Przetargi.pl
Dostawa żywności do Domu pomocy Społecznej dla Kombatantów w Zielonej górze przy ul. Lubuskiej 11 z podziałem na części - liczba części 2.

Dom Pomocy Społecznej dla Kombatantów ogłasza przetarg

  • Adres: 65-265 Zielona Góra, ul. Lubuska
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 68 324 56 55, , fax. 68 327 08 38
  • Data zamieszczenia: 2020-12-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Dom Pomocy Społecznej dla Kombatantów
    ul. Lubuska 11
    65-265 Zielona Góra, woj. lubuskie
    tel. 68 324 56 55, , fax. 68 327 08 38
    REGON: 00105930800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://kombatant.bipzielonagora.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa żywności do Domu pomocy Społecznej dla Kombatantów w Zielonej górze przy ul. Lubuskiej 11 z podziałem na części - liczba części 2.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa żywności do stołówki Domu Pomocy Społecznej dla Kombatantów w Zielonej Górze przy ul. Lubuskiej 11 z podziałem na części – liczba części 2: 1.1.Część nr 1-dostawa produktów mleczarskich Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części nr 1 zawarty jest w załączniku Nr 5.1. do SIWZ. Nomenklatura według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): Główny kod: 15.50.00.00-3- Produkty mleczarskie, 1.2.Część nr 2 –dostawa mięsa , produktów mięsnych i wędlin Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części nr 2 zawarty jest w załączniku Nr 5.2. do SIWZ. Nomenklatura według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): Główny kod: 15.10.00.00-9- Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne, Dodatkowe kody: 15.13.11.30-5- Wędliny. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki 5.1. - 5.2. do SIWZ –tabela wykaz asortymentu. 3. Miejsce dostaw dla części 1 - 2: 1) Wykonawca dostarczać będzie towar do stołówki Domu Pomocy Społecznej dla Kombatantów w Zielonej Górze, przy ul. Lubuskiej 11. 2) Odbioru towaru w magazynie Zamawiającego, znajdującym się przy ul. Lubuskiej 11 w Zielonej Górze dokonają wyznaczeni i upoważnieni pracownicy Zamawiającego. Odbiór powinien być potwierdzony protokołem odbioru, przez upoważnionego pracownika Zamawiającego. 4. Informacje ogólne dla części 1 - 2: 1) Zadanie będzie realizowane sukcesywnie wg. zapotrzebowania Zamawiającego, 2) Dostawy winny być realizowane przy użyciu środków transportowych przeznaczonych do przewozu żywności zgodnie z obowiązującymi przepisami, 3) Odbioru dokona upoważniony i wyznaczony przez Zamawiającego pracownik w magazynie Zamawiającego zgodnie z pkt 3, 4) Koszty przewozu, zabezpieczenia towaru i ubezpieczenia za czas przewozu ponosi Wykonawca, a Zamawiający zapewni odbiór zamówionego towaru w magazynie przy ul. Lubuskiej 11 w Zielonej Górze , 5) Za dostarczoną żywność (w tym stan jakościowy) odpowiada Wykonawca do momentu odbioru zrealizowanego zamówienia przez Zamawiającego, 6) Faktury/rachunki za zamówiony towar Wykonawca winien dostarczać wraz z towarem, w przypadku nabiału, faktury rozliczane są raz w tygodniu w każdy poniedziałek następnego tygodnia, 7) Dostarczany towar winien być świeży z okresami ważności odpowiednimi dla danego asortymentu, wysokiej jakości tj. I-go gatunku bez wad fizycznych i jakościowych i odpowiadać Polskim Normom. Wyroby winny być oznaczone zgodnie z obowiązującymi przepisami. Dopuszcza się zastosowanie rozwiązań równoważnych w stosunku do opisanych norm i systemów odniesienia, 8) W przypadku dostarczenia towaru niezgodnego z zamówieniem lub niewłaściwej jakości, bądź niedostarczenia zamówionego towaru w wymaganych godzinach a także niedokonania niezwłocznej jego wymiany na towar właściwy, Zamawiający ma prawo dokonania zakupu zamówionego towaru w dowolnej jednostce handlowej. Koszty powstałe z tego tytułu obciążają Wykonawcę, 9) Na dostarczany towar, Wykonawca winien posiadać wymagane certyfikaty, atesty laboratoryjne, które będą udostępniane na prośbę Zamawiającego, 10) W przypadku niezgodności dostarczanych artykułów z wymogami i opisem zawartym w SIWZ, Zamawiający odmówi odbioru tych artykułów a Wykonawca poniesie koszty zgodnie z zapisem pkt. 8), 11) Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia ilości i/lub wartości dostaw maksymalnie o 30% umowy, niż wskazana w SIWZ na etapie jej realizacji, w związku z odpowiednim zmniejszeniem ilości zamawianego towaru objętego umową. Zmniejszenie ilości oznacza możliwość zmniejszenia zamawianych ilości każdej pozycji asortymentowej. Jednocześnie realizacja każdej z pozycji asortymentowej nie może przekroczyć ilości maksymalnej określonej w załączonej Tabeli – załącznik nr 5.1. i /lub 5.2. do SIWZ. Wykonawca nie może dochodzić żadnych roszczeń z tego tytułu w szczególności o zapłatę za ilość stanowiącą różnicę między ilością dostaw wskazanych w SIWZ a ilością rzeczywiście zrealizowaną na podstawie poszczególnych zleceń / zapotrzebowań Zamawiającego, 12)Dopuszcza się możliwość wprowadzenia zmian ilościowych zamiennie w asortymencie wskazanym w tabeli w granicach +/- 25 % w stosunku do wielkości