Przetargi.pl
Dostawę nowych pojemników plastikowych 120 i 240 litrów

Master Odpady i Energia Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 43100 Tychy, ul. Lokalna
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 322 198 427
  • Data zamieszczenia: 2017-03-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Master Odpady i Energia Sp. z o.o.
    ul. Lokalna 11
    43100 Tychy, woj. śląskie
    tel. 322 198 427
    REGON: 27385470400000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: inny:

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawę nowych pojemników plastikowych 120 i 240 litrów
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    I. Nowe pojemniki MGB 120 litrów – plastikowe na odpady komunalne w ilości: 500 szt. Dane techniczne pojemników: Głębokość 560 mm ± 20 mm Szerokość: 480 mm ± 20 mm Wysokość 935 mm ± 20 mm Pojemność: 120 litrów. Pojemniki muszą spełniać normę EN – 840, pojemniki muszą posiadać koła oraz klapę. Klapa może być dostarczona osobno. Kolor pojemników: czarny bądź szary lub antracyt. Pojemniki muszą być odporne na działanie czynników zewnętrznych. Pojemniki mają być kompletne i spełniać funkcję do jakich są przeznaczone. II. Nowe pojemniki 240 litrów – plastikowe na odpady komunalne w ilości: 200 sztuk. Dane techniczne pojemników: Głębokość 730 mm ± 10 mm Szerokość: 570 mm ±10 mm Wysokość 1070 mm ± 40 mm Pojemność: 240 litrów Pojemniki muszą spełniać normę EN – 840, pojemniki muszą posiadać koła oraz klapę. Pojemniki muszą mieć zamontowane koła, klapa może być dostarczona osobno. Kolor pojemników: czarny bądź szary lub antracyt. Pojemniki muszą być odporne na działanie czynników zewnętrznych. Pojemniki mają być kompletne i spełniać funkcję do jakich są przeznaczone. III. Miejsce realizacji: Master Odpady i Energia Sp. z o.o. ul. Lokalna 11, 43-100 Tychy. IV . Termin dostawy pojemników: - do 7 dni od dnia podpisania umowy. V. Termin płatności: 14 dni od dnia podpisania przez dwie strony protokołu zdawczo odbiorczego oraz dostawy fv do siedziby zamawiającego. VI. Okres gwarancji: - Minimum 24 miesiące od dnia podpisania protokołu zdawczo – odbiorczego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34927100-2

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach