Master Odpady i Energia Sp. z o.o. ogłasza przetarg
- Adres: 43100 Tychy, ul. Lokalna
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 322 198 427
- Data zamieszczenia: 2017-03-24
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Master Odpady i Energia Sp. z o.o.
ul. Lokalna 11
43100 Tychy, woj. śląskie
tel. 322 198 427
REGON: 27385470400000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: inny:
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawę nowych pojemników plastikowych 120 i 240 litrów - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
I. Nowe pojemniki MGB 120 litrów – plastikowe na odpady komunalne w ilości: 500 szt. Dane techniczne pojemników: Głębokość 560 mm ± 20 mm Szerokość: 480 mm ± 20 mm Wysokość 935 mm ± 20 mm Pojemność: 120 litrów. Pojemniki muszą spełniać normę EN – 840, pojemniki muszą posiadać koła oraz klapę. Klapa może być dostarczona osobno. Kolor pojemników: czarny bądź szary lub antracyt. Pojemniki muszą być odporne na działanie czynników zewnętrznych. Pojemniki mają być kompletne i spełniać funkcję do jakich są przeznaczone. II. Nowe pojemniki 240 litrów – plastikowe na odpady komunalne w ilości: 200 sztuk. Dane techniczne pojemników: Głębokość 730 mm ± 10 mm Szerokość: 570 mm ±10 mm Wysokość 1070 mm ± 40 mm Pojemność: 240 litrów Pojemniki muszą spełniać normę EN – 840, pojemniki muszą posiadać koła oraz klapę. Pojemniki muszą mieć zamontowane koła, klapa może być dostarczona osobno. Kolor pojemników: czarny bądź szary lub antracyt. Pojemniki muszą być odporne na działanie czynników zewnętrznych. Pojemniki mają być kompletne i spełniać funkcję do jakich są przeznaczone. III. Miejsce realizacji: Master Odpady i Energia Sp. z o.o. ul. Lokalna 11, 43-100 Tychy. IV . Termin dostawy pojemników: - do 7 dni od dnia podpisania umowy. V. Termin płatności: 14 dni od dnia podpisania przez dwie strony protokołu zdawczo odbiorczego oraz dostawy fv do siedziby zamawiającego. VI. Okres gwarancji: - Minimum 24 miesiące od dnia podpisania protokołu zdawczo – odbiorczego. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34927100-2
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa soli drogowej
Dodano: 2024-02-01 - Zawarcie umowy ramowej na dostawy soli drogowej do zimowego utrzymania dróg w Mieście Mysłowice w roku 2024
Dodano: 2024-01-15 - Dostawa soli drogowej luzem z antyzbrylaczem do zimowego utrzymania dróg w sezonie 2023/2024
Dodano: 2023-12-07 - Zakup – dostawa soli drogowej do zimowego utrzymania dróg Cieszyna
Dodano: 2023-10-27 - „Dostawa soli drogowej do likwidacji śliskości zimowej na drogach i chodnikach na potrzeby Przedsiębiorstwa Usług Komunalnych spółka z o.o. w Zawierciu”.
Dodano: 2023-10-18 - Zawarcie umowy ramowej na dostawy soli drogowej do zimowego utrzymania dróg w Mieście Mysłowice w sezonie 2023-2024
Dodano: 2023-09-20 - Zakup soli drogowej z antyzbrylaczem do zimowego utrzymania dróg w ilości 750 Mg – sukcesywna dostawa soli drogowej.
Dodano: 2023-08-29 - Dostawa soli drogowej luzem z antyzbrylaczem do zimowego utrzymania dróg w sezonie 2023/2024
Dodano: 2023-02-13 - Dostawa soli drogowej z antyzbrylaczem, przeznaczonej do zimowego utrzymania dróg w roku 2023.
Dodano: 2023-01-05 - DOSTAWA SOLI DROGOWEJ Z ANTYZBRYLACZEM DO ZIMOWEGO UTRZYMYWANIA NAWIERZCHNI DROGOWYCH W ROKU 2022
Dodano: 2022-12-22