Przetargi.pl
dostawa żywności do Domu Pomocy Społecznej dla Kombatantów w Zielonej Górze przy ul. Lubuskiej 11 z podziałem na zadania- liczba zadań 7

Dom Pomocy Społecznej dla Kombatantów im. Jana Lembasa ogłasza przetarg

  • Adres: 65-265 Zielona Góra, ul. Lubuska 11
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 068 3270838 , fax. 068 3270838
  • Data zamieszczenia: 2012-02-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Dom Pomocy Społecznej dla Kombatantów im. Jana Lembasa
    ul. Lubuska 11 11
    65-265 Zielona Góra, woj. lubuskie
    tel. 068 3270838, fax. 068 3270838
    REGON: 00105930800011
  • Adres strony internetowej zamawiającego: dpskombatant.w.interia.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka Organizacyjna Urzędu Miasta

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    dostawa żywności do Domu Pomocy Społecznej dla Kombatantów w Zielonej Górze przy ul. Lubuskiej 11 z podziałem na zadania- liczba zadań 7
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa żywności do Domu Pomocy Społecznej dla Kombatantów w Zielonej Górze przy ul. Lubuskiej 11 z podziałem na zadania- liczba zadań 7: 1.1.Zadanie nr 1- dostawa produktów mleczarskich Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla zadania nr 1 zawarty jest w załączniku Nr 7.1. do SIWZ. Termin wykonania zamówienia od 12 marca 2012r. do 31 grudnia 2012r. Oznaczenie przedmiotu zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 15.50.00.00-3- Produkty mleczarskie, 1.2.Zadanie nr 2 - dostawa mięsa , produktów mięsnych i wędlin Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla zadania nr 2 zawarty jest w załączniku Nr 7.2. do SIWZ Termin wykonania zamówienia od 12 marca 2012r. do 31 grudnia 2012r. Oznaczenie przedmiotu zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 15.10.00.00-9- Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne, 15.13.11.30-5- Wędliny, 1.3. Zadanie nr 3 - dostawa różnych produktów spożywczych Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla zadania nr 3 zawarty jest w załączniku Nr 7.3. do SIWZ Termin wykonania zamówienia od 12 marca 2012r. do 31 grudnia 2012r. Oznaczenie przedmiotu zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 15.80.00.00-6- Różne produkty spożywcze, 1.4.Zadanie nr 4 - dostawa jaj świeżych Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla zadania nr 4 zawarty jest w załączniku Nr 7.4. do SIWZ Termin wykonania zamówienia od 12 marca 2012r. do 31 grudnia 2012r. Oznaczenie przedmiotu zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 01.24.20.00-5 - jaja 1.5.Zadanie nr 5- dostawa pieczywa Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla zadania nr 5 zawarty jest w załączniku Nr 7.5. do SIWZ. Termin wykonania zamówienia od 13 marca 2012r. do 31 grudnia 2012r. Oznaczenie przedmiotu zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 15.81.10.00-6- Pieczywo, 1.6.Zadanie nr 6- dostawa mrożonek warzywno-owocowych Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla zadania nr 6 zawarty jest w załączniku Nr 7.6. do SIWZ Termin wykonania zamówienia od 16 kwietnia 2012r. do 31 grudnia 2012r. Oznaczenie przedmiotu zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 15.33.11.70-9- Warzywa mrożone 1.7. Zadanie 7- dostawa ryb i przetworów rybnych Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla zadania nr 7 zawarty jest w załączniku Nr 7.7. do SIWZ. Termin wykonania zamówienia od 12 marca 2012r. do 31 grudnia 2012r. Oznaczenie przedmiotu zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 15.20.00.00-0- Ryby przetworzone i konserwowane, 15.22.10.00-3 - Ryby mrożone. 2. Dostawy powinny odpowiadać normom sanitarnym i higienicznym przewidzianym dla żywności na terenie RP. 3. Przedmiot zamówienia będzie pochodził z bieżącej produkcji, tej samej partii produkcyjnej, będzie wytwarzany zgodnie z zasadami GMP (Dobrej Praktyki Produkcyjnej) i dostarczany zgodnie z obowiązującymi przepisami: a. ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 o bezpieczeństwie Żywności i Żywienia (Dz.U. Nr 171, poz.1225) i innymi aktami wykonawczymi do tej ustawy, b. rozporządzenia (WE) 178/2002 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 28 stycznia 2002 ustanawiającego ogólne zasady i wymagania prawa Żywnościowego, powołującego Europejski Urząd ds. Bezpieczeństwa Żywności oraz ustanawiającego procedury w zakresie bezpieczeństwa Żywności (Dz. U. UE L Nr 31, poz. 1), c. rozporządzenia (WE) 1935-2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 27 października 2004. w sprawie materiałów i wyrobów przeznaczonych do kontaktu z Żywnością oraz uchylającego Dyrektywy 80-590-EWG i 89-109-EWG (Dz. U. UE L Nr 338, poz. 4), d. ustawy z dnia 16 grudnia 2005 o produktach pochodzenia zwierzęcego (Dz.U. z 2006 r. Nr 17, poz. 127 z późn zm.), e. rozporządzenia (WE) 853-2004, Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 29 kwietnia 2004 ustanawiającego szczególne przepisy dotyczące higieny w odniesieniu do Żywności pochodzenia zwierzęcego (Dz. Urz. UE L Nr 139, poz. 55 z późn zm.), f. rozporządzenia (WE) 854-2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 29 -kwietnia 2004 ustanawiającego szczególne przepisy dotyczące organizacji urzędowych kontroli w odniesieniu do produktów pochodzenia zwierzęcego przeznaczonych do spożycia przez ludzi (Dz. Urz. UE L Nr 139, poz. 206 z późn zm.), g. rozporządzenia Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi z dnia 10 lipca 2007 w sprawie znakowania środków spożywczych (Dz. U. Nr 137, poz. 966 z późn zm.), h. rozporządzenia (WE) 852-2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 29 kwietnia 2004 w sprawie higieny środków spożywczych (Dz. U. UE L Nr 139, poz. 1 z późn zm.), i. ustawy z dnia 21 grudnia 2000 r. o jakości handlowej artykułów rolno spożywczych (Dz. U. z 2005 Nr 187, poz. 1577 z późn zm.). 4. Płatność za wykonanie przedmiotu umowy nastąpi przelewem po każdej dostawie na podstawie faktur częściowych w terminie 14 dni, od daty jej złożenia. 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 7 (od 7.1 do 7.7 ) do SIWZ. W przypadku podania w tabeli -wykaz asortymentu - załącznik nr 7.1 - 7.7, nazw własnych lub typów to zgodnie z art. 29 ust.3 ustawy pzp, Zamawiający dopuszcza złożenie ofert równoważnych. Za równoważne Zamawiający uzna produkty, które posiadać będą te same składniki, konsystencję, gramaturę oraz wartości odżywcze i walory smakowe co produkty podane przykładowo. W takim przypadku należy wpisać jaki produkt oferuje Wykonawca . 6. Informacje ogólne dla zadania 1-7: 6.1 Zadanie będzie realizowane sukcesywnie wg. zapotrzebowania Zamawiającego. 6.2.Zamawiający przekaże faksem lub telefonicznie i potwierdzone pisemnie Wykonawcy wykaz produktów wraz z terminem i godzinami dostawy. 6.3.Dostawy winny być realizowane przy użyciu środków transportowych przeznaczonych do przewozu żywności zgodnie z obowiązującymi przepisami. 6.4.Odbioru towaru w siedzibie Zamawiający zgodnie z jego upoważnieniem dokona wyznaczony przez Zamawiającego pracownik. 6.5.Koszty przewozu, zabezpieczenia towaru i ubezpieczenia za czas przewozu ponosi Wykonawca, a Zamawiający zapewni odbiór towaru w siedzibie Zamawiającego. 6.6.Za dostarczoną żywność (w tym ubezpieczenie, stan jakościowy) odpowiada Wykonawca do czasu odbioru zrealizowanego zamówienia przez Zamawiającego. 6.7.Dostarczany towar winien być świeży z okresami ważności odpowiednimi dla danego asortymentu, wysokiej jakości t.j. I-go gatunku bez wad fizycznych i jakościowych i odpowiadać Polskim Normom. Wyroby winny być oznaczone zgodnie z obowiązującymi przepisami. W przypadku dostarczenia towaru niezgodnego z zamówieniem lub niewłaściwej jakości bądź niedostarczenia zamówionego towaru a także niedokonania niezwłocznej jego wymiany na towar właściwy, Zamawiający ma prawo dokonania zakupu zamówionego towaru w dowolnej jednostce handlowej. Koszty powstałe z tego tytułu obciążają Wykonawcę. 6.8.Wykonawca winien posiadać atest laboratoryjny. 6.9.Przy posiadaniu towaru w innych opakowaniach Wykonawca winien przeliczyć wartość opakowania do gramatury podanej przez Zamawiającego. 6.10.W przypadku niezgodności dostarczanych artykułów z wymogami i opisem zawartym w SIWZ, Zamawiający odmówi odbioru tych artykułów a Wykonawca poniesie koszty zgodnie z zapisem pkt. 3.6.5. 6.11.Zamawiający zastrzega sobie możliwość wprowadzania zmian do umowy w zakresie zmniejszania ilości dostaw w sytuacjach, których Zamawiający nie mógł przewidzieć w chwili jej zawarcia. Zamawiający nie będzie ponosił ujemnych skutków finansowych spowodowanych zmniejszeniem ilości dostaw przewidzianych w umowie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 155000003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kombatant.bipzielonagora.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach