Przetargi.pl
Dostawa żwiru gruboziarnistego

Gmina Latowicz ogłasza przetarg

  • Adres: 05-334 Latowicz, ul. Rynek 6
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 025 7521080 w. 15 , fax. 025 7521080 w. 29
  • Data zamieszczenia: 2009-08-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Latowicz
    ul. Rynek 6 6
    05-334 Latowicz, woj. mazowieckie
    tel. 025 7521080 w. 15, fax. 025 7521080 w. 29
    REGON: 71158273000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.republika.pl/regionlatowicki
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa żwiru gruboziarnistego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Dostawy polegać będą na dowiezieniu żwiru gruboziarnistego o frakcji 0,4 - 1 cm na poszczególne drogi wg zamówień ilościowych zamawiającego. Przebudowy dróg planuje się realizować od 7 września br. do 30 października 2009 r. W cenie dostawy l m3żwiru mieści się koszt materiału, załadunku, rozładunku oraz transport sprzętem o nośności całkowitej nie przekraczającej 24 Mg. na poszczególne drogi gminy Latowicz. Przedmiotowy żwir winien zawierać określoną frakcję, oraz nie zawierać nadmiernych - 5 %- zanieczyszczeń gliną i humusem i roślinnością . W przypadku dostarczenia żwiru nie odpowiedniej jakości niezgodnego z zamówieniem Dostawca jest zobligowany do bezpłatnego jego usunięcia i dostawy o żądanych parametrach. W przypadku odstąpienia od umowy , nie wykonania zadania zgodnie z zamówieniem lub dostarczenie żwiru nie odpowiedniej jakości Zleceniodawca zastrzega sobie prawo wykonania usługi przez innego dostawcę na podstawie zawartej z nim umowy ze środków przeznaczonych na finansowanie dostaw objętych niniejszą umową . Przewidywana ilość żwiru do nawiezienia około 2 391 m3 Przewiduję się rozszerzenie zadania o 20% jako zadanie uzupełniające w przypadku konieczności dokonania dodatkowych dostaw.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 142121207
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie jest wymagane
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wszyscy Oferenci, którzy: 1) Spełniają warunki określone w art. 22 ust. l i nie są wykluczeni na podstawie art.24 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2) Spełniają wymagania określone w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; 2) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; 3) pełnomocnictwo występowania w imieniu wykonawcy, w przypadku gdy dokumenty składające się na ofertę podpisuje inna osoba niż upoważniona do reprezentacji wykonawcy zgodnie z odpisem z KRS lub z zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. 4) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - załącznik Nr 3

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.latowiccz.samorzady.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach