Przetargi.pl
Dostawę i wdrożenie systemu Finansowo-Księgowego wraz z systemem do inwentaryzacji i ewidencjonowania sprzętu w ramach projektu współfinansowanego przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2007-2013.

Zarząd Powiatu Zgierskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 95-100 Zgierz, ul. Sadowa 6A
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 042 7190885 , fax. 042 7190816
  • Data zamieszczenia: 2009-05-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Powiatu Zgierskiego
    ul. Sadowa 6A 6A
    95-100 Zgierz, woj. łódzkie
    tel. 042 7190885, fax. 042 7190816
    REGON: 47206842300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.zgierz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawę i wdrożenie systemu Finansowo-Księgowego wraz z systemem do inwentaryzacji i ewidencjonowania sprzętu w ramach projektu współfinansowanego przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2007-2013.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje w szczegółowości : 1.Udzielenie licencji na czas nieokreślony na sieciowe użytkowanie oprogramowania zintegrowanego systemu Finansowo - Księgowego (wraz z systemem do inwentaryzacji i ewidencjonowania sprzętu) z jedną współdzieloną dla wszystkich modułów bazą danych oraz wewnętrznym mechanizmem do wykonywania kopi bezpieczeństwa i archiwizacji danych. 2.Dostarczenie modułów/systemów posiadających w pełni polskojęzyczny interfejs użytkownika będących przedmiotem zamówienia zapisanych na nośnikach CD/DVD wraz z pełną dokumentacją w języku polskim. 3.Zakup licencji niezbędnego oprogramowania bazodanowego. 4.Wdrożenie oprogramowania: a. instalacja oprogramowania na wskazanych przez Zamawiającego serwerach i stacjach roboczych znajdujących się w siedzibach Starostwa Powiatowego w Zgierzu oraz konfiguracja zgodna ze specyfikacją pracy jednostki administracyjnej Zamawiającego czyli Starostwa Powiatowego. b.nieodpłatne szkolenia pracowników w siedzibie Zamawiającego z zakresu obsługi wszystkich modułów/systemów oraz z zakresu procedur technicznych dotyczących archiwizowania i odtwarzania danych pracowników Starostwa Powiatowego w Zgierzu oraz dodatkowo dla dwóch administratorów systemu. Liczba godzin w szkoleniu nie może być większa niż 6 godzin dziennie. 5.Zamawiający wymaga aby szkolenia odbyły się w formie warsztatów. 6.Asysty (wsparcie dla Zamawiającego po okresie wdrożenia, polegające na obecności pracownika firmy dostarczającej oprogramowanie przy pierwszych istotnych czynnościach wykonywanych w systemie). Zamawiający przewiduje szkolenia w formie warsztatów. Przed przystąpieniem do prac związanych z instalacją i konfiguracją i szkoleniami wybrany Wykonawca przedstawi pisemnie do akceptacji Zamawiającego programu szkoleń do poszczególnych etapów.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 484400004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie 4.500,00 zł przed upływem terminu składania ofert.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki udziału w postępowaniu: Zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy, o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem techniczny i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania, zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy; 4.1. Posiadają uprawnienie do wykonywania określonej działalności 4.2.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 1) Wykonawca musi wykazać, iż w okresie ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - zrealizował co najmniej 2 zamówienia polegające na dostawie i wdrożeniu systemów do analizy finansowej i rachunkowości-księgowości o wartości minimum 150.000,00 zł. brutto- każda 2) Wykonawca musi wykazać, iż dysponuje osobami posiadającymi niezbędna wiedze i doświadczenie: - kierownik projektu z doświadczeniem przy wdrażaniu co najmniej 2 projektów będących przedmiotem zamówienia - 1 osoba ( wykształcenie wyższe), - zespół wdrożeniowy posiadający wiedzę i kwalifikacje do realizacji przedmiotu zamówienia ( wykształcenie wyższe), z doświadczeniem we wdrożeniu co najmniej 2-ch systemów będących przedmiotem zamówienia składający się z co najmniej 2 osób. 4.3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4.4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania. Ocena spełnienia warunków udziału w Postępowaniu zostanie dokonana metodą spełnia-nie spełnia na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń składanych wraz z wnioskiem o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, wg wymogów zawartych w ogłoszeniu. Liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do składania ofert: 5. Jeżeli liczba wykonawców, którzy złożyli wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu i spełniają warunki udziału w postępowaniu będzie większa niż 5, zamawiający zaprosi do składania ofert 5 wykonawców, którzy otrzymali najwyższa ocenę spełnienia warunków udziału w postępowaniu. Ocena zostanie przeprowadzona w oparciu o liczbę dostaw, których przedmiotem była dostawa sprzętu komputerowego, a pomocniczo także w oparciu o łączną wartość brutto dostaw ujętą w Wykazie dostaw w następujący sposób: 1) za dwie dostawy i wdrożenia systemów do analizy finansowej i rachunkowości-księgowości o wartości minimum 150.000,00 zł. brutto- każda zrealizowane w okresie ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - wykonawca otrzyma 10 pkt, a za każde następne do 6 -ciu zostanie przyznane dodatkowo po 5 pkt. 2)w przypadku, gdy dwóch lub więcej wykonawców otrzyma ta sama liczbę punktów, o kolejności decydować będzie łączna wartość dostaw i wdrożeń ujętych w wykazie. Które odpowiadają warunkom określonym w ogłoszeniu, w ten sposób, że wyższa lokatę otrzyma wykonawca, który zrealizował i przedstawił w wykazie dostawy na największa łączną kwotę, a wykonawca wykonawcy którzy zrealizowali i przedstawili w wykazie dostawy na niższe kwoty, odpowiednio kolejne lokaty.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 4.1.1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert*. 4.1.2. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (Zał. Nr 1 do wniosku )**. 4.2.1.Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed wszczęciem postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - dostaw z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów (np. referencje, protokoły odbioru) potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie (Zał. Nr 2 do wniosku). Wykonawca nie może być wystawca dokumentów potwierdzających należyte wykonanie zamówienia. Jeżeli wykonawcy wspólnie ubiegają się o zamówienie dokumenty te składa co najmniej jeden z nich. Wykaz dostaw powinien być przedstawiony w formie oryginału, natomiast dokumenty potwierdzające, że dostawy zostały wykonane należycie składane są w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. W przypadku załażenia dokumentów potwierdzających posiadanie doświadczenia przez Wykonawcę nabytego w skutek uczestnictwa w konsorcjum należy wskazać w wykazie za jaką części robót lub w jakim zakresie uczestniczył Wykonawca. 4.2.2. Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności; (Zał. Nr 3 do wniosku), lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 4.2.3, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. 4.2.3.Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (Zał. Nr 1 do wniosku). 4.3.1. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (Zał. Nr 1 do wniosku). 4.4.1. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (Zał. Nr 1 do wniosku). * - Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast przedmiotowych dokumentów, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a)nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono jego upadłości, b)nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c)nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. Dokumenty, o których mowa w a i c., powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, lit. b nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się w/w dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. ** Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (Zał. Nr 1)- wykonawca składa tylko jedno oświadczenie na potwierdzenie każdego warunku.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach