Przetargi.pl
Dostawę materiałów eksploatacyjnych do sprzętu biurowego na potrzeby Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Zachodniopomorskiego Oddziału Regionalnego i podległych Biur Powiatowych

Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Zachodniopomorski Oddział Regionalny ogłasza przetarg

  • Adres: 71-245 Szczecin, ul. Szafera 10
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 91 4698400 , fax. 91 4394763
  • Data zamieszczenia: 2016-07-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Zachodniopomorski Oddział Regionalny
    ul. Szafera 10 10
    71-245 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 91 4698400, fax. 91 4394763
    REGON: 01061308300161
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.arimr.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Agencja wykonawcza

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawę materiałów eksploatacyjnych do sprzętu biurowego na potrzeby Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Zachodniopomorskiego Oddziału Regionalnego i podległych Biur Powiatowych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa (wraz z dostarczeniem, wniesieniem do siedziby Zamawiającego przy ul. Szafera 10 w Szczecinie) materiałów eksploatacyjnych do sprzętu biurowego na potrzeby Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Zachodniopomorskiego Oddziału Regionalnego i podległych Biur Powiatowych w asortymencie i ilościach określonych w poniższej specyfikacji. 2.Specyfikację techniczną materiałów eksploatacyjnych określono w rozdziale III pkt 2 Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia dalej SIWZ. 2.1.Zamawiający wymaga dostarczenia materiałów eksploatacyjnych do sprzętu biurowego (oryginalnych lub równoważnych) fabrycznie nowych, nienoszących śladów uszkodzeń zewnętrznych oraz uprzedniego używania, nieregenerowanych w żadnym zakresie, niepowodujących uszkodzeń sprzętu lub utraty gwarancji udzielonej na sprzęt. Materiały eksploatacyjne będące przedmiotem zamówienia muszą być zgodne ze specyfikacją techniczną. 2.2.Specyfikacja techniczna materiałów eksploatacyjnych określona w pkt 2 niniejszego rozdziału, zawiera typ urządzenia, do którego mają być przeznaczone materiały, zamawianą ilość materiałów, oraz rodzaj materiału eksploatacyjnego zalecanego przez producenta sprzętu wraz z parametrami technicznymi w tym wydajnością. 2.3.Materiały eksploatacyjne muszą być fabrycznie nowe, posiadać oryginalne opakowanie z zabezpieczeniami stosowanymi przez danego producenta (np. hologramy). Taśma zabezpieczająca wysypywanie się proszku powinna być zakończona twardą końcówką plastikową i przymocowana trwale lub na zatrzask do obudowy. Na nowych tonerach wyjętych z opakowania (wałek, elementy mechaniczne) nie może być śladów proszku. 2.4.Pod pojęciem fabrycznie nowe Zamawiający rozumie produkty wykonane z nowych elementów lub pełnowartościowych komponentów z odzysku, bez śladów uszkodzenia, w oryginalnych opakowaniach producenta z widocznym logo, symbolem produktu, określonym typem urządzenia, dla którego są przeznaczone i terminem przydatności do użytku, posiadające wszelkie zabezpieczenia szczelności zbiorników z tonerem. Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania przez Wykonawcę materiałów równoważnych spełniających warunki określone w SIWZ, a w szczególności dotyczy to bezkonfliktowej pracy z danym urządzeniem, posiadających takie same lub lepsze niż produkt oryginalny parametry techniczne, jakościowe i funkcjonalne, których użycie nie spowoduje utraty gwarancji udzielonej na sprzęt, a także uszkodzeń sprzętu. Za materiały oryginalne należy uznawać materiały wyprodukowane przez producentów sprzętu, w których mają być stosowane, niebędące naśladownictwem lub przeróbką, niefałszowane, nieposiadające elementów wcześniej używanych lub modyfikowanych. Za materiały równoważne należy uznawać produkty kompatybilne ze sprzętem, do którego zostaną użyte, fabrycznie nowe, których jakość, parametry techniczne, w tym wydajność i jakość wydruku jest, co najmniej taka, jak materiałów oryginalnych produkowanych przez producenta urządzenia, pochodzić będą z bieżącej produkcji, wytworzone seryjne w cyklu produkcyjnym zgodnym z normą ISO 9001 oraz 14001. Materiały równoważne muszą być fabrycznie nowe, nie mogą mieć śladów poprzedniego używania i uszkodzenia. Udowodnienie równoważności oferowanych produktów będzie leżało po stronie Wykonawcy. W przypadku zaoferowania materiałów równoważnych Wykonawca zobowiązany jest: a) podać w każdej pozycji formularza ofertowego stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ w której zaoferuje materiał równoważny nazwę producenta oferowanego produktu, symbol/kod produktu oraz wydajność (pojemność , trwałość). b) dołączyć do oferty wymagane dokumenty wymienione w rozdziale VIII pkt 6 SIWZ potwierdzające równoważność każdego oferowanego produktu w stosunku do produktu oryginalnego, c) w poz.37,38 Specyfikacji technicznej materiałów eksploatacyjnych (płyty CD, DVD) Zamawiający wymaga podania nazwy producenta. 2.5.Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji na materiały eksploatacyjne na okres minimum 12 miesięcy licząc od daty ich dostarczenia. Dostawa materiałów potwierdzona będzie protokołem zdawczo - odbiorczym zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do projektu umowy. 2.6.Wykonawca dostarczy materiały eksploatacyjne w ilości i asortymencie określonym w rozdziale III pkt. 2 niniejszej SIWZ w dwóch partiach zgodnie z podziałem ilościowo-asortymentowym określonym we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ, na swój koszt i ryzyko, do siedziby Zamawiającego przy ul. Szafera 10 w Szczecinie. 2.7.W przypadku stwierdzenia uszkodzenia urządzenia Zamawiającego w wyniku użycia dostarczonych przez Wykonawcę materiałów eksploatacyjnych Wykonawca zobowiązany będzie dodatkowo do: a)pokrycia kosztów naprawy urządzenia wykonanej przez autoryzowany serwis. Podstawą żądania przez Zamawiającego naprawy urządzenia (włączając w to wymianę bębna lub głowicy) będzie ekspertyza wystawiona przez autoryzowany serwis producenta sprzętu sporządzona na koszt Wykonawcy. Wybór serwisu, który ma wykonać ekspertyzę oraz naprawić sprzęt dokonuje Zamawiający. Koszty związane z naprawą urządzenia przez autoryzowany serwis ponosi w całości Wykonawca, b)wymiany na żądanie Zamawiającego w terminie 7 dni od dnia zgłoszenia całej dostawy materiałów danego typu na materiały o właściwej jakości i wymaganych parametrach, jeśli Zamawiający w okresie trwania gwarancji i rękojmi stwierdzi więcej niż 10 % ich wadliwości, na koszt Wykonawcy. 2.8.Dokładne postanowienia regulujące realizację przedmiotu zamówienia zawarte są w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301921136
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: rodzaj oferowanych materiałów eksploatacyjnych
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.arimr.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach