Przetargi.pl
Dostawa zestawu urządzeń medycznych dla 21 Wojskowego Szpitala Uzdrowiskowo-Rehabilitacyjnego SP ZOZ w Busku-Zdroju

21 Wojskowy Szpital Uzdrowiskowo-Rehabilitacyjny SP ZOZ ogłasza przetarg

  • Adres: 28-100 Busko-Zdrój, ul. Gen. F. Rzewuskiego
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. +48 413780919 , fax. +48 413780394
  • Data zamieszczenia: 2019-06-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 21 Wojskowy Szpital Uzdrowiskowo-Rehabilitacyjny SP ZOZ
    ul. Gen. F. Rzewuskiego 8
    28-100 Busko-Zdrój, woj. świętokrzyskie
    tel. +48 413780919, fax. +48 413780394
    REGON: 29052485300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalwojskowy.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa zestawu urządzeń medycznych dla 21 Wojskowego Szpitala Uzdrowiskowo-Rehabilitacyjnego SP ZOZ w Busku-Zdroju
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa zestawu urządzeń medycznych do siedziby Zamawiającego przy ul. Rzewuskiego 8 28-100 Busko-Zdrój. 2. Opis przedmiotu zamówienia: 1) opis minimalnych parametrów i wymagań technicznych oraz funkcjonalnych został podany w formularzu identyfikująco-cenowym – zał. nr 2 do SIWZ; 2) zaoferowany przez Wykonawcę przedmiot zamówienia winien: a) posiadać aktualne dopuszczenia do obrotu i używania na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zgodnie z polskim prawem oraz prawem Unii Europejskiej a na potwierdzenie Wykonawca złoży oświadczenie że dysponuje kompletem dokumentów dopuszczających zaoferowany przedmiot zamówienia do obrotu na terenie Rzeczypospolitej Polskiej zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (t.j.: Dz.U. 2019 poz. 175 ze zm.) oraz, że na każde żądanie Zamawiającego, przedstawi poświadczone za zgodność z oryginałem kserokopie tych dokumentów, b) spełniać inne wymagania (normy, parametry), określone przez Zamawiającego w formularzu identyfikująco-cenowym – zał. nr 2 do SIWZ; 3) przedmiot zamówienia musi być nowy z datą produkcji nie starszą niż z 2019 roku; 4) przedmiot zamówienia winien być wolny od jakichkolwiek wad fizycznych i prawnych. 3. Gwarancja jakości i rękojmia: 1) okres rękojmi za wady będzie równy okresowi udzielonej gwarancji jakości. Udzielona gwarancja jakości i rękojmia za wady oznaczają, że Wykonawca ponosić będzie pełną odpowiedzialność za zaoferowany przedmiot zamówienia; 2) okres gwarancji i rękojmi rozpoczyna swój bieg od daty odbioru przedmiotu zamówienia. 3) Wykonawca udzieli Zamawiającemu na zestaw urządzeń będących przedmiotem zamówienia co najmniej 24 miesięcznej gwarancji jakości. 4. Serwis posprzedażny: 1) Wykonawca w swojej ofercie może zadeklarować nieodpłatny serwis posprzedażny, który będzie równy okresowi udzielonej gwarancji jakości; 2) coroczne czynności serwisu posprzedażnego będą polegały na sprawowaniu opieki i kontroli nad prawidłowym funkcjonowaniem urządzeń poprzez: a) ich przegląd techniczny, b) wykonywanie czynności konserwacyjnych i regulacyjnych zgodnie z zaleceniami producenta i uwagami użytkownika, c) sporządzenie protokołu z przeprowadzonych czynności; 3) termin wykonania czynności określonych w ppkt. 2) będzie każdorazowo uzgadniany przez strony przyszłej umowy. 5. Podwykonawstwo: 1) Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy; 2) Wykonawca w takim przypadku zobowiązany jest do wskazania w oświadczeniach Wykonawcy (zał. nr 3 do SIWZ) składanym na podstawie art. 25a ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp: a) informacji o podwykonawcy/ach poprzez podanie nazwy firmy oraz b) założenie oświadczenia, że nie zachodzą podstawy wykluczenia podwykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia; 3) Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za właściwe i terminowe wykonanie całego przedmiotu umowy, w tym także odpowiedzialność za jakość, terminowość oraz bezpieczeństwo dostaw wykonywanych przez podwykonawców. 6. Szczegółowe warunki realizacji przedmiotu zamówienia zostały określone w projekcie umowy – zał. nr 5 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33100000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie,

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach