Gmina Warka ogłasza przetarg
- Adres: 05-660 Warka, Plac St. Czarnieckiego 1
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 048 665 12 00 , fax. 048 665 12 25
- Data zamieszczenia: 2009-12-11
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Warka
Plac St. Czarnieckiego 1 1
05-660 Warka, woj. mazowieckie
tel. 048 665 12 00, fax. 048 665 12 25
REGON: 00052662400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.warka.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawę papieru i wyrobów z papieru, sprzętu biurowego oraz materiałów piśmienniczych i środków czystości - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Określenie przedmiotu zamówienia: - Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa do siedziby zamawiającego papieru i wyrobów z papieru, sprzętu biurowego oraz materiałów piśmienniczych i środków czystości wraz z rozładunkiem w miejsca wskazane przez Zamawiającego (magazyn na poddaszu Urzędu Miejskiego- dostępna winda). Przedmiot zamówienia ujęty jest w rozbiciu na: część I - papier i wyroby z papieru, sprzęt biurowy oraz materiały piśmiennicze i część II - środki czystości, w ilości określonej w załączniku nr 2 i o parametrach technicznych i jakościowych określonych w tymże załączniku. Dostarczany przedmiot zamówienia musi być nowy, fabrycznie opakowany, wolny od wad technicznych, jakościowo dobry oraz spełniać wymagania obowiązujących norm i przepisów. Materiały w załączniku nr 2 oznakowane dwoma gwiazdkami (**) - oznaczają, że wyklucza się oferowanie materiałów (tonerów, tuszów) napełnianych i/lub regenerowanych oraz nie spełniających kryterium oryginału. Wykonawca zobowiązany jest złożyć jedną ofertę łącznie na obie części. Zamawiający nie wyraża zgody składania oferty na jedną część. UWAGA: Oferta musi być kompletna w całym zakresie przedmiotu zamówienia. Nieuwzględnienie chociażby jednej pozycji spowoduje odrzucenie oferty. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w SIWZ na stronie internetowej: www.warka.pl/zp - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 228000008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: NIE
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Opis warunków udziału w postępowaniu (z uwzględnieniem ich znaczenia, jeżeli dotyczy) oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy: a) spełniają warunki określone w art.22 oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne z art. 24, zgodnie z ustawą z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007r. Nr 223, poz. 1655 oraz z 2008 r. Nr 171, poz. 1058, z póź. zm.)), b) wykonali w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwie dostawy materiałów podobnych jak te będące przedmiotem zamówienia, świadczone w charakterze dostaw sukcesywnych o wartości całkowitej każdej nie mniejszej niż 50 000 zł (w skali dostawy trwającej nie krócej jak 3 m-ce). Ocena spełniania ww warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia- nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach lub oświadczeniach załączonych do złożonej oferty.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu określonego w punkcie III.2) p.punkt a) i b) oferta musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2) oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust.1 pkt 1, 2 i 3 ustawy Pzp oraz o niepodleganiu wykluczeniu na podst. art. 24 ustawy Pzp - wg załącznika nr 2 do SIWZ; 6.3 wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat dostaw przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie (wg załącznika nr 4). Wymagane jest wykonanie przez Wykonawcę w określonym powyżej okresie co najmniej dwóch dostaw podobnych, jak ta będąca przedmiotem zamówienia, świadczonych w charakterze dostaw sukcesywnych, o wartości całkowitej każdej nie mniejszej niż 50 000 zł (w skali dostawy trwającej nie krócej jak 3m-ce) oraz potwierdzeniem, że prace te zostały wykonane należycie, poprzez załączenie kserokopii referencji, faktur, protokołów odbioru lub innych podobnych dokumentów poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Uwaga: Złożone dokumenty mogą być kopią dokumentów potwierdzoną przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.warka.pl/zp
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa artykułów biurowych Pakiet I artykuły biurowe Pakiet II naczynia jednorazowe Pakiet III baterie Pakiet IV płyty CD i DVD Pakiet V pieczątki
Dodano: 2016-06-23 - Sukcesywne dostawy wyrobów introligatorskich na potrzeby Kancelarii Prezesa Rady Ministrów
Dodano: 2015-12-01 - Dostawa artykułów szkolnych do placówek Zespołu Żłobków m.st. Warszawy i punktów dziennego opiekuna
Dodano: 2015-10-29 - Dostawa artykułów biurowych Pakiet I artykuły biurowe Pakiet II naczynia jednorazowe Pakiet III baterie Pakiet IV płyty CD i DVD
Dodano: 2015-07-09 - Dostawa artykułów biurowych Pakiet I artykuły biurowe Pakiet II naczynia jednorazowe Pakiet III baterie Pakiet IV wykonanie pieczątek Pakiet V płyty CD i DVD
Dodano: 2015-06-23 - Sukcesywna dostawa materiałów biurowych dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Technologiczno-Humanistycznego w Radomiu
Dodano: 2015-06-18 - Dostawa bobin do bilonu stosowanych w urządzeniach LAC
Dodano: 2014-09-30 - Dostawa artykułów biurowych Pakiet I artykuły biurowe Pakiet II naczynia jednorazowe Pakiet III baterie Pakiet IV wykonanie pieczątek Pakiet V płyty CD i DVD
Dodano: 2014-06-24 - dostawa druków szkolnych i akcydensowych dla Ośrodka Rozwoju Polskiej Edukacji za Granicą
Dodano: 2014-04-01 - Sukcesywne dostawy różnego typu papieru oraz różnego sprzętu i artykułów biurowych dla Starostwa Powiatowego w Radomiu
Dodano: 2014-03-24