Przetargi.pl
„Dostawa paliw płynnych na potrzeby własne urzędu gminy i jednostek podległych”

Gmina Gubin ogłasza przetarg

  • Adres: 66-620 Gubin, ul. Obrońców Pokoju
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 683 591 640 , fax. 683 591 640
  • Data zamieszczenia: 2020-12-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Gubin
    ul. Obrońców Pokoju 20
    66-620 Gubin, woj. lubuskie
    tel. 683 591 640, fax. 683 591 640
    REGON: 97077025000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.gminagubin.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Dostawa paliw płynnych na potrzeby własne urzędu gminy i jednostek podległych”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest „Dostawa paliw płynnych na potrzeby własne urzędu gminy i jednostek podległych” 1. Na przedmiot zamówienia składają się sukcesywne zakupy paliw płynnych oraz dodatku do paliwa AdBlue na stacjach paliw Wykonawcy o parametrach spełniających wymagania jakościowe zawarte w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 09.10.2015r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz. U. z 2015 r. poz. 1680 z późn. zm.) 2. Pozostałe warunki jakim ma odpowiadać przedmiot zamówienia zawarte są w Polskich Normach lub PN przenoszących normy europejskie, bądź normy innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszących te normy, ewentualnie w normach równoważnych. 3. Przedmiot zamówienia obejmuje zakup: a) oleju napędowego w ilości 33 000 litrów b) Pb 95 w ilości 4 049 litrów c) AdBlue 660 litrów Podana ilość litrów jest ilością szacunkową ( maksymalną ) oznacza to, że ilość ta może ulec ograniczeniu ze względu na rzeczywiste zapotrzebowanie Zamawiającego przy zachowaniu cen upustu ( rabatu ). 4. Zakup paliw odbywać się będzie sukcesywnie, zgodnie z potrzebami Zamawiającego na stacjach paliw Wykonawcy. Tankowanie będzie realizowane do baku pojazdów Zamawiającego wskazanych w załączniku nr 1 do umowy oraz do atestowanych kanistrów przez osoby wskazane przez Zamawiającego w załączniku nr 5 do Umowy. 5. Zakup paliw będzie realizowany w systemie transakcji bezgotówkowych. 6. Zamawiający wymaga aby stacje paliw, na których będzie tankowane paliwo do pojazdów były zlokalizowane maksymalnie w odległości do 10 km od siedziby Zamawiającego. 7. Strony ustalają, iż rozliczenie pobranego paliwa przez Zamawiającego następować będzie co 10 dni. 8. Zbiorcze zestawienie „wz” będące załącznikiem do faktury musi zawierać następujące dane: a) dane Zamawiającego, b) markę i numer rejestracyjny pojazdu lub zaznaczenie „sprzęt” c) nazwisko i imię pobierającego, d) datę wydania, e) rodzaj i ilość pobranych paliw, f) potwierdzenie pobierającego (czytelny podpis), g) potwierdzenie wydającego (czytelny podpis). 8. Wymagana płatność za paliwa będzie dokonywana przez ZAMAWIAJĄCEGO przelewem w terminie do 14 dni od daty otrzymania prawidłowo wystawionej faktury VAT. Podstawą wystawienia faktury VAT będą zbiorcze zestawienia „wz” za okres 10 dni. 10. Wycena oferty powinna uwzględniać wszystkie koszty i czynności niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z prawem.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09134100-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Na potwierdzenie warunku Wykonawca winien udowodnić że: posiada aktualnie obowiązującą koncesję na prowadzenie działalności w zakresie obrotu paliwami wydaną na podst. ustawy z dn. 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (Dz. U. 2020.833 t.j. ze zm).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca do złożonej oferty (załącznik nr 1) są zobowiązani ponadto dołączyć następujące dokumenty: pełnomocnictwo, jeżeli zachodzą okoliczności powodujące konieczność dołączenia do oferty takiego dokumentu. Wykonawcy, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji dotyczących kwoty, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, firm oraz adresów Wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie, ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach