenowy sporządzony wg wzoru Zamawiającego - Załącznik nr 3 do SIWZ; 3) oświadczenia wymienione w rozdziale VI. 1-4 niniejszej SIWZ; 4) w przypadku gdy umocowanie osoby podpisującej ofertę nie wynika z właściwego rejestru, należy dołączyć oryginał lub odpis notarialny pełnomocnictwa do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w tym postępowaniu i zawarcia umowy, podpisany przez osoby do tego umocowane zgodnie z odpisem z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej;
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola nr 4 Biały konik w Koninie w 2024 r.
Dodano: 2024-01-26 - Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola nr 4 Biały konik w Koninie od 1 września do 31 grudnia 2023 r.
Dodano: 2023-08-25 - ZP1/12/2022 Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola Nr 6 w Koninie w 2023 r.
Dodano: 2023-02-11 - ZP3/11/2022 Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola nr 4 Biały konik w Koninie od 2 stycznia do 30 czerwca 2023 r.
Dodano: 2023-01-23 - Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla Domu Pomocy Społecznej w Kobylej Górze w okresie 01.01.2023 r. do 30.06.2023 r.
Dodano: 2022-12-12 - Zakup wraz z dostawą produktów żywnościowych do stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej im. Wincentego Witosa w Biezdrowie w dni nauki szkolnej w okresie od 03 września 2018r. do 21 czerwca 2019r. – Owoce, warzywa mrożone
Dodano: 2018-08-07