Przetargi.pl
Dostawę materiałów szkoleniowych na potrzeby projektu Klucz do uczenia II edycja - Profesjonalny nauczyciel gwarancją jakości edukacji

Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa we Włocławku ogłasza przetarg

  • Adres: 87-800 Włocławek, ul. 3 Maja 17
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 054 2316080 , fax. 054 2314352
  • Data zamieszczenia: 2014-02-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa we Włocławku
    ul. 3 Maja 17 17
    87-800 Włocławek, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 054 2316080, fax. 054 2314352
    REGON: 91126695100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pwsz.wloclawek.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawę materiałów szkoleniowych na potrzeby projektu Klucz do uczenia II edycja - Profesjonalny nauczyciel gwarancją jakości edukacji
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest Sukcesywne świadczenie usług cateringowych na rzecz słuchaczy Podyplomowych Studiów w zakresie zarządzania oświatą - I edycja studiów podyplomowych z zakresu Zarządzanie Oświatą, realizowanych przez Państwową Wyższą Szkołę Zawodową we Włocławku w ramach zadania nr 2 Klucz do uczenia II edycja - Profesjonalny nauczyciel gwarancją jakości edukacji w ramach projektu POKL.09.04.00-04-001/13 realizowanego z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.4 Wysoko wykwalifikowane kadry systemu oświaty, poz. 12. Postępowanie jest częścią zamówienia na: Usługi cateringowe w Państwowej Wyższej Szkole Zawodowej we Włocławku. Wykonawca zapewni: Obiad + 1 przerwa kawowa w sobotę. Obiad + 1 przerwa kawowa w niedzielę. Na 13 zjazdów sobotnio-niedzielnych zgodnie z wstępnym harmonogramem: 22.02.2014 r. - obiad, godz. 13.00-13.45, 52 osoby, 23.02.2014 r. - obiad, godz. 13.00-13.45, 104 osoby, 01.03.2014 r. - obiad, godz. 13.00-13.45, 104 osoby, 02.03.2014 r. - obiad, godz. 13.00-13.45, 52 osoby, 15.03.2014 r. - obiad, godz. 14.00-14.45, 151 osób, 16.03.2014 r. - obiad, godz. 13.00-13.45, 104 osoby, 22.03.2014 r. - obiad, godz. 13.00-13.45, 150 osoby, 23.03.2014 r. - obiad, godz. 13.00-13.45, 156 osób, 29.03.2014 r. - obiad, godz. 13.00-13.45, 155 osób, 30.03.2014 r. - obiad, godz. 13.00-13.45, 155 osób, 12.04.2014 r. - obiad, godz. 13.00-13.45, 156 osób, 13.04.2014 r. - obiad, godz. 13.00-13.45, 156 osób, 26.04.2014 r. - obiad, godz. 13.00-13.45, 156 osób, 27.04.2014 r. - obiad, godz. 13.00-13.45, 150 osób, 10.05.2014 r. - obiad, godz. 13.45-14.30, 150 osób, 11.05.2014 r. - obiad, godz. 13.15-14.00, 130 osób, 17.05.2014 r. - obiad, godz. 13.00-13.45, 155 osób, 18.05.2014 r. - obiad, godz. 13.00-13.45, 156 osób, 24.05.2014 r. - obiad, godz. 13.00-13.45, 104 osoby, 25.05.2014 r. - obiad, godz. 13.00-13.45, 156 osób, 07.06.2014 r. - obiad, godz. 13.00-13.45, 155 osób, 08.06.2014 r. - obiad, godz. 13.00-13.45, 6 osób, 14.06.2014 r. - obiad, godz. 13.45-14.30, 126 osób, 15.06.2014 r. - obiad, godz. 13.00-13.45, 130 osób, 28.06.2014 r. - obiad, godz. 13.00-13.45, 130 osób, 29.06.2014 r. - obiad, godz. 13.00-13.45, 28 osób, lipiec 2014 r. - poczęstunek z okazji uroczystego rozdania świadectw dla 150 uczestników studiów podyplomowych. Wykonawca zapewni: 1. Obiad w formie drugiego dania wraz z napojem drugie danie: mięso (wieprzowe/drobiowe/ryba) - 130 g/os. ziemniaki - 200 g/os, albo ryż/kasza - 150 g/os. warzywa - 150 g na osobę. Mięso drobiowe - nie częściej niż co czwarty obiad Ryba - nie częściej niż co czwarty obiad. Zamawiający wymaga, aby dania nie powtarzały się częściej niż raz na 7 zjazdów. Sok - min. 250 ml/os. Wyboru soku dokonuje Wykonawca z uwzględnieniem n/w wymogów: sok owocowy (100%) lub nektar (min. 50%) lub sok warzywny (np. marchwiowy) - świeży, jednodniowy podawany w dzbankach lub podajnikach samoobsługowych i w szklankach lub w kubkach jednorazowych. 