Przetargi.pl
Dostawa żwiru o frakcji 0÷32 mm na drogi znajdujące się na terenie Gminy Naruszewo w ilości około 8 000 ton.

Urząd Gminy w Naruszewie ogłasza przetarg

  • Adres: 09-152 Naruszewo, Naruszewo 19A
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 023 6631018
  • Data zamieszczenia: 2009-03-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy w Naruszewie
    Naruszewo 19A 19A
    09-152 Naruszewo, woj. mazowieckie
    tel. 023 6631018
    REGON: 00054665000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugnaruszewo.bip.org.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa żwiru o frakcji 0÷32 mm na drogi znajdujące się na terenie Gminy Naruszewo w ilości około 8 000 ton.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa żwiru o frakcji 0÷32 mm na drogi znajdujące się na terenie Gminy Naruszewo w ilości około 8 000 ton.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 142121207
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zmawiający nie wymaga wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy : 1) Spełniają wymogi określone w art. 22 oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne z art. 24, zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 roku (t.j.Dz. U. z 2007, Nr 223, poz. 1655 z późn. zm. ) 2) Wykonali w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres ten jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwie dostawy o wartości powyżej 100 000 PLN każda z dostaw o rodzaju podobnym jak ta będąca przedmiotem zamówienia. Ocena spełnienia w/w warunków zostanie przeprowadzona na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów przez Wykonawcę wg zasady : spełnia, nie spełnia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumentami potwierdzającymi spełnienie warunków, jest złożenie przez Wykonawcę niżej wymienionych dokumentów: a) kserokopia aktualnego odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, potwierdzony za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, b) wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat dostaw przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - z tego okresu, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorów oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie Wymagane jest wskazanie wykonania przez Wykonawcę w określonym powyżej okresie co najmniej dwóch dostaw o wartości powyżej 100 000 PLN brutto każda z nich wraz z potwierdzeniem, że dostawy zostały wykonane należycie. Na potwierdzenie należytego wykonania dostaw Wykonawca winien dołączyć do oferty potwierdzone za zgodność z oryginałem kserokopie umów, faktur lub innych dokumentów potwierdzających należyte wykonanie dostaw. c) oświadczenia wg załącznika nr 2 do SIWZ

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ugnaruszewo.bip.org.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach