Przetargi.pl
Dostawa zestawu serwerowego i sprzętu komputerowego dla potrzeb MZBM w Kaliszu w podziale na cztery części.

Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych ogłasza przetarg

  • Adres: 62-800 Kalisz, ul. Dobrzecka
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 62 598 55 00 , fax. 62 598 55 01
  • Data zamieszczenia: 2020-11-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych
    ul. Dobrzecka 18
    62-800 Kalisz, woj. wielkopolskie
    tel. 62 598 55 00, fax. 62 598 55 01
    REGON: 25052391600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzbm.kalisz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samorządowy Zakład Budżetowy

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa zestawu serwerowego i sprzętu komputerowego dla potrzeb MZBM w Kaliszu w podziale na cztery części.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: dostawa zestawu serwerowego i sprzętu komputerowego dla potrzeb MZBM w Kaliszu w podziale na cztery części, tj.: Część 1: Dostawa zestawu serwerowego wraz z wyposażeniem i oprogramowaniem, modernizacja infrastruktury informatycznej MZBM w Kaliszu, Część 2: Dostawa komputerów stacjonarnych w ilości 6 szt; Część 3: Dostawa komputerów przenośnych – laptopów w ilości 4 szt; Część 4: Dostawa skanerów w łącznej ilości 8 szt. 2. Zakres zamówienia obejmuje między innymi: 1) Część 1: Dostawa zestawu serwerowego wraz z wyposażeniem i oprogramowaniem, modernizacja infrastruktury informatycznej MZBM w Kaliszu, w tym: I zakres: - Dostarczenie dwóch serwerów wirtualizacyjnych, macierzy dyskowej, elementów infrastruktury sieciowej (m.in. przełączniki sieciowe) oraz oprogramowania do backupu, II zakres: - Dostawa i montaż szafy do zastosowań serwerowych i sieciowych wysokość 42U, - Montaż serwerów w pomieszczeniu serwerowni; - Instalacja Upgrade firmware’u oraz instalacja wirtualizatora wraz z ich aktualizacjami, konfiguracja IP, - Instalacja kontrolera domeny, konfiguracja klastra HA, konfiguracja HYPER-V, - Instalacja serwera plików oraz jego konfiguracja, - Montaż 2 serwerów, switchy oraz ich podłączenie do sieci, - Migracja obecnych 2 serwerów fizycznych na wirtualne, - Instalacja systemu backupu na hoście po fizycznym SQL, konfiguracja środowiska backupowego, - Instalacja agentów na serwerach oraz na stacjach roboczych, - Konfiguracja polityk backupowych dla stacji roboczych oraz serwerów w technologii GRT Aplikacyjnych SQL i AD oraz GRT plikowego na serwerze plików, uruchomienie backupu, - Testy odtworzeniowe całej maszyny wirtualnej oraz odtworzenie obiektu AD, SQL i pliku, - Instalacja Windows Serwer Standard na obecnym serwerze, - Przygotowanie dokumentacji powdrożeniowej, - Migracja 10 stacji roboczych, - dostawa i podlączenie Smart-UPS; 2) Część 2: Dostawa komputerów stacjonarnych w ilości 6 szt; 3) Część 3: Dostawa komputerów przenośnych – laptopów w ilości 4 szt; 4) Część 4: Dostawa skanerów, w tym: - dostawa skanerów płaskich A4 ze zintegrowanym podajnikiem ADF A4 - obudowa kompaktowa zawierająca skaner z podajnikiem automatycznym (ADF) oraz skaner płaski, w ilości 5 sztuk, - dostawa skanerów dokumentowych z podajnikiem ADF A4 – z możliwością integracji cyfrowej z szybą formatu A4 i A3, w ilości 3. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają: SIWZ i załączniki do SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30236000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przed upływem terminu składania ofert zobowiązany jest wnieść wadium w określonych poniżej wysokościach, dla poszczególnych części: dla części 1: 2000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych), dla części 2: 220,00 zł (słownie: dwieście dwadzieścia złotych), dla części 3: 200,00 zł (słownie: dwieście złotych), dla części 4: 150,00 zł (słownie: sto pięćdziesiąt złotych), 2. Wykonawca wnosi wadium w wysokości przewidzianej dla części, której dotyczy składana przez niego oferta. W przypadku, gdy Wykonawca składa ofertę na więcej niż jedną część, może wnieść wadium osobno dla każdej części, jak i łącznie z wyraźnym zaznaczeniem jakich części wniesione wadium dotyczy. 3. Formę wniesienia wadium Wykonawca może wybrać spośród form przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia w tym zakresie wymagań.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca w terminie 3 od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust.1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą, który złożył ofertę nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Propozycję treści oświadczenia stanowi załącznik do SIWZ. 2. Wykonawca może złożyć oświadczenie, o którym mowa w pkt 1 wraz z ofertą w przypadku, gdy nie należy do żadnej grupy kapitałowej, co znajdzie odzwierciedlenie w treści składanego oświadczenia. Należy jednak w tym przypadku pamiętać, że jakakolwiek zmiana sytuacji Wykonawcy w toku postępowania (włączenie do grupy kapitałowej) będzie powodowała obowiązek aktualizacji takiego oświadczenia po stronie Wykonawcy. 3. W przypadku gdy ofertę składają wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienie) wymagane jest załączenie dokumentu pełnomocnictwa do reprezentowania wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w oryginale albo kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. 4. W przypadku gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik pełnomocnictwo określające jego zakres i podpisane przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentowania Wykonawcy (w oryginale lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach