Przetargi.pl
Dostawę materiałów biurowych, papieru oraz tuszy i tonerów niezbędnych do realizacji projektu „Od szkolenia do zatrudnienia – YEI” realizowanego w ramach Inicjatywy na rzecz zatrudnienia ludzi młodych w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój – II części

Ochotnicze Hufce Pracy Komenda Główna ogłasza przetarg

  • Adres: 00-349 Warszawa, Tamka
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 578 47 01/02 , fax. 22 578 47 47
  • Data zamieszczenia: 2019-06-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Ochotnicze Hufce Pracy Komenda Główna
    Tamka 1
    00-349 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 578 47 01/02, fax. 22 578 47 47
    REGON: 70012800000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubelska.ohp.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawę materiałów biurowych, papieru oraz tuszy i tonerów niezbędnych do realizacji projektu „Od szkolenia do zatrudnienia – YEI” realizowanego w ramach Inicjatywy na rzecz zatrudnienia ludzi młodych w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój – II części
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Dostawa materiałów biurowych, papieru oraz tuszy i tonerów niezbędnych do realizacji projektu „Od szkolenia do zatrudnienia – YEI” realizowanego w ramach Inicjatywy na rzecz zatrudnienia ludzi młodych w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój – II części I. dostawa materiałów biurowych i papieru II. dostawa tuszy i tonerów 1.Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych w części II Dostawa tuszy i tonerów. Przez ofertę równoważną należy rozumieć taką ofertę, której: 1.1. przedmiot zamówienia spełnia wszystkie wymagania techniczne i jakościowe stawiane przez Zamawiającego, 1.2. nie narusza uprawnień wynikających z tytułu gwarancji na sprzęt, w którym tusze/tonery będą używane, 1.3. od opisu przedmiotu zamówienia określonego przez Zamawiającego różni się tylko znakiem firmowym, znakiem towarowym, patentem lub pochodzeniem. 1.4. przedmiot zamówienia nie jest regenerwany (re fabrykowany), nie był podany procesowi recyklingu, czyli powtórnemu napełnieniu zużytych pojemników, 1.5. nie powoduje szybszego zużycia od tonerów /tuszy oryginalnych, 1.6. na opakowaniach zamiennych tonerów/tuszy muszą być zamieszczone wszystkie typy drukarek/kserokopiarek, z którymi tonery są kompatybilne czyli dopuszczone do stosowania
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30190000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; 2. oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekaże Zamawiającemu przedmiotowe oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach