Przetargi.pl
Dostawę i montaż urządzenia dźwigowego przystosowanego dla osób niepełnosprawnych z napędem hydraulicznym wraz z robotami towarzyszącymi w ramach inwestycji Rozbudowa Dziennego Centrum Aktywności i Ośrodka Rehabilitacyjno -Edukacyjno - Wychowawczego

Polskie Stowarzyszenie na Rzecz Osób z Upośledzeniem Umysłowym Koło w Jabłonce ogłasza przetarg

  • Adres: 34-480 Jabłonka, ul. Tetmajera 4
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 18 2652490 , fax. 18 2652490
  • Data zamieszczenia: 2011-07-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Polskie Stowarzyszenie na Rzecz Osób z Upośledzeniem Umysłowym Koło w Jabłonce
    ul. Tetmajera 4 4
    34-480 Jabłonka, woj. małopolskie
    tel. 18 2652490, fax. 18 2652490
    REGON: 12109977200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.jablonka.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Organizacja pozarządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawę i montaż urządzenia dźwigowego przystosowanego dla osób niepełnosprawnych z napędem hydraulicznym wraz z robotami towarzyszącymi w ramach inwestycji Rozbudowa Dziennego Centrum Aktywności i Ośrodka Rehabilitacyjno -Edukacyjno - Wychowawczego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż urządzenia dźwigowego przystosowanego dla osób niepełnosprawnych z napędem hydraulicznym wraz z robotami uzupełniającymi w ramach inwestycji Rozbudowa Dziennego Centrum Aktywności i Ośrodka Rehabilitacyjno- Edukacyjno - Wychowawczego Specyfikacja techniczna 1. Dane ogólne (parametry) dźwigu windowego: typ dźwigu: osobowy, samoobsługowy rodzaj napędu: hydrauliczny sterowanie: mikroprocesorowe zbiorcze góra - dół blokada dostępu do drzwi, dostęp do dźwigu za pomocą czytników zbliżeniowych ( min 10 szt). udźwig: co najmniej 630 kg / 8 osób prędkość: co najmniej 0,4 m/s ilość przystanków/drzwi: 2/2 wysokość podnoszenia: 360 cm głębokość podszybia: min. 120 cm wysokość nadszybia: min. 340cm wymiary wew. szybu S x G: 200 cm x 200 cm położenie maszynowni: pomieszczenie obok szybu kabina: nieprzelotowa wymiary kabiny S x G x W: 1100 x 1400 x 2100 mm rodzaj drzwi: automatyczne, dwupanelowe, centralne wymiary drzwi: 900x2000 mm temperatura pracy dźwigu: min. +5°C, max. +40°C ilość startów/1h: 40 zasilanie: prąd trójfazowy, 3-400V/50Hz drzwi kabinowe: panele wykonane ze stali nierdzewnej - faktura, kurtyna drzwi przystankowe: panele wykonane ze stali nierdzewnej - faktura Drzwi kabinowe i przystankowe wykonane z blachy o grubości min. 1,5 mm . Nie dopuszcza się technologii oblekania drzwi blachą - fakturą. ściany kabiny: wykonane ze stali nierdzewnej - faktura sufit wykonany ze stali nierdzewnej podłoga: wykładzina antypoślizgowa poręcz: wykonana ze stali nierdzewnej kaseta dyspozycji: na pełną wysokość, ze stali nierdzewnej kaseta wezwań: wykonanie ze stali nierdzewnej wyposażenie dodatkowe: wyświetlacz ze strzałkami kierunku jazdy na przystankach wyposażenie dodatkowe: lampka oświetlenia awaryjnego, sygnalizacja przeciążenia, alarm, gong wyposażenie dodatkowe: interkom (kabina - maszynownia), przyciski dyspozycji oznaczone pismem Braillea, informacja głosowa o przystankach, system łączności zgodny z EN 81-28, zjazd awaryjny z otwarciem drzwi po zaniku zasilania, 2. Wykonawca w ramach zamówienia zobowiązany jest do świadczenia usług konserwacji i przeglądów dźwigu w okresie gwarancji: konserwacja dźwigu - raz w miesiącu pomiary skuteczności zerowania - raz do roku w razie potrzeby dojazd pogotowia dźwigowego w ciągu max. 30 min. Wykonawca w ramach zamówienia zobowiązany jest