Przetargi.pl
dostawę komputerów przenośnych, oprogramowania Office, torb do komputerów przenośnych, myszy komputerowych, klawiatur, monitorów, rejestratora czasu pracy, niszczarki dokumentów, drukarek wielofunkcyjnych, oprogramowania Vegas Pro, aparatów fotograficznych, obiektywów do aparatów fotograficznych, statywów do aparatów fotograficznych, graberów, stabilizatorów ruchu aparatów fotograficznych, stabilizatorów ruchu do telefonów komórkowych, mikrofonów kierunkowych do aparatu fotograficznego, mikrofonów do wywiadów, mikrofonów bezprzewodowych przypinanych do ubrania, wysięgników do mikrofonu, baterii do aparatu fotograficznego, toreb do aparatu fotograficznego, kart SD do aparatu fotograficznego, bezprzewodowego pilota zdalnego sterowania do aparatu fotograficznego z podziałem na 4 części

Warmińsko-Mazurski Ośrodek Doradztwa Rolniczego w Olsztynie ogłasza przetarg

  • Adres: 10-356 Olsztyn, Jagiellońska
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 895 357 684 , fax. 895 357 684
  • Data zamieszczenia: 2020-10-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Warmińsko-Mazurski Ośrodek Doradztwa Rolniczego w Olsztynie
    Jagiellońska 91
    10-356 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 895 357 684, fax. 895 357 684
    REGON: 51965302200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.w-modr.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    dostawę komputerów przenośnych, oprogramowania Office, torb do komputerów przenośnych, myszy komputerowych, klawiatur, monitorów, rejestratora czasu pracy, niszczarki dokumentów, drukarek wielofunkcyjnych, oprogramowania Vegas Pro, aparatów fotograficznych, obiektywów do aparatów fotograficznych, statywów do aparatów fotograficznych, graberów, stabilizatorów ruchu aparatów fotograficznych, stabilizatorów ruchu do telefonów komórkowych, mikrofonów kierunkowych do aparatu fotograficznego, mikrofonów do wywiadów, mikrofonów bezprzewodowych przypinanych do ubrania, wysięgników do mikrofonu, baterii do aparatu fotograficznego, toreb do aparatu fotograficznego, kart SD do aparatu fotograficznego, bezprzewodowego pilota zdalnego sterowania do aparatu fotograficznego z podziałem na 4 części
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa komputerów przenośnych, oprogramowania Office, torb do komputerów przenośnych, myszy komputerowych, klawiatur, monitorów, rejestratora czasu pracy, niszczarki dokumentów, drukarek wielofunkcyjnych, oprogramowania Vegas Pro, aparatów fotograficznych, obiektywów do aparatów fotograficznych, statywów do aparatów fotograficznych, graberów, stabilizatorów ruchu aparatów fotograficznych, stabilizatorów ruchu do telefonów komórkowych, mikrofonów kierunkowych do aparatu fotograficznego, mikrofonów do wywiadów, mikrofonów bezprzewodowych przypinanych do ubrania, wysięgników do mikrofonu, baterii do aparatu fotograficznego, toreb do aparatu fotograficznego, kart SD do aparatu fotograficznego, bezprzewodowego pilota zdalnego sterowania do aparatu fotograficznego z podziałem na 4 części 2. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych: 4 części. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią Załączniki nr 1, 1a i 1b do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30213100-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wymagania dotyczące wadium. 1. Zamawiający żąda złożenia wadium w kwotach: dla części 1 - 1 000,00 zł; dla części 2 – Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium; dla części 3 - 3 000,00 zł; dla części 4 - 1 000,00 zł; 2. Wadium może być wniesione 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r. poz. 310, ze zm.). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego nr konta: BGK Oddział w Olsztynie 72 1130 1189 0025 0151 0420 0004 , tytuł przelewu: „Wadium do sprawy: SZP.260.11.20 – część ….”. Kopię polecenia przelewu lub wydruk z przelewu elektronicznego zaleca się złożyć wraz z ofertą. 4. Dokumenty potwierdzające wniesienie wadium wnoszone w formach innych niż pieniądze, muszą zawierać co najmniej następujące informacje: a)wskazanie nazwy postępowania, b)wskazanie podmiotu, który wystawia gwarancję/poręczenie (pełna nazwa, dokładny adres), c)wskazanie beneficjenta gwarancji/poręczenia: Warmińsko-Mazurski Ośrodek Doradztwa Rolniczego 10-356 Olsztyn, ul. Jagiellońska 91, d)wskazanie podmiotu, dla którego wystawiany jest dokument gwarancji lub poręczenia –dane Wykonawcy, e)określenie kwoty gwarancji lub poręczenia, f)gwarancja lub poręczenie musi zapewnić wypłatę pełnej kwoty wadium przetargowego, g)wskazanie terminu ważności gwarancji lub poręczenia –nie krótszego niż 30 dni, od dnia w którym upłynął termin składania ofert, h)wskazanie, iż podmiot wystawiający gwarancję/poręczenie wypłaci beneficjentowi świadczenie na pierwsze żądanie w terminie nie dłuższym niż 30 dni od dnia zgłoszenia żądania. 5. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 6. Po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, Zamawiający dokona zwrotu wadium wszystkim Wykonawcom, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, któremu Zamawiający zwraca wadium po zawarciu umowy oraz wniesieniu przez Wykonawcę zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 7. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami: - jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie Zamawiającego z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, nie złożył dokumentów, oświadczeń, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa wart. 87 ust. 2 pkt 3 Ustawy p.z.p. , co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. - jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, a także gdy zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 6. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń i dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w rozdz. V i Va. 1) W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu Zamawiający żąda następujących dokumentów: a) Odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp (§ 5 pkt 4 rozporządzenia ws. dokumentów). Dotyczy odpisu z Krajowego Rejestru Sądowego (dla podmiotów wpisanych do KRS) lub odpisu z Centralnej Ewidencji Działalności Gospodarczej (dla podmiotów wpisanych do CEDIG). Wskazane rejestry są ogólnodostępnymi i bezpłatnymi bazami danych, zatem Zamawiający pobiera samodzielnie informacje z tych baz danych. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 3 ustawy PZP, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej - załącznik nr 5 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach