Bursa Szkolna Nr 1 w Łomży ogłasza przetarg
- Adres: 18-400 Łomża, ul. Kopernika 16
- Województwo: podlaskie
- Telefon/fax: tel. 086 2165175 , fax. 086 2165175
- Data zamieszczenia: 2009-11-05
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Bursa Szkolna Nr 1 w Łomży
ul. Kopernika 16 16
18-400 Łomża, woj. podlaskie
tel. 086 2165175, fax. 086 2165175
REGON: 00065838900000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
dostawa żywności do stołówki Bursy Szkolnej Nr 1 w Łomży - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
dostawa żywności do stołówki Bursy Szkolnej Nr 1 w Łomży: mięso, wędliny i konserwy, nabiał i produkty mleczarskie - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 151000009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: VI. Warunki udziału w postępowaniu oraz sposób dokonywania oceny spełnienia tych warunków: 1. O udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, ocena spełnienia warunków szczegółowych nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń. 2) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania Zamówienia, wymagane jest posiadanie doświadczenia w realizacji zamówień zbliżonych do przedmiotu zamówienia. Ocena spełnienia warunków nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń. Znajdują się sytuacji finansowej zapewniającej wykonanie Zamówienia, ocena spełnienia warunków nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania, zgodnie z art. 24 Ustawy, ocena spełnienia warunków nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń. 2. Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych dokumentów i oświadczeń, zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że ww. Wykonawca spełnił. 3. Brak jakiegokolwiek dokumentu żądanego przez Zamawiającego od Wykonawcy, wskazanego w Wykazie dokumentów potwierdzających spełnienie wymaganych warunków stanowić będzie podstawę do wezwania Wykonawcy, który w określonym terminie nie złożył oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu lub, który złożył dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba, że mimo ich uzupełnienia konieczne było by unieważnienie postępowania.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: VII. Oświadczenia i dokumenty jakie powinni dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków określonych w punkcie VI. 1. W celu wykazania spełnienia warunków udziału w Postępowaniu, każdy z Wykonawców powinien przedłożyć wraz z ofertą następujące oświadczenia i dokumenty: 1.1. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 Prawo zamówień publicznych zał. Nr 3. W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa pełnomocnik w imieniu wykonawców składających ofertę wspólną. 1.2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż sześć miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty wspólnej w/w dokument składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. 1.3. Ofertę cenową zgodnie z Rozdziałem II punkt 3 SIWZ oraz odpowiednie załączniki 2a - 2g (kalkulacja cenowa) w zależności, na którą grupę wykonawca składa ofertę. 1.4. Oryginał lub potwierdzona notarialnie kopia pełnomocnictwa osobyosób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę gdy nie wynika to z ww. dokumentów.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://um.lomza.pl/bip/
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- SP21.270-04/16 Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Szkoły Podstawowej Nr 21 im. Marszałka Józefa Piłsudskiego w Białymstoku
Dodano: 2016-07-18 - Dostawa mięsa wieprzowego, wędlin wieprzowych oraz drobiowych
Dodano: 2016-07-07 - SP28/ZP-02/2016 Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do Szkoły Podstawowej Nr 28 w Białymstoku.
Dodano: 2016-06-17 - Przedmiotem zamówienia jest dostawa mięsa, wędlin i podrobów, wg kodu CPV grupa 151 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne
Dodano: 2016-06-07 - Dostawa mięsa, wędlin i drobiu
Dodano: 2016-04-26 - Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do Internatu ZSHE im. Mikołaja Kopernika w Białymstoku
Dodano: 2016-03-08 - Dostawa artykułów spożywczych na rok 2016 dla potrzeb stołówki szkolnej.
Dodano: 2015-12-07 - Sukcesywne dostawy produktów spożywczych w roku szkolnym 2015/2016 dla stołówki szkolnej w Zespole Szkół i Przedszkole w Tykocinie ul.Kochanowskiego 1, 16-080 Tykocin
Dodano: 2015-12-02 - Sprzedaż i dostawa mięs i wędlin do Dziennego Domu Pomocy Społecznej w 2016r.
Dodano: 2015-11-26 - Dostawa produktów zwierzęcych, mięsa i produktów mięsnych, mięsa i wędlin drobiowych, konserw mięsnych oraz tłuszczy zwierzęcych
Dodano: 2015-11-12