do wykonania prób, uczestniczenia w odbiorach, przeprowadzenia rozruchu urządzeń dźwigowych, wykonania wszelkich zaleceń przedstawicieli właściwych instytucji i organów w zakresie niezbędnym do odbioru i dopuszczenia dźwigów do eksploatacji, sporządzenie dokumentacji i uzyskania rejestracji i decyzji zezwalającej na użytkowanie dźwigów w Urzędzie Dozoru Technicznego i przekazania jej Zamawiającemu, dostarczanie Zamawiającemu dokumentacji technicznej dźwigu wraz z instrukcją obsługi i eksploatacji dźwigów oraz karty gwarancyjnej. 3. Warunki płatności: płatność po wykonaniu i odbiorze przez UDT Urządzenie musi spełniać warunki określone w §193-202 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury w sprawie warunków, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie. 4. Zakres robót obejmuje wykonanie: 1. nadmurowania szybu windowego 2. wykonanie stropu nad szybem 3. obsadzenie belek stalowych w nadszybiu 3. ocieplenia górnej części szybu w części strychowej 4. wykonanie wentylacji szybu z wyprowadzeniem na kalenicę dachu i izolacją rurociągów 5. wybicie tymczasowo zabezpieczonych otworów drzwiowych szybu dla potrzeb dźwigu 6.przystosowanie maszynowni (wykonanie progu, przebicie w ścianie) 7. uzupełnienie tynków ościeży drzwi przed wejściem do windy 8.Malowanie ścian szybu i maszynowni 9.Roboty okładzinowe podszybia i maszynowni 10. instalacji elektrycznej i zasilania 11. dostawy i montażu dźwigu windowego 12. Przygotowanie dokumentacji odbiorowej do UDT Szyb windowy i maszynownia są otynkowane. Otwory przystankowe są tymczasowo zabezpieczone, na podłodze jest wylewka betonowa. Do maszynowni jest doprowadzone jest zasilanie elektryczne. 5. Wymagany termin gwarancji - 36 miesięcy od dnia odbioru końcowego. Główny przedmiot 45.31.31.00 -5- Instalowanie wind 51.12.00.00 - 9 Usługi instalowania urządzeń mechanicznych 6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki Załącznik Nr 8 do SIWZ Dokumentacja techniczna - przekrój i rzuty Załącznik Nr 9 do SIWZ Przedmiar robót (przedmiar jest jedynie materiałem pomocniczym, nie stanowi podstawy obliczenia ceny oferty). Załącznik Nr 10 do SIWZ Charakterystyka robót - zakres robót Jeżeli w dokumentacji zastosowano materiały i urządzenia z podaniem konkretnych firm, które zaproponował projektant, to Wykonawca ma prawo do zmian producenta na innego, oferującego urządzenia lub materiały takiej samej lub lepszej jakości (ofertom takim winny towarzyszyć wszelkie informacje niezbędne do kompletnej oceny przez Zamawiającego, włącznie z obliczeniami projektowymi, specyfikacjami technicznymi, analizą cen oraz innymi odpowiednimi szczegółami). Użyte do budowy materiały muszą posiadać odpowiednie atesty wydane przez uprawnione instytucje. W przypadku, gdy zmiany te spowodują konieczność aktualizacji dokumentacji technicznej Wykonawca zobowiązany jest przeprowadzić ją na własny koszt i przedstawić do akceptacji projektantowi, który wykonał dokumentację, na podstawie, której przygotowano przetarg. Wykonawca zobowiązany jest w takim przypadku do uzyskania wszelkich wymaganych zmian decyzji, uzgodnień i pozwoleń. Wykonawca jest zobowiązany do podjęcia wszelkich czynności w celu terminowego i prawidłowego zakończenia przedmiotu zamówienia wraz z niezbędnymi dokumentami, odbiorami i próbami wymaganymi przez polskie prawo.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453131005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie pobiera Wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.jablonka.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach