Przetargi.pl
Dostawa żywności - produkty mleczarskie 2

Centrum Kształcenia i Wychowania Ochotnicze Hufce Pracy ogłasza przetarg

  • Adres: 63-300 Pleszew, Al. Wojska Polskiego
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 627 420 602 , fax. 627 420 602
  • Data zamieszczenia: 2020-12-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Centrum Kształcenia i Wychowania Ochotnicze Hufce Pracy
    Al. Wojska Polskiego 21
    63-300 Pleszew, woj. wielkopolskie
    tel. 627 420 602, fax. 627 420 602
    REGON: 25101239400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ckiw-pleszew.ohp.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Jednostka podległa MPRiR

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa żywności - produkty mleczarskie 2
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1. Postępowanie obejmuje dostawę (wielkości szacunkowe) LP. NAZWA TOWARU J.M. ILOŚĆ 1 Jogurt Jogobela poj 150g szt. 300 2 Krążek Hochland 200g szt. 600 3 Masełko Ekstra 15 g szt. 600 4 Mleko folia poj 1 l 3,2% litr 450 5 Ser Hochland bloczki 100 g szt. 700 6 Ser smażony Kowalew 40% waga 200g kg 10 7 Ser topiony 40% 100g kg 30 8 Ser topiony kiełbaski 100g kg 60 9 Ser żółty salami pełnotłusty zaw tł min 26% kg 400 10 Serek kanapkowy 125 g szt. 800 11 Śmietana 18% kubek 250 ml litr 100 12 Twaróg półtłusty kg 200 13 Ser hochland plastry opa.130g szt. 700 14 śmietana 30% poj.500 ml szt. 60 15 twaróg półtłusty śmietankowy 250g kg 70 16 Twaróg sernikowy kg 20 17 ser gouda kg 30 18 twaróg polski półtłusty 230g klin szt. 200 19 ser mozdamer kg 10 20 ser żółty wędzony kg 10 21 ser żółty z dziurami kg 10 23 śmietana ukwaszona poj. 400 ml szt. 20 24 serek mój ulubiony 200g szt. 100 25 maślanka 1l litr 10 26 kefir luksusowy 375g szt. 30 27 Twarożek ziarnisty 200g szt. 650 3.2. Dodatkowy opis przedmiotu zamówienia: 3.2.1. Zadanie będzie realizowane sukcesywnie wg. zapotrzebowania Zamawiającego. Dostawy asortymentu odbywać się będą na koszt i ryzyko Wykonawcy od poniedziałku do piątku w godz. od 900 do 1100. 3.2.2. Zamawiający przekaże faksem lub telefonicznie Wykonawcy wykaz produktów wraz z terminem i godzinami dostawy. 3.2.3. Dostawy winny być realizowane przy użyciu środków transportowych przeznaczonych do przewozu żywności zgodnie z obowiązującymi przepisami. 3.2.4. Odbioru towaru w siedzibie Zamawiający zgodnie z jego upoważnieniem dokona wyznaczony przez Zamawiającego pracownik. 3.2.5. Koszty przewozu, zabezpieczenia towaru i ubezpieczenia za czas przewozu ponosi Wykonawca, a Zamawiający zapewni odbiór towaru w siedzibie Zamawiającego. 3.2.6. Za dostarczoną żywność (w tym ubezpieczenie, stan jakościowy) odpowiada Wykonawca do czasu odbioru zrealizowanego zamówienia przez Zamawiającego. 3.2.7. Dostarczany towar winien być świeży z okresami ważności odpowiednimi dla danego asortymentu, wysokiej jakości t.j. I-go gatunku bez wad fizycznych i jakościowych i odpowiadać Polskim Normom. Wyroby winny być oznaczone zgodnie z obowiązującymi przepisami. W przypadku dostarczenia towaru niezgodnego z zamówieniem lub niewłaściwej jakości bądź niedostarczenia zamówionego towaru a także niedokonania niezwłocznej jego wymiany na towar właściwy, Zamawiający ma prawo dokonania zakupu zamówionego towaru w dowolnej jednostce handlowej. Koszty powstałe z tego tytułu obciążają Wykonawcę. 3.2.8. W przypadku niezgodności dostarczanych artykułów z wymogami i opisem zawartym w SIWZ, Zamawiający odmówi odbioru tych artykułów a Wykonawca poniesie koszty zgodnie z zapisem pkt. 3.2.7. 3.2.9. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wprowadzania zmian do umowy w zakresie zmniejszania ilości dostaw w sytuacjach, których Zamawiający nie mógł przewidzieć w chwili jej zawarcia. Zamawiający nie będzie ponosił ujemnych skutków finansowych spowodowanych zmniejszeniem ilości dostaw przewidzianych w umowie. 3.2.10. Wykonawca ma obowiązek uznania reklamacji jakości i ilości dostarczanego towaru i dostarczenia nowej partii do siedziby Zamawiającego w dniu złożenia reklamacji. 3.2.11. W przypadku produktów równoważnych - Wykonawca dostarczy do Zamawiającego (na pisemne wezwanie Zamawiającego) próbkę reprezentacyjną, w celu porównania zgodności opisu przedmiotu zamówienia z oferowanymi przez Wykonawcę produktami. Do każdej próbki należy dołączyć etykietę. Komisja dokonując oceny próbek weźmie pod uwagę cechy charakterystyczne danego produktu zawarte w opisie przedmiotu zamówienia. Z przeprowadzonej oceny komisja sporządzi notatki zawierające opis oferowanego produktu wraz ze zdjęciem asortymentu 3.2.12. Każdy artykuł żywnościowy, będący przedmiotem zamówienia publicznego musi posiadać fabryczne jednostkowe opakowanie. 3.2.13. Wykonawca zapewnia, że dostarczane artykuły żywnościowe będą należytej jakości oraz że będą dostarczane w oryginalnych i nienaruszonych opakowaniach, nie później niż w połowie okresu przydatności do spożycia przewidzianego dla danego artykułu spożywczego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15500000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: pełnomocnictwo, oświadczenie dotyczące powstania obowiązku podatkowego u Zamawiającego, poświadczoną za zgodność z oryginałem kserokopie decyzji sanepidu lub inspekcji weterynaryjnej dla środków transportu (samochodów dostawczych) przystosowanych do przewozu artykułów spożywczych, którymi będą dowożone artykuły spożywcze, zwłaszcza te które wymagają odpowiednio niskiej temperatury. Wykonawca powinien złożyć oświadczenie, że posiada wprowadzony system zdrowej żywności HACCAP

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach