Przetargi.pl
Cyfrowa gmina

Gmina Grodziczno ogłasza przetarg

  • Adres: 13-324 Grodziczno, Grodziczno 17a
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 564729722
  • Data zamieszczenia: 2023-03-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Grodziczno
    Grodziczno 17a
    13-324 Grodziczno, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 564729722
    REGON: 871118900
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.grodziczno.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Cyfrowa gmina
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia dotyczy dostawy 20 laptopów z oprogramowaniem biurowym oraz 2 urządzeń wielofunkcyjnych wramach projektu: „Cyfrowa Gmina”. Pozostałe opisy przedmiotu zamówienia znajdują się w SWZ.1. Dostawa i wdrożenie systemu informatycznego, umożliwiającego kompleksowe zarządzanie pracami Rady.2. Dostawa systemu konferencyjnego - 11 pulpitów przewodowych.3. Dostawa tabletów do obsługi systemu – 15 sztuk.4. Przeprowadzenie szkoleń w siedzibie Zamawiającego dla pracowników Biura Rady oraz Radnych. 5. Zapewnienie transmisji z Sesji Rady poprzez dedykowany serwer transmisji wraz z przeniesieniem nagrań archiwalnych eSesji od początku kadencji 2018-2023.6. Utrzymanie wdrożonego systemu w infrastrukturze technicznej wykonawcy.7. Dostęp do aplikacji umożliwiającej automatyczną transkrypcję nagrań z sesji rady 36 godzin nagrań.8. Świadczenie usługi zdalnej asysty technicznej oraz serwisu systemu informatycznego przez okres 24 miesięcy od dnia wdrożenia.Pozostałe opisy przedmiotu zamówienia znajdują się w SWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30213100-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą spełniać warunki określone na podstawie art. 112 ustawy z11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2022 r. poz. 1710 z póź.zm.), oraz nie mogą podlegaćwykluczeniu z postępowania z powodu okoliczności określonych w art. 108 ust.1 oraz art. 109 ust. 1 pkt 1, 4, 5, 7 i 8 ustawyz 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 z póź.zm.) oraz nie mogą podlegaćwykluczeniu z postępowania na podstawie art. 7 ust.1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach wzakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. z2022r poz.835) zwaną dalej „UOBN”.1.1.Z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się Wykonawcę, w stosunku, do którego zachodziktórakolwiek z okoliczności, o której mowa w:a) art. 108 ust.1 Pzp;b) art. 109 ust. 1 pkt. 1,4,5,7, 8 Pzp;c) art. 7 ust. 1 Ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniuagresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego, (Dz. U. 2022 poz. 835), zwana dalej „UOBN”.1.2.Zgodnie z art.7 ust. 1 UOBN z postępowania o udzielenie zamówienia zamawiający wyklucza Wykonawcę:1) wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listęna podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 UOBN;2) którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzyoraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych wrozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym oddnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej ozastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 UOBN;3) którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz.U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106), jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 irozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile zostałwpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art.1 pkt 3 UOBN.1.3. Wykluczenie, o którym mowa w ust. 2 następować będzie na okres trwania w/w okoliczności. W przypadku wykonawcylub uczestnika konkursu wykluczonego na podstawie art. 7 ust. 1 UOBN, Zamawiający odrzuca ofertę takiego Wykonawcy.1.4. Zamawiający będzie weryfikował przesłankę wykluczenia, o której mowa w ust. 9 na podstawie:1) Wykazów określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/20142) Listy Ministra właściwego do spraw wewnętrznych obejmującej osoby i podmioty, wobec których są stosowane środki, októrych mowa w art. 1 UOBN.2. Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą:a) posiadać zdolność do występowania w obrocie gospodarczym, tj.:- być zarejestrowanymi we właściwym rejestrze lub w centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeliodrębne przepisy wymagają wpisu do takiego rejestru lub takiej ewidencji;b) posiadać uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnychprzepisów, tj.:- Zamawiający nie stawia w tym zakresie warunku udziału w postępowaniu;c) znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj.:- Zamawiający nie stawia w tym zakresie warunku udziału w postępowaniu;d) posiadać zdolność techniczną lub zawodową, tj.:- Zamawiający nie stawia w tym zakresie warunku udziału w postępowaniu;Zamawiający może na każdym etapie postępowania, uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeliposiadanie przez wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lubzawodowych wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizacjęzamówienia.3. Ocena spełnienia warunków określonych w ppkt. 2 zostanie przez Zamawiającego dokonana poprzez analizędokumentów, określonych w pkt. X SWZ, złożonych przez Wykonawców na wezwanie Zamawiającego.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-03-30

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach