Urząd Miejski w Radłowie ogłasza przetarg
- Adres: 33-130 Radłów, ul. Kolejowa
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 146 782 044 , fax. 146 782 818
- Data zamieszczenia: 2019-11-19
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski w Radłowie
ul. Kolejowa 7
33-130 Radłów, woj. małopolskie
tel. 146 782 044, fax. 146 782 818
REGON: 54565600000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminaradlow.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa i montaż mebli i wyposażenia w budynku Miejskiego Centrum Kultury w Radłowie - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż mebli i wyposażenia w budynku Miejskiego Centrum Kultury w Radłowie. 2. Przedmiot zamówienia został podzielony na dwie części: 1) Części 1 – „Dostawa i montaż mebli gotowych i wyposażenia w budynku Miejskiego Centrum Kultury w Radłowie”, 2) Cześć 2 – „Dostawa i montaż mebli na wymiar w budynku Miejskiego Centrum Kultury w Radłowie”. 3. Zamówienia realizowane jest w ramach projektu „Rozbudowa, nadbudowa i przebudowa istniejącego budynku synagogi wraz ze zmianą sposobu użytkowania na Miejskie Centrum Kultury w Radłowie z niezbędną infrastrukturą techniczną”. 4. Szczegółowy zakres i opis Przedmiotu zamówienia opisany został: a) dla części 1 w Formularzu asortymentowo-cenowym - Załącznik nr 4.1, Dokumentacji projektowej – Załącznik nr 5 oraz projekcie umowy – Załącznik nr 6 do niniejszego SIWZ b) dla części 2 w Formularzu asortymentowo-cenowym Załącznik nr 4.2, Dokumentacji projektowej – Załącznik nr 5 oraz projekcie umowy – Załącznik nr 6 do niniejszego SIWZ. UWAGA: We wszystkich miejscach Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) oraz w Załącznikach do SIWZ, w których wskazano konkretnego producenta, dostawcę lub nazwę własną materiałów, urządzeń, sprzętów, Zamawiający w ślad za projektantem, dodaje zapis „lub równoważne o porównywalnych parametrach”, zezwalając na składanie ofert równoważnych na podstawie art. 30 ust. 5 ustawy pzp. Jedynym celem podania nazw własnych materiałów, produktów lub producenta jest przedstawienie standardów jakościowych oczekiwanych przez Zamawiającego. Wykonawca jest odpowiedzialny za staranne zapoznanie się z dokumentami przetargowymi. Zaleca się dokonanie wizji lokalnej w miejscu realizacji przedmiotu zamówienia, celem oszacowania na własną odpowiedzialność kosztów i ryzyka wykonania zamówienia oraz uzyskanie wszelkich danych jakie mogą być niezbędne do rzetelnego przygotowania oferty. Dotyczy to w szczególności części 2 zamówienia, bowiem w związku z jej realizacją Wykonawca zobowiązany jest do dokonania we własnym zakresie pomiarów mebli, jakie mają zostać wykonane. W tym celu Zamawiający na żądanie Wykonawcy udostępni, pomieszczenia Miejskiego Centrum Kultury, w których dokonane zostaną pomiary. 5. Zamawiający dopuszcza złożenie przez Wykonawcę oferty na wybrane lub wszystkie części zamówienia; 6. Zamawiający oczekuje od Wykonawcy podania ceny za realizację poszczególnych części zamówienia, jako ceny ryczałtowej, która obejmuje wykonanie wszystkich elementów zamówienia będących przedmiotem rysunku i tekstu załączników do siwz, łącznie z podatkiem VAT obowiązującym w dniu złożenia oferty. 7. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 8. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 7. 9. Zamówienie będzie realizowane na zasadach określonych w dokumentach wymienionych w ust. 2 oraz Rozdziale XVIII siwz. 10. Zamawiający: 1) wymaga akceptacji bez zastrzeżeń warunków umowy podanych w załączonym projekcie umowy. 11. Miejscem dostawy (montażu) jest budynek Miejskiego Centrum Kultury w Radłowie, plac Kościuszki, 33-130 Radłów. Wykonawca dostarczy zamówiony asortyment do Zamawiającego na własny koszt i własne ryzyko. Wykonawca dokona również rozładunku oraz montażu dostarczonych mebli. 12. Zamawiający informuje, że wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. W takim przypadku żąda wskazania w formularzu ofertowym (załącznik nr 1 do siwz), części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom i podania firm podwykonawców. Wymagania dotyczące umowy o podwykonawstwo zawarte są w projekcie umowy stanowiącym Załącznik Nr 6 SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39150000-8
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Nie dotyczy