2. Poczęstunek w ramach przerwy kawowej, po pierwszej przerwie zajęć na który będą się składać: Kawa (min. 200 ml/os.) albo herbata (min. 250 ml/os.) - do wyboru (wyboru dokonuje słuchacz studiów). Kawa z warnika (zaparzacza), herbata czarna w saszetkach z zawieszką, do samodzielnego zaparzenia podawana w filiżankach lub kubkach jednorazowych, dodatki: śmietanka do kawy (w płynie), cukier, cytryna w plastrach. Wyroby ciastkarskie - min. 7 dag / os. Zamawiający wymaga, aby te same ciastka nie powtarzały się dzień po dniu. Wyboru ciastek dokonuje wykonawca spośród nw. propozycji: drożdżówka (z kruszonką, z owocami, z budyniem, z makiem, z twarogiem) strucla z owocami (jeśli strucla ma 3,5 dag to 2 szt.) rogalik z powidłami (uwaga jw.) pączek ciastko francuskie z jabłkiem (grzebień) lub ciasto domowe. 3. Stoły bufetowe (służących do serwowania poczęstunku) i koktajlowe w liczbie odpowiedniej do liczby słuchaczy. 4. Serwis gastronomiczny (przygotowanie, obsługa, nakrycie stołów/obrusy, zastawa oraz sprzątanie miejsca przygotowania i podania posiłków - po konsumpcji). Ponadto: 1) naczynia - porcelanowe albo jednorazowego użytku, Zamawiający nie dopuszcza opakowań typu lunch box, 2) sztućce - metalowe albo jednorazowego użytku, 3) obrusy z tkaniny, 4) serwetki papierowe. Zamawiający nie zapewnia pomieszczenia do przygotowania posiłków, do przechowywania i mycia naczyń, do przechowywania produktów, do przechowywania sprzętu do utrzymania czystości. UWAGA dot. wszystkich posiłków: Wykonawca zapewni dania wegetariańskie w liczbie zgodnej z informacją uzyskaną od Zamawiającego na podstawie § 4 ust. 1 umowy. Godziny i miejsca podania posiłków będą wskazane w miesięcznym harmonogramie. Przykładowe menu obiadowe: kotlet schabowy panierowany(130 g) ziemniaki tłuczone (200g) surówka z kapusty kiszonej i marchewki (150g) sok 100% jabłkowy (250ml) udziec z kurczaka (130g) ziemniaki tłuczone (200g) buraki z jabłkami (150g) sok 100% pomarańczowy (250ml) kotlet mielony (150g) ziemniaki (200g) marchewka z groszkiem (150g) sok 100% grejpfrutowy (250ml) kotlet devolay (100 g) ziemniaki tłuczone (200g) mizeria ze śmietaną ( 150g) sok 100% jabłkowy (250ml) filet z dorsza smażony panierowany (130g) ziemniaki tłuczone (200g) marchewka duszona z zielonym groszkiem (150g) sok 100% z czarnej porzeczki (250ml) pieczeń wieprzowa duszona (150g)+ sos (20g) ziemniaki tłuczone (200g) surówka z kapusty czerwonej (150g) sok 100% pomarańczowy (250ml) TERMIN i MIEJSCE WYKONANIA: Rok akademicki 2013-2014 - semestr letni - zgodnie z harmonogramem zajęć. Dostawa na koszt własny do obiektu w Toruniu - Gimnazjum Nr 3 przy ul. Żwirki i Wigury 49
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 553000003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga złożenia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pwsz.wloclawek.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach