Przetargi.pl
dostawa żywności - chleb

Szkoła Podstawowa nr 10 im.Gen.W.Sikorskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 59-300 Lubin, ul. Prymasa Polski S. Kar. Wyszyńskiego 3
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 0-76 7468336, 7468337 , fax. 0-76 7468337
  • Data zamieszczenia: 2009-12-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szkoła Podstawowa nr 10 im.Gen.W.Sikorskiego
    ul. Prymasa Polski S. Kar. Wyszyńskiego 3 3
    59-300 Lubin, woj. dolnośląskie
    tel. 0-76 7468336, 7468337, fax. 0-76 7468337
    REGON: 00084129000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://sp10lubin.edupage.org
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka samorządu terytorialnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    dostawa żywności - chleb
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Dostawa żywności, napojów i produktów pokrewnych dla stołówki szkolnej wg załącznika nr1 do SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 150000008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać sie dostawcy, którzy spełniają określone w art.22 ust.1 ustawy Pzp( zał.nr2), a w szczególności: 1.posiadający uprawnienia do wykonywania okreslonejdziałalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają taki obowiązek posiadania takich uprawnień.2. posiadają niezbędną wiedzę oraz dysponują potencjałem technicznym, osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniajacej wykonanie zamówień. 4. nie podlegaja wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formy spełnia-nie spełnia na podstawie oświadczeń i dokumentów przedstawionych przez wykonawców, wymienionych w pkt.6 SIWZ. Niespełnienie któregokolwiek warunku spowoduje wykluczenie wykonawcy z postepowania i uznanie jego oferty za odrzuconą.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrebne przepisy wymagaja wpisu do rejestru lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://sp10lubin.edupage.org
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach