Przetargi.pl
Administracja i sprzątanie domów handlowych przy ul. Długiej 4/5 oraz Długiej 11 w Jeleniej Górze

Zakład Gospodarki Lokalowej "Północ" ogłasza przetarg

  • Adres: 58-500 Jelenia Góra, ul. Piłsudskiego 34
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 075 6457350 (351) , fax. 075 6423110
  • Data zamieszczenia: 2010-01-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Gospodarki Lokalowej "Północ"
    ul. Piłsudskiego 34 34
    58-500 Jelenia Góra, woj. dolnośląskie
    tel. 075 6457350 (351), fax. 075 6423110
    REGON: 23119378000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zglpnjg.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Państwowa jednostka administracyjna nie posiadająca osobowości prawnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Administracja i sprzątanie domów handlowych przy ul. Długiej 4/5 oraz Długiej 11 w Jeleniej Górze
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Administracja i sprzątanie domów handlowych przy ul. Długiej 4/5 oraz Długiej 11 w Jeleniej Górze
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 751100000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wymagane wadium w wysokości 1000,00 zł.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. Spełniają wymogi art. 22 ust. 1 pkt. 1-3, 2. Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt. 1-9 i ust. 2 pkt. 1-4, 3. Wniosą wadium w wysokości 1000 zł.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta powinna zawierać: 1. Wypełniony formularz oferty, podpisany i opieczętowany pieczęcią wykonawcy. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Dowód wniesienia wadium. 4. Polisę lub inny dokument ubezpieczenia wykonawcy od OC.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zglpnjg.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach