Przetargi.pl
Sukcesywne dostawy różnego typu papieru oraz różnego sprzętu i artykułów biurowych dla Starostwa Powiatowego w Radomiu

Starostwo Powiatowe w Radomiu ogłasza przetarg

  • Adres: 26-600 Radom, ul. Domagalskiego 7
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 483655801
  • Data zamieszczenia: 2014-03-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe w Radomiu
    ul. Domagalskiego 7 7
    26-600 Radom, woj. mazowieckie
    tel. 483655801
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.radompowiat.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sukcesywne dostawy różnego typu papieru oraz różnego sprzętu i artykułów biurowych dla Starostwa Powiatowego w Radomiu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy skoroszytów i innych wyrobów piśmienniczych z papieru lub tektury oraz różnego sprzętu i artykułów biurowych, w tym w szczególności papieru do drukowania i papieru kserograficznego, których asortyment, specyfikację i szacunkowe ilości Zamawiający określił szczegółowo w Formularzu cenowym, stanowiącym załącznik nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 2. Wszystkie zaoferowane przez Wykonawcę wyroby piśmiennicze, sprzęt i artykuły biurowe winny być wysokiej jakości, fabrycznie nowe, wolne od wad i uszkodzeń, nie noszące śladów uprzedniego używania, pochodzące z bieżącej produkcji, oryginalnie zapakowane i zaopatrzone w etykiety identyfikujące dany produkt. 3. Wszystkie zaoferowane przez Wykonawcę wyroby piśmiennicze, sprzęt i artykuły biurowe muszą być dopuszczone do obrotu na terenie Unii Europejskiej. 4. Wszystkie zaoferowane i dostarczane przez Wykonawcę wyroby piśmiennicze, sprzęt i artykuły biurowe muszą być jednorodne, tzn. przez cały okres obowiązywania umowy Wykonawca będzie dostarczał ten sam produkt, określony w złożonej ofercie. 5. Określony przez Zamawiającego w Formularzu cenowym opis przedmiotu zamówienia zawiera minimalne wymagania, co oznacza, że Wykonawca może zaoferować przedmiot zamówienia charakteryzujący się lepszymi parametrami technicznymi. Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia. 6. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca w Formularzu cenowym, stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ, wypełniając kolumnę nr 3 pn. Oferowane przedmioty zamówienia podał konkretną nazwę, markę i model oferowanego produktu. 7. Ilości wyrobów piśmienniczych, sprzętu i artykułów biurowych określone w kolumnie nr 4 Formularza cenowego są wielkościami szacunkowymi, przyjętymi w celu porównania ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty. Zamawiający może dowolnie zmienić ilość zamawianych artykułów stanowiących przedmiot zamówienia w stosunku do ilości określonych w załączniku nr 2 do siwz, w ramach limitu posiadanych środków finansowych, przy zachowaniu cen jednostkowych asortymentu podanych w ofercie. Wykonawcy nie przysługuje roszczenie o realizację dostawy w ilościach podanych w ofercie, jak również nie przysługuje prawo do roszczeń z tytułu zmniejszenia lub zwiększenia dostaw. 8. Dostawy realizowane będą zgodnie z zamówieniami Zamawiającego. Wielkość i termin dostawy każdej partii wyrobów piśmienniczych, sprzętu i artykułów biurowych wynikać będzie z jednostronnych dyspozycji Zamawiającego, stosownie do jego potrzeb. Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia przedmiotów zamówienia w ilości i asortymencie określonych przez Zamawiającego w zamówieniu przesłanym faksem lub pocztą elektroniczną, w ciągu 3 dni od dnia przesłania zamówienia. 9. Wykonawca zobowiązany będzie w trakcie trwania umowy do dostarczania wyrobów piśmienniczych, sprzętu i artykułów biurowych na potrzeby Zamawiającego na własny koszt i ryzyko. Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczania własnymi siłami zamawianych wyrobów, sprzętu i artykułów biurowych do wskazanych przez Zamawiającego pomieszczeń w budynkach Starostwa Powiatowego w Radomiu przy ul. Domagalskiego 7 oraz ul. Granicznej 24. 10. Ilekroć specyfikacji wraz z załącznikami przedmiot zamówienia jest opisany ze wskazaniem marki, znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, to przyjmuje się, że wskazaniom takim towarzyszą wyrazy lub równoważne.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 228000008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://pzradom.peup.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach