Przetargi.pl
dostawę odczynników chemicznych, sączków i bibuł filtracyjnych, gazów laboratoryjnych i technicznych oraz laboratoryjnych wyrobów szklanych i sprzętu laboratoryjnego dla Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie, z podziałem na 12 części.

Uniwersytet Przyrodniczy w Lublinie ogłasza przetarg

  • Adres: 20-950 Lublin, ul. Akademicka
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 81 4456603, 4456073 , fax. 81 4456730
  • Data zamieszczenia: 2019-02-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Przyrodniczy w Lublinie
    ul. Akademicka 13
    20-950 Lublin, woj. lubelskie
    tel. 81 4456603, 4456073, fax. 81 4456730
    REGON: 189600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.up.lublin.pl/zamowienia
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia Publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    dostawę odczynników chemicznych, sączków i bibuł filtracyjnych, gazów laboratoryjnych i technicznych oraz laboratoryjnych wyrobów szklanych i sprzętu laboratoryjnego dla Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie, z podziałem na 12 części.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    dostawę odczynników chemicznych, sączków i bibuł filtracyjnych, gazów laboratoryjnych i technicznych oraz laboratoryjnych wyrobów szklanych i sprzętu laboratoryjnego dla Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie, z podziałem na 12 części: Część 1 – Dostawa odczynników chemicznych, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia określonego w załączniku nr 1 do SIWZ, Część 2 – Dostawa odczynników chemicznych, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia określonego w załączniku nr 2 do SIWZ, Część 3 – Dostawa odczynników chemicznych, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia określonego w załączniku nr 3 do SIWZ, Część 4 – Dostawa odczynników chemicznych, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia określonego w załączniku nr 4 do SIWZ, Część 5 – Dostawa saczków i bibuł filtracyjnych, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia określonego w załączniku nr 5 do SIWZ, Część 6 – Dostawa gazów laboratoryjnych i technicznych, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia określonego w załączniku nr 6 do SIWZ, Część 7 – Dostawa gazów laboratoryjnych i technicznych, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia określonego w załączniku nr 7 do SIWZ, Część 8 – Dostawa gazów laboratoryjnych i technicznych, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia określonego w załączniku nr 8 do SIWZ, Część 9 – Dostawa laboratoryjnych wyrobów szklanych, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia określonego w załączniku nr 9 do SIWZ, Część 10 – Dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia określonego w załączniku nr 10 do SIWZ, Częśc 11 – Dostawa autoklawu z USB i drukarką, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia określonego w załączniku nr 11 do SIWZ, Częśc 12 – Dostawa wagi laboratoryjnej półmikroanalitycznej, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia określonego w załączniku nr 12 do SIWZ. Wymagana przez Zamawiającego minimalna długość okresu gwarancji na przedmiot zamówienia wynosi: - minimum 24 miesiące w części 10, 12 - minimum 60 miesięcy w części 11. Wykonawca jest zobowiązany wykonywać przedmiot zamówienia: w częściach 1-9, w których bierze udział w okresie 12 miesięcy licząc od dnia podpisania umowy, w części 10 w terminie do 40 dni kalendarzowych licząc od dnia podpisania umowy, w części 11 w terminie do 28 dni kalendarzowych licząc od dnia podpisania umowy, w części 12 w terminie do 14 dni kalendarzowych licząc od dnia podpisania umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33696300-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony formularz „Oferta Wykonawcy” zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 13 do SIWZ. Zaleca się, aby w formularzu „Oferta Wykonawcy” wpisać wszystkie załączane wraz z ofertą oświadczenia i dokumenty. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie należy złożyć jeden dokument. 2. Wykaz asortymentowy i ilościowy sporządzony zgodnie z załącznikiem nr 1 i/lub 2 i/lub 3 i/lub 4 i/lub 5 i/lub 6 i/lub 7 i/lub 8 i/lub 9 i/lub 10 i/lub 11 i/lub 12 do SIWZ. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie należy złożyć jeden dokument. 3. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w niniejszym postępowaniu oraz do podpisania umowy (o ile nie wynika z dokumentów rejestracyjnych). Pełnomocnictwo musi być podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy (podpisy i pieczęcie oryginalne) lub mieć postać aktu notarialnego, albo notarialnie potwierdzonej kopii. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy oraz zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej. O której mowa w art. 86 ust.5 ustawy, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach