Uniwersytet Medyczny ogłasza przetarg
- Adres: 90-419 Łódź, al. Kościuszki 4
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 042 6302330 , fax. 042 6393952
- Data zamieszczenia: 2011-07-05
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Medyczny
al. Kościuszki 4 4
90-419 Łódź, woj. łódzkie
tel. 042 6302330, fax. 042 6393952
REGON: 47307330800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.umed.lodz.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa modułu oprogramowania do planowania oraz kontroli wydatków w Uniwersytecie Medycznym w Łodzi - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Dostawa oprogramowania w zakresie: - obszaru planowania oraz wykonania planu - kontroli wydatków, wraz z obsługą faktur, delegacji, i innych dokumentów księgowych - rejestrowania i zarządzania procesem realizacji zapotrzebowań jednostek organizacyjnych Uczelni i generowania zleceń, w tym zapewnienie prowadzenia i zarządzania postępowaniami przetargowymi - pełna integracja z systemami funkcjonującymi w Uczelni, a w szczególności z systemem finansowo-księgowym i systemem kadrowo-płacowym -możliwość zatwierdzania wydatków na poziomie działów finansowych, Kwestor, Kanclerz w sposób elektroniczny (element work floor) Zamawiane oprogramowanie musi funkcjonować w oparciu o już posiadane silniki i licencje baz danych wykorzystywane w systemach finansowo-księgowych u Zamawiającego. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 484400004
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium, na etapie składania ofert, w wysokości 21 000,00zł.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: dialog konkurencyjny
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres trwania gwarancji
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Nie dotyczy
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną