Przetargi.pl
Dostawa żywności do Dziennego Domu Pomocy Społecznej -Pogodna Jesień- przy ul. Litewskiej 20 i Ośrodka Opiekuńczo-Adaptacyjnego - Pensjonatu dla Osób Starszych - przy ul. Kamieńskiego 190 we Wrocławiu Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej z podziałem na zadania.

Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej we Wrocławiu ogłasza przetarg

  • Adres: 53-611 Wrocław, ul. Strzegomska 6
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 071 7822300, 7822397 , fax. 071 7822405
  • Data zamieszczenia: 2010-01-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej we Wrocławiu
    ul. Strzegomska 6 6
    53-611 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 071 7822300, 7822397, fax. 071 7822405
    REGON: 93000026000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mops.wroclaw.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: GMINNA SAMORZĄDOWA JEDNOSTKA ORGANIZACYJNA

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa żywności do Dziennego Domu Pomocy Społecznej -Pogodna Jesień- przy ul. Litewskiej 20 i Ośrodka Opiekuńczo-Adaptacyjnego - Pensjonatu dla Osób Starszych - przy ul. Kamieńskiego 190 we Wrocławiu Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej z podziałem na zadania.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa żywności do Dziennego Domu Pomocy Społecznej -Pogodna Jesień- przy ul. Litewskiej 20 i Ośrodka Opiekuńczo-Adaptacyjnego -Pensjonatu dla Osób Starszych- przy ul. Kamieńskiego 190 we Wrocławiu Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej z podziałem na zadania /liczba zadań 2/:ZADANIE 1 MIĘSO CZERWONE, DRÓB, WĘDLINY , ZADANIE 2 - NABIAŁ I TŁUSZCZE
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 151100002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy którzy: -Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, -Posiadają wiedzę i doświadczenie, -dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia -spełniają warunki dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej, a ponadto spełniają niżej wymienione warunki: -zgodnie z art. 26 ust. 2 Ustawy PZP, załączą dokument wymieniony w § 1 ust. 1 pkt. 3 i 4, § 2 ust. 1 pkt. 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009r. W sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane /Dz. U. Nr 226, poz. 1817/, -w okresie ostatnich 3 lat a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonali dla każdego zadania 2 zadania nr 1 i 2, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonują minimum 2 zadania odpowiadające przedmiotowi zamówienia o wartości: A) dla zadania nr 1 - 10 000,00 zł B) dla zadania nr 2 - 8 000,00 zł Zamawiający dopuszcza wykazanie doświadczenia dla danego zadania w dowolnym zestawieniu realizacji zadań, lecz ogólna ilość i wartość wykonanych zadań, muszą odpowiadać wartościom i ilościom dla zadania 1 i zad. 2. Jeżeli wykonawca złoży ofertę na 2 zadania Zamawiający dopuszcza wykazanie 2 zadań na łączną kwotę 18.000,00 zł - Zamawiający dopuszcza wykazanie w dowolnym zestawieniu realizacji zadań. -dołączą dokument/dokumenty /referencje lub inny dokument/ od poprzednich Zamawiających potwierdzający, że wykazane w pkt. 2.2 zadania zostały wykonane należycie, -dysponują odpowiednim sprzętem do realizacji zamówienia tj. samochodem do przewożenia żywności. -spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych Uwaga: Wykonawca może polegać na potencjale technicznym innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. W takiej sytuacji Wykonawca zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia- -akceptują warunki zawarte w specyfikacji. -Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów, według zasady: spełnia/ nie spełnia*
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: -Wypełniony formularz oferty /wg wzoru załącznika nr 1 do SIWZ/, -Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy. -Jeżeli Wykonaca złoży ofertę na więcej niż jedno zadanie wystarczy, że dokument ten zostanie złożony w 1 egz. -W przypadku podmiotów występujących wspólnie o udzielenie zamówienia dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania lub reprezentowania i podpisania umowy zgodnie z art. 23 ustawy Pzp W przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, dokument wymieniony pkt. 3.1.1 i 3.2. SIWZ winien dołączyć każdy podmiot występujący wspólnie. -Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 3.1.1.SIWZ, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a. nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b. nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, Dokumenty o których mowa w pkt 3.1.3 lit. a, b - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy, przed upływem terminu składania ofert, winny zostać złożone w formie oryginału, odpisu, wypisu, wyciągu lub kopii przetłumaczone na język polski. -Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 3.1.3 SIWZ, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty sporządzone w języku obcym, inne niż określone w pkt 3.1.1 i/lub 3.1.5. SIWZ są składane wraz z tłumaczeniem na język polski. -Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych oraz Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia - zgodnie z formularzem stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ. -Zestawienie kosztów zadania -załącznik Nr 2 do SIWZ na wybrane zadanie/a Formularz-asortymentowo-cenowy -Wykaz co najmniej dwóch zamówień- zrealizowanych w okresie ostatnich 3 lat, przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, należy wypełnić załącznik nr 3 do SIWZ. -Wykaz wykonanych dostaw dla zadania Nr - -Dokument /referencje lub inny dokument/ od poprzednich Zamawiających potwierdzający, że wykazane w pkt. 3.5 SIWZ zadania zostały wykonane należycie, - Oświadczenie o dysponowaniu co najmniej jednym środkiem transportu spełniającym warunki określone w Rozporządzeniu Ministra zdrowia z dnia 19 grudnia 2002 r. w sprawie wymagań sanitarnych dotyczących środków żywności, substancji pomagających w przetwarzaniu, dozwolonych substancji dodatkowych i innych składników żywności /Dz. U. Z 2003r. Nr 21 poz. 179/ - załącznik nr 5 SIWZ. Zaakceptowany przez podpisanie projekt umowy - załącznik nr 6 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mops.wroclaw.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach