Przetargi.pl
DOSTAWA ŻYWNOŚCI DO DZIENNEGO DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ -POGODNA JESIEŃ- PRZY UL. LITEWSKIEJ 20 I OŚRODKA OPIEKUŃCZO-ADAPTACYJNEGO -PENSJONATU DLA OSÓB STARSZYCH- PRZY UL.KAMIEŃSKIEGO 190 WE WROCŁAWIU -MIEJSKIEGO OŚRODKA POMOCY SPOŁECZNEJ Z PODZIAŁEM NA ZADANIA

Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej we Wrocławiu ogłasza przetarg

  • Adres: 53-611 Wrocław, ul. Strzegomska 6
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 071 7822300, 7822397 , fax. 071 7822405
  • Data zamieszczenia: 2009-12-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej we Wrocławiu
    ul. Strzegomska 6 6
    53-611 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 071 7822300, 7822397, fax. 071 7822405
    REGON: 93000026000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mops.wroclaw.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: GMINNA SAMORZĄDOWA JEDNOSTKA ORGANIZACYJNA

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    DOSTAWA ŻYWNOŚCI DO DZIENNEGO DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ -POGODNA JESIEŃ- PRZY UL. LITEWSKIEJ 20 I OŚRODKA OPIEKUŃCZO-ADAPTACYJNEGO -PENSJONATU DLA OSÓB STARSZYCH- PRZY UL.KAMIEŃSKIEGO 190 WE WROCŁAWIU -MIEJSKIEGO OŚRODKA POMOCY SPOŁECZNEJ Z PODZIAŁEM NA ZADANIA
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    DOSTAWA ŻYWNOŚCI DO DZIENNEGO DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ -POGODNA JESIEŃ-PRZY UL. LITEWSKIEJ 20 I OŚRODKA OPIEKUŃCZO-ADAPTACYJNEGO -PENSJONATU DLA OSÓB STARSZYCH- PRZY UL.KAMIEŃSKIEGO 190 WE WROCŁAWIU -MIEJSKIEGO OŚRODKA POMOCY SPOŁECZNEJ Z PODZIAŁEM NA ZADANIA ZADANIE 1 - WARZYWA i OWOCE ŚWIEŻE ZADANIE 2 - JAJA ZADANIE 3 - WYROBY PIEKARSKIE I CUKIERNICZE ZADANIE 4 - RYBY ZADANIE 5 - PRZYPRAWY, SOSY I PÓŁPRODUKTY, PRODUKTY SUCHE, SOKI, DŻEMY, PRODUKTY KWASZONE I KONSERWOWE, KAWA, HERBATA, KAKAO ZADANIE 6 MIĘSO CZERWONE, DRÓB, WĘDLINY ZADANIE 7 - NABIAŁ I TŁUSZCZE ZADANIE 8 - MROŻONKI
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 150000008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy którzy: -są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymaganiami Prawa zamówień publicznych, -prowadzą działalność w dziedzinie będącej przedmiotem zamówienia, -posiadają uprawnienia niezbędne do realizacji dostaw artykułów żywnościowych, będących przedmiotem zamówienia, -posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, i/lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, -znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, -nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych, -zgodnie z art. 26 ust. 2 Ustawy PZP, załączą dokumenty wymienione w § 1 ust. 1 pkt. 2, ust. 2 pkt. 2, 3 i 3a Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy, oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane /Dz. U. Nr 87 z dnia 24 maja 2006 r. poz. 605 ze zmianami/. -w okresie ostatnich 3 lat a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonali, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonują minimum 2 zadania odpowiadające przedmiotowi zamówienia o wartości: a. dla zadania nr 1 - 8 000,00 b. dla zadania nr 2 - 2 000,00 c. dla zadania nr 3 - 2 000,00 d. dla zadania nr 4 - 4 000,00 e. dla zadania nr 5 - 6 000,00 f. dla zadania nr 6 - 10 000,00 g. dla zadania nr 7 - 8 000,00 h. dla zadania nr 8 - 2 000,00 Zamawiający dopuszcza wykazanie doświadczenia w dowolnym zestawieniu realizacji zadań, lecz ogólna ilość i wartość wykonanych zadań, muszą odpowiadać w/w wartościom i ilościom wymienionych w ppkt a-h. -dołączą dokument/dokumenty /referencje lub inny dokument/ od poprzednich Zamawiających potwierdzający, że wykazane w pkt. 2.2 SIWZ zadania zostały wykonane należycie, -dysponują odpowiednim sprzętem do realizacji zamówienia tj. środkiem transportu do przewożenia żywności /dotyczy zadania nr 1,2,3,4,6,7,8/ -akceptują warunki zawarte w specyfikacji. -Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów, według zasady: spełnia/ nie spełnia*
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: -Wypełniony formularz oferty - wg wzoru załącznika nr 1 do SIWZ-, -Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli Wykonaca złoży ofertę na więcej niż jedno zadanie wystarczy, że dokument ten zostanie złożony w 1 egz. -W przypadku podmiotów występujących wspólnie o udzielenie zamówienia dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania lub reprezentowania i podpisania umowy zgodnie z art. 23 ustawy Pzp W przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, dokument wymieniony pkt. 3.1.1 i 3.2. SIWZ winien dołączyć każdy podmiot występujący wspólnie. -Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 3.1.1.SIWZ, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że a. nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b. nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, -Dokumenty o których mowa w pkt 3.1.3 lit. a, b SIWZ- wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy, przed upływem terminu składania ofert, winny zostać złożone w formie oryginału, odpisu, wypisu, wyciągu lub kopii przetłumaczone na język polski. Dokumenty sporządzone w języku obcym, inne niż określone w pkt 3.1.1 SIWZ są składane wraz z tłumaczeniem na język polski. -Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych oraz, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie Art. 24 Ustawy - zgodnie z formularzem stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ. -Zestawienie kosztów zadania -załącznik Nr 2 do SIWZ na wybrane zadanie/a Formularz-asortymentowo-cenowy -Wykaz co najmniej dwóch zamówień- zrealizowanych w okresie ostatnich 3 lat, przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, należy wypełnić załącznik nr 3 do SIWZ. tj. -Wykaz wykonanych dostaw dla zadania Nr -Dokument /referencje lub inny dokument/ od poprzednich Zamawiających potwierdzający, że wykazane w pkt. 3.4 SIWZ zadania zostały wykonane należycie, -Oświadczenie o dysponowaniu co najmniej jednym środkiem transportu spełniającym warunki określone w Rozporządzeniu Ministra zdrowia z dnia 19 grudnia 2002r. w sprawie wymagań sanitarnych dotyczących środków żywności, substancji pomagających w przetwarzaniu, dozwolonych substancji dodatkowych i innych składników żywności /Dz. U. Z 2003r. Nr 21 poz. 179/ /dotyczy zadania nr 5, 6, 10, 11, 12, 13/ - załącznik nr 5 -Zaakceptowany przez podpisanie projekt umowy - załącznik nr 6 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mops.wroclaw.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach