Centrum Usług Socjalnych w Chrzanowie ogłasza przetarg
- Adres: 32-500 Chrzanów, ul. Kolonia Stella
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 0-32 6238951, 6235260 , fax. 0-32 6235260
- Data zamieszczenia: 2019-11-19
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Centrum Usług Socjalnych w Chrzanowie
ul. Kolonia Stella 11
32-500 Chrzanów, woj. małopolskie
tel. 0-32 6238951, 6235260, fax. 0-32 6235260
REGON: 12038446029113 - Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.malopolska.pl/cuswchrzanowie,m,275902,ogloszenia-o-zamowieniu-publicznym.html
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa Żywności do Jadłodajni Centrum Usług Socjalnych w Chrzanowie - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest „Dostawa Żywności do Jadłodajni Centrum Usług Socjalnych w Chrzanowie”. Adres dostawy: ul. Kolonia Stella 11, 32-500 Chrzanów. 2. Dopuszcza się możliwość składania ofert częściowych na poszczególne pakiety. 1. Mięso i przetwory mięsne, (CPV: 15100000-9) - pakiet nr 1 2. Mięso drobiowe (CPV: 15112000-6) - pakiet nr 2 3. Mrożonki i ryby mrożone (CPV: 15220000-6, 15330000-0) - pakiet nr 3 4. Produkty mleczarskie (CPV: 15500000-3) - pakiet nr 4 5. Produkty spożywcze różne (CPV:15800000-6) - pakiet nr 5 6. Warzywa i owoce (CPV: 03100000-3) - pakiet nr 6 7. Pieczywo (CPV: 15810000-9) - pakiet nr 7 8. Jaja (CPV: 03100000-2) - pakiet nr 8 3. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawarte jest w Załączniku nr 2 - Formularz cenowy, w formie zestawienia artykułów spożywczych dla poszczególnych Pakietów od 1 do 8. Zestawienie zawiera opis asortymentu, jednostkę miary oraz zapotrzebowanie. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15100000-9
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca, składając ofertę przedłoży następujące dokumenty: 1) Wypełniony i podpisany formularz oferty, stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ. 2) Wypełniony i podpisany formularz cenowy, stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ. 3) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy - załącznik nr 3 do SIWZ. W przypadku podmiotów występujących wspólnie oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania w przypadkach określonych w art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych składa oddzielnie każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Zamawiający dopuszcza złożenie jednego oświadczenia sporządzonego według załącznika nr 3 do SIWZ jedynie w przypadku podpisania go przez Pełnomocnika wyznaczonego do reprezentowania Wykonawców jeżeli z treści oświadczenia bezsprzecznie wynika, że oświadczenie woli dotyczy wszystkich członków konsorcjum. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wskazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu – zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniu jw., na formularzu stanowiącym Załącznik nr 3 do SIWZ. 4) pełnomocnictwo, w przypadku Wykonawców działających przez pełnomocnika/*jeśli dotyczy/; 5) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, dokument stwierdzający ustanowienie przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego/*jeśli dotyczy/; ---Wykonawcy, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych tj. zestawienie złożonych ofert, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Prawo zamówień publicznych (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do SIWZ). Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Uwaga! 1) Ww. oświadczenie nie będzie wymagane w przypadku złożenia w postępowaniu tylko jednej oferty. 2) W przypadku Wykonawców, którzy nie należą do żadnej grupy kapitałowej (w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów), Zamawiający dopuszcza złożenie ww. oświadczenia wraz z ofertą. W przypadku jakiejkolwiek zmiany sytuacji podmiotowej Wykonawcy, zobowiązany jest on niezwłocznie poinformować o tym Zamawiającego.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej im. Janusza Korczaka w Brodach od września 2024 r.do grudnia 2024 r.
Dodano: 2024-07-10 - Dostawy mięsa, wędlin, podrobów i smalcu do Zakładu Karnego w Wadowicach.
Dodano: 2024-04-23 - Dostawy mięsa, wędlin, podrobów i smalcu do Zakładu Karnego w Wadowicach.
Dodano: 2024-04-23 - „DOSTAWA ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH DO MAGAZYNÓW ZAMAWIAJĄCEGO”
Dodano: 2024-03-29 - Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych na potrzeby stołówki Przedszkola Publicznego w Tuchowie w okresie od marca do sierpnia 2024 roku.
Dodano: 2024-03-25 - Dostawa artykułów spożywczych na potrzeby stołówki prowadzonej przez Zespół Szkolno-Przedszkolny Nr 16
Dodano: 2024-03-15 - Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych na potrzeby stołówki Przedszkola Publicznego w Tuchowie w okresie od marca do sierpnia 2024 roku.
Dodano: 2024-02-15 - Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej im. Janusza Korczaka w Brodach od stycznia do sierpnia 2024 r.
Dodano: 2024-02-08 - Dostawa produktów zwierzęcych, mięsa, produktów mięsnych, drobiu i produktów drobiowych do budynku Centrum Rehabilitacji Społecznej i Zawodowej – Zakład Aktywności Zawodowej „Słoneczne Wzgórze”
Dodano: 2024-01-26 - ZAKUP I DOSTAWA ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH dla Samorządowego Centrum Usług Wspólnych Gminy Łącko w Łącku na rok 2024 - na okres od podpisania umowy - do 31 grudnia 2024 roku
Dodano: 2024-01-20