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów udowodni zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 2. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (art.23 ust.1 pzp): 1) W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (art. 23 ust.2 pzp). 2) Złożenie w ofercie oryginału pełnomocnictwa wszystkich stron określające w szczególności: określenie postępowania którego dotyczy; listę wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia; cel działania; sposób ich działania; sposób odpowiedzialności - zgodnie z art. 141 pzp wymaga się solidarnej odpowiedzialności wykonawców za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy; wskazanie pełnomocnika do reprezentowania wykonawców; zakres umocowania pełnomocnika, oznaczenia że pełnomocnictwo będzie ważne co najmniej w terminie związania ofertą. Pełnomocnictwo musi być podpisane przez wszystkich wykonawców w tym pełnomocnika. 3.W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenia o których mowa w Rozdziale VI ust. 1 siwz składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. Pozostałe dokumenty i oświadczenia przez podmioty wspólnie występujące, a oferta musi być podpisana przez pełnomocnika, o którym mowa w art. 23 ust. 2 ustawy pzp. 3. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu, zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach o którym mowa w Rozdziale VI ust. 1 siwz dotyczące tych podmiotów. 4. Każdy z Wykonawców, który złożył ofertę, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej, informacji o której mowa w art. 86 ust. 5 pzp, dostarczy Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 pzp (oświadczenie jest składane wyłącznie w stosunku do wykonawców , którzy złożyli oferty w postępowaniu) – według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 7 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W/w oświadczenie musi zostać doręczone jest w oryginale. 5. Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: 1) wypełniony Formularz ofertowy, sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik Nr 1 do siwz; 2) oświadczenia wymienione w Rozdziale VI ust.1-3 siwz - wzór określony w Załączniku Nr 2 do siwz oraz Załączniku Nr 3 do siwz; 3) Formularz asortymentowo – cenowy – Załącznik nr 4.1 i/lub 4.2 do siwz 4) pełnomocnictwo - w przypadku podpisania oferty oraz poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę niewymienioną w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie, które w swej treści jednoznacznie wskazuje czynności do których pełnomocnik jest umocowany, 5) Informacja nt. RODO sporządzone zgodnie z wzorem określonym w załączniku nr 8 do siwz. 6) Zobowiązanie podmiotu trzeciego do udostępnienia zasobów dla Wykonawcy, sporządzone zgodnie ze wzorem określonym w Załączniku nr 3a. 10. Wykonawca zobowiązany jest przed podpisaniem umowy do: dostarczenia do akceptacji projektu umowy z podwykonawcą lub dalszym podwykonawcą - w przypadku powierzenia części zamówienia podwykonawcom. 6. W przypadku podmiotów wspólnie ubiegających się o zamówienie dostarczenie umowy regulującej współpracę Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie (art. 23 ust. 4 pzp), odpowiednio umowa konsorcjum lub umowa spółki cywilnej, o ile nie została załączona do oferty; 4. W przypadku Spółki z o.o. gdy oferowana cena zamówienia wynosi powyżej dwukrotnej wysokości kapitału zakładowego, złożenie oświadczenia zgodnie z art. 230 Kodeksu spółek handlowych oraz dokumentu potwierdzającego uprawnienie rozporządzania prawem lub zaciągnięcia zobowiązania do świadczenia w imieniu Spółki o wartości dwukrotnie przewyższającej wysokość kapitału zakładowego (wyciąg z umowy Spółki albo uchwałę wspólników).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup wyposażenia dla poszczególnych pomieszczeń w budynku Instytutu Dziedzictwa Niematerialnego Ludów Karpackich. Pakiet IV. Wyposażenie zewnętrzne, wyposażenie pracowni, wyposażenie pozostałe.
Dodano: 2023-12-29 - Zakup wyposażenia dla poszczególnych pomieszczeń w budynku Instytutu Dziedzictwa Niematerialnego Ludów Karpackich. Pakiet IV. Wyposażenie zewnętrzne, wyposażenie pracowni, wyposażenie pozostałe.
Dodano: 2023-10-25 - Zakup i dostawa wyposażenia Klubu Płaszów – nowej filii Centrum Kultury Podgórza w Krakowie
Dodano: 2023-10-03 - Modernizacja i dostosowanie pomieszczeń w Małopolskim Zespole Jednostek Edukacyjnych w Nowym Sączu” – dostawa i montaż mebli w ramach pierwszego wyposażenia pracowni stomatologicznej
Dodano: 2023-09-15 - Przebudowa, rozbudowa i nadbudowa Remizy OSP w Borzęcinie Dolnym – Etap III: Dostawa i montaż wyposażenia meblowego.
Dodano: 2023-08-23 - DOSTAWA MEBLI WRAZ Z MONTAŻEM
Dodano: 2023-08-08 - Dostawa wyposażenia meblowego dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Bochni Szpital Powiatowy im. bł. Marty Wieckiej
Dodano: 2023-07-03 - Dostawa i montaż mebli oraz wyposażenia dla obiektów sportowych Tarnowskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Tarnowie
Dodano: 2023-06-26 - Dostawa mebli wraz z montażem (DFP.271.26.2023.KK)
Dodano: 2023-06-12 - Zakup modułów recepcyjnych na potrzeby organizacji III Igrzysk Europejskich Kraków-Małopolska 2023
Dodano: 2023-06-09