zapotrzebowań określonych w SIWZ, uwzględniając bieżące potrzeby Zamawiającego, przy czym wartość umowy nie może przekroczyć wartości określonej w § 5 ust. 1 umowy, 13) W przypadku braku towaru o wymaganej przez Zamawiającego gramaturze dopuszcza się zaproponowanie przedmiotu zamówienia w opakowaniach o innych lecz zbliżonych wielkościach/gramaturach. W takim przypadku Wykonawca winien przeliczyć wartość opakowania do gramatury podanej/wymaganej przez Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15100000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 3.1. Dokumenty i oświadczenia wymagane od Wykonawcy składającego ofertę : 1) wypełniony formularz oferty wg załącznika nr 1 do SIWZ ; 2) wypełnione i podpisane oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia wg załącznika nr 2 do SIWZ; 3) pełnomocnictwo lub inny dokument określający zakres umocowania do reprezentowania Wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik Wykonawcy; 4) zestawienie kosztów zadania załącznik Nr 5.1 i/lub 5.2. do SIWZ – tabela- wykaz asortymentu. 3.2. Dokumenty składane samodzielnie po otwarciu ofert: Oświadczenie wymagane od Wykonawcy , który złożył ofertę –przekazuje Zamawiającemu bez wezwania w terminie 3 dni od dnia przekazania informacji tj. zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego www.kombatant.bipzielonagora.pl informacji z sesji otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, - oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t.j. Dz. U. z 2020r., poz. 1076 z późn.zm.) , o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp z Wykonawcami, którzy złożyli oferty w niniejszym postępowaniu . A w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, dokumenty lub informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia - zgodnie z formularzem stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ, z wyjątkiem przypadku , gdy w postępowaniu złożono tylko jedną ofertę. Wypełnione i podpisane oświadczenie należy złożyć w formie oryginału. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego powyższe oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. W przypadku, gdy Wykonawca należy do tej samej grupy kapitałowej wraz ze złożeniem oświadczenia , Wykonawca przedstawia dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia. 3.3. Dokumenty składane na wezwanie Zamawiającego: Dokumenty i oświadczenia wymagane od Wykonawcy (na wezwanie), którego oferta została najwyżej oceniona : 1) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp ; Uwaga: zgodnie z art. 26 ust. 6 ustawy Pzp Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia ww. dokumentu w przypadku wskazania przez niego w pkt 1d. formularza oferty (wg załącznika nr 1 do SIWZ) adresu internetowego ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, z których możliwe jest samodzielne pobranie tego dokumentu przez Zamawiającego; 3.4. Jeżeli Wykonawca zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia Podwykonawcom, zamieszcza w oświadczeniu o którym mowa w pkt 3.1.2) SIWZ informacje potwierdzające brak podstaw do wykluczenie tych Podwykonawców. Jeżeli powierzenie Podwykonawcy wykonania części zamówienia następuje w trakcie jego realizacji , zgodnie z art. 36ba ustawy Pzp Wykonawca na żądanie Zamawiającego przedstawia oświadczenie , o którym mowa w art. 25a ust.1 ustawy Pzp lub oświadczenia lub dokumenty potwierdzające brak podstaw wykluczenia wobec tego Podwykonawcy. 3.5. Z treści dokumentów i oświadczeń, o których mowa w pkt 3.1 - 3.4. SIWZ musi wynikać jednoznacznie, iż postawione przez Zamawiającego warunki i wymagania zostały spełnione. 3.6. Dokumenty i oświadczenia składane przez podmioty lub osoby spoza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: 3.6.1.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 3.3.1) SIWZ składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3.6.2. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 3.6.1.SIWZ zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby lub osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć ,złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu ma siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Dokumenty te winny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, zgodnie z wymaganiami pkt 3.6. SIWZ. Jeżeli Wykonawca złoży ofertę na więcej niż jedną część ww. dokumenty należy złożyć w 1 egzemplarzu. 3.7. Dokumenty i oświadczenia musza być aktualne na dzień ich złożenia. 3.8.Informacje ogólne dotyczące załączonych dokumentów: a. Dokumenty przetargowe, które zostały otworzone w trakcie wykonywania procedury przetargowej zatrzymuje Zamawiający, b. Formularz oferty oraz załączniki powinny zostać wypełnione przez Wykonawcę. Zaistniałe w załącznikach różnice lub błędy nie mające wpływu na treść oferty nie będą skutkować odrzuceniem oferty, c. Nie załączenie któregokolwiek z wyżej wymienionych dokumentów spowoduje odrzucenie oferty lub wykluczenie Wykonawcy z uwzględnieniem art. 26 ust. 2 i 3 ustawy Pzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach