110 Szpital Wojskowy z Przychodnią Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg
- Adres: 82-300 Elbląg, ul. Komeńskiego 35
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Telefon/fax: tel. 055 239-4495, 2394401 , fax. 055 2302094
- Data zamieszczenia: 2009-11-26
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: 110 Szpital Wojskowy z Przychodnią Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
ul. Komeńskiego 35 35
82-300 Elbląg, woj. warmińsko-mazurskie
tel. 055 239-4495, 2394401, fax. 055 2302094
REGON: 17005914500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalwojskowy.elblag.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawę preparatów do mycia oraz dezynfekcji narzędzi i sprzętu - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Dostawę preparatów do mycia oraz dezynfekcji narzędzi i sprzętu z podziałem na 2 pakiety. Wartość szacunkowa zamówienia 11.900,00 - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 336316008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wadium.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. spełniają warunki przewidziane w art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29.01.2004 r., 2. nie podlegają wykluczeniu z ubiegania się o zamówienie publiczne zgodnie z art. 24 Ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29.01.2004 r., 3. wyrażają zgodę na wszystkie warunki określone w SIWZ łącznie ze wzorem umowy,
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty jakie winna zawierać oferta: 1. Druk oferty zgodnie z załączonym wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dołączony do niej formularz cenowy -załącznik nr 2 do siwz - w formie pisemnej , projekt umowy - załącznik nr 4). 2. Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków z art. 22 i art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29.01.2004 (tekst jednolity: Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655; późn. zm.) - załącznik nr 3 3. W celu spełnienia warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego wynikających z art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych Wykonawca zobowiązany jest przedstawić następujące dokumenty: 3.1. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej; 3.2. aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3.3. aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3.4. zaświadczeń właściwego urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalwojskowy.elblag.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa środków dezynfekcyjnych i produktów leczniczych - dogrywka
Dodano: 2016-07-21 - Dostawa środków dezynfekcyjnych
Dodano: 2016-07-20 - Dostawa środków dezynfekcyjnych i produktów leczniczych
Dodano: 2016-06-22 - PN/07/05/16
Dodano: 2016-05-25 - Przetarg nieograniczony na dostawy środków dezynfekcyjnych.
Dodano: 2016-05-09 - Preparaty do mycia i dezynfekcji - powtórka
Dodano: 2016-05-09 - Przedmiotem zamówienia jest dostawa rękawic diagnostycznych i chirurgicznych oraz środki do myjni i innych z podziałem na 6 zadań dla Powiatowego Szpitala im. Władysława Biegańskiego w Iławie (nr sprawy 16/2016)
Dodano: 2016-05-04 - PN/05/04/16
Dodano: 2016-04-19 - Przetarg nieograniczony na dostawy środków dezynfekcyjnych.
Dodano: 2016-04-14 - Dostawa preparatów do mycia oraz dezynfekcji narzędzi i sprzętu
Dodano: 2016-04-11