Przetargi.pl
Dostawę oleju napędowego do magazynu paliw na terenie Zakładu Utylizacji Odpadów Komunalnych w Janczycach

Międzygminny Zakład Gospodarki Odpadami Komunalnymi Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 27552 Baćkowice, Baćkowice
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 605 533 283
  • Data zamieszczenia: 2017-02-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Międzygminny Zakład Gospodarki Odpadami Komunalnymi Sp. z o.o.
    Baćkowice 86
    27552 Baćkowice, woj. świętokrzyskie
    tel. 605 533 283
    REGON: 26069816300000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: inny:

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawę oleju napędowego do magazynu paliw na terenie Zakładu Utylizacji Odpadów Komunalnych w Janczycach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    4.1.Przedmiotem zamówienia jest - dostawa 110 m3 oleju napędowego na potrzeby własne Zakładu Utylizacji Odpadów Komunalnych w Janczycach, sukcesywnie w ciągu 1 roku. 4.2.Przedmiot zamówienia powinien odpowiadać parametrom określonym w aktualnej na dzień złożenia oferty Normie PN-EN 590 oraz Rozporządzeniem zmieniającym rozporządzenie w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych z dnia 7 lutego 2012 r. poz.136. Dz.U. z 2012r. Do oferty należy dołączyć wyniki badań oferowanego oleju napędowego wykonane przez niezależne laboratorium akredytowane przez Polskie Centrum Akredytacji uprawnione do prowadzenia badań oleju. Wyniki badań muszą potwierdzać, że oferowany olej napędowy spełnia określone powyżej warunki minimalne. 4.3.Warunki realizacji: 1. Dostawa przedmiotu zamówienia o szacunkowej łącznej ilości 110 m3 2. Jednorazowa dostawa będzie wynosić ok. 5 m3 3. Transport przedmiotu zamówienia realizowany w całości przez Wykonawcę - bez udziału Zamawiającego. Wszystkie środki transportowe Wykonawcy powinny być wyposażone w legalizowane urządzenie pomiarowe określające ilość oleju napędowego w litrach oraz spełniające warunki techniczne do przewozu paliw płynnych, wyspecyfikowane w odpowiednich przepisach prawa. 4. Dostawa przedmiotu zamówienia w terminie do 24 godzin od chwili złożenia telefonicznego, faksowego lub pisemnego zapotrzebowania. Z uwagi na strategiczny charakter zamówienia opóźnienie dostawy nie poprzedzone stosownymi uzgodnieniami stron będzie bezwzględnie skutkowało naliczeniem kar umownych określonych w projekcie umowy, a w przypadku powtarzających się uchybień również rozwiązaniem umowy z winy Wykonawcy. Wymóg powyższy będzie traktowany przez Zamawiającego rygorystycznie. 5. Wymóg awizowania przez Wykonawcę ścisłego terminu dostawy (dzień i przybliżona godzina). Zamawiający będzie przyjmował dostawy w godzinach 700 – 1400 w dni robocze (pon-piątek). Uchybienie temu terminowi dziennemu traktowane będzie jako opóźnienie dostawy. Odbiór paliwa w innych godzinach niż 700 – 1400 jest dopuszczalne po uzgodnieniu z Zamawiającym. 6. Zamawiający zastrzega sobie prawo zakupu łącznie mniejszej ilości oleju napędowego, niż określona w ust.1, w przypadku gdy wynikało to będzie z mniejszego niż szacowane zapotrzebowania. 4.4. Warunki odbioru zadania: 1. Przedmiot dostawy będzie spełniał wymagania Zamawiającego określone w pkt 4 siwz. Warunek ten odnosi się do każdej dostawy oleju napędowego w okresie realizacji zamówienia. 2. Odbiór każdej partii przedmiotu dostawy następował będzie na terenie bazy Zamawiającego zlokalizowanej w Zakładzie Utylizacji Odpadów Komunalnych w Janczycach, 27-552 Baćkowice. 3. Odbiór każdej partii przedmiotu dostawy dokonywany będzie po stronie Zamawiającego wyłącznie przez osoby do tego wyznaczone, tj. Pani Ewa Szydlak, Pani Agnieszka Łaskawiec. 4. Dostawy cząstkowe oleju napędowego fakturowane będą w m3. 5. Dostawca jest zobowiązany przedkładać dla każdej dostarczonej partii przedmiotu dostawy w dniu jej odbioru: 1) atest (ew. świadectwo jakości itp.) i dowód nalewu paliwa, 2) na żądanie Zamawiającego dokument legalizacji urządzeń pomiarowych cysterny do wglądu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09134100-8

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach