Centralna Wojskowa Przychodnia Lekarska "CePeLek" Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg
- Adres: 00-911 Warszawa, ul. Koszykowa 78
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 022 4291091 , fax. 022 6214364
- Data zamieszczenia: 2009-03-27
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Centralna Wojskowa Przychodnia Lekarska "CePeLek" Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
ul. Koszykowa 78 78
00-911 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 022 4291091, fax. 022 6214364
REGON: 01013789500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.cepelek.mil.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Centralnej Wojskowej Przychodni Lekarskiej CePeLek SP ZOZ w Warszawie - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa podzielona na 9 pakietów : Pakiet1,2 - komputery Pakiet 3 - monitory Pakiet 4 - oprogramowanie biurowe Pakiet 5 - drukarki i urządzenia wielofunkcyjne Pakiet 6 - przenośna nagrywarka DVD + adapter USB Pakiet 7 - skaner Pakiet 8 - notebook- i Pakiet 9- moduły pamięci RAM Specyfikacja techniczna zawarta jest w załączniku do SIWZ Zestawienie ilości sprzętu komputerowego i oprogramowania stanowi załącznik do SIWZ Miejsce dostawy. CWPL CePeLek SP ZOZ przy ul. Koszykowej 78 w Warszawie. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 302110001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 14 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Ocena spełnienia powyższych warunków będzie dokonywana metodą spełnia, nie spełnia Nie spełnienie chociażby jednego warunku, skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania .
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na podstawie Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dn.19 maja 2006r. (Dz. U. Nr 87,poz.605 z późn. zm.) w celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Zamawiający żąda złożenia: 1. aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2. oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych, 3. oświadczenia Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 ust.1 i ust.2 ustawy Prawo zamówień publicznych, 4. Wypełniony druk oferty zgodny w treści z załączonym wzorem . 5. Wykonawcy występujący wspólnie zobowiązani są do złożenia wraz z ofertą pełnomocnictwa do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, a wymagane oświadczenia wskazane w rozdziale IX pkt.1 a, c powinny być złożone przez każdego z Wykonawców. Dokumenty żądane przez Zamawiającego w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu należy składać w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem w języku polskim przez Wykonawcę. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w wyznaczonym terminie nie złożyli dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu, do uzupełnienia tych dokumentów w określonym terminie.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://cepelek.mil.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- 31/ WNoŻCziK/SGGW/2016 Dostawa różnego sprzętu komputerowego, drukarek, skanerów oraz programów komputerowych
Dodano: 2016-05-25 - Zakup sprzętu komputerowego
Dodano: 2015-12-09 - Dostawa specjalistycznego sprzętu komputerowego
Dodano: 2015-10-30 - Dostawa sprzętu komputerowego i elementów infrastrukturalnych dla środowiska testowego systemu informatycznego ZRK w IBE. Znak sprawy: IBE/28/M/2015
Dodano: 2015-10-20 - Zakup sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem z przeznaczeniem na stanowiska specjalistyczne informatyki kryminalistycznej oraz dedykowanych stanowisk do elektronicznych systemów zabezpieczeń
Dodano: 2014-11-21 - DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO, SIECIOWEGO ORAZ OPROGRAMOWANIA SYMULACJI WIRTUALNEJ
Dodano: 2014-11-21 - 189/WOBiAK/SGGW/2014 Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem dla Katedry Genetyki, Hodowli i Biotechnologii Roślin - Wydział Ogrodnictwa, Biotechnologii i Architektury Krajobrazu
Dodano: 2014-11-06 - Zakup i dostawa serwerów wraz z oprogramowaniem dla ZGN w Dzielnicy Mokotów m. st. Warszawy.
Dodano: 2014-09-26 - Zakup i dostawa sprzętu komputerowego dla ZGN w Dzielnicy Mokotów m. st. Warszawy.
Dodano: 2014-07-30 - Dostawa sprzętu komputerowego
Dodano: 2014-02-18