Przetargi.pl
Dostawa sprzętu szkolnego i pomocy dydaktycznych dla Publicznego Gimnazjum nr 1 w Dzierżeninie

Publiczne Gimnazjum Nr 1 w Dzierżeninie ogłasza przetarg

  • Adres: 06-114 Pokrzywnica, Dzierżenin 105
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 0-23 691 04 27 , fax. 0-23 691 04 27 wew. 202
  • Data zamieszczenia: 2009-08-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Publiczne Gimnazjum Nr 1 w Dzierżeninie
    Dzierżenin 105 105
    06-114 Pokrzywnica, woj. mazowieckie
    tel. 0-23 691 04 27, fax. 0-23 691 04 27 wew. 202
    REGON: 13042577600000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Gminna jednostka budżetowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa sprzętu szkolnego i pomocy dydaktycznych dla Publicznego Gimnazjum nr 1 w Dzierżeninie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zamówienie obejmuje dostawę wraz z koniecznym montażem sprzętu szkolnego i pomocy dydaktycznych w Publicznym Gimnazjum nr 1 w Dzierżeninie, zgodnie z załączonymi szczegółowymi przedmiarami wyposażenia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 361400004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie wymaga się wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy oraz spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy, tj.: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w szczególności wykażą, że wykonali z należytą starannością w ciągu ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie) przynajmniej dwa zamówienia w zakresie podobnym do przedmiotu zamówienia; 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; 5)złożą oświadczenie wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ: 6)dostarczą oświadczenia i dokumenty wymienione w rozdziale VI niniejszej specyfikacji.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy mają dostarczyć: 1.Ofertę na formularzu oferty, o treści zgodnej z określoną we wzorze - stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ; 2.Przedmiar wyposażenia, o treści zgodnej z określoną we wzorze - stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ; 3.Oświadczenie o spełnieniu warunków postępowania, o którym mowa w art. 22 ust. 1 Pzp wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ; 4.Dokumentami potwierdzającymi spełnienie warunków, o którym mowa w rozdziale V pkt 2) niniejszej specyfikacji muszą być: wykaz zawierający następujące dane: nazwę i adres zamawiającego, opis wykonanych dostaw i usług, termin rozpoczęcia i zakończenia realizacji dostawy, usługi, wartość zrealizowanych dostaw i usług. Dokumenty potwierdzające, że ww. prace zostały wykonane należycie, np. Referencje. 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2.Dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych; 3.Zaświadczenia z właściwego urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymania w całości wykonania decyzji właściwego organu podatkowego - wystawiane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 4.Pełnomocnictwo wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.pgdzierzenin.pokrzywnica.pl oraz bip.pokrzywnica.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach