Przetargi.pl
Dostawa zestawu hydraulicznych narzędzi ratowniczych - kategorii 2

Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Lesku ogłasza przetarg

  • Adres: 38-600 Lesko, al. Jana Pawła II 2
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 0-13 4696291 w. 41 , fax. 0-13 4696997
  • Data zamieszczenia: 2009-08-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Lesku
    al. Jana Pawła II 2 2
    38-600 Lesko, woj. podkarpackie
    tel. 0-13 4696291 w. 41, fax. 0-13 4696997
    REGON: 37044767400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kppsplesko.itl.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa zestawu hydraulicznych narzędzi ratowniczych - kategorii 2
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Dostawa do Ochotniczej Straży Pożarnej w Wetlinie zestawu hydraulicznych narzędzi ratowniczych- kategorii 2.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 351100008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 42 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki przystąpienia do przetargu 1. O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) spełniają wymagania określone w art. 22 ust. 1 ustawy P.z.p.; 2) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy P.z.p. Składanie ofert 1. Ofertę należy zaadresować na Zamawiającego i na opakowaniu zamieścić napis: Dostawa zestawu hydraulicznych narzędzi ratowniczych- kategorii 2.- Nie otwierać do dnia 26 sierpnia 2009 r. godz. 10.30. Jeżeli oferta będzie w jednej kopercie, to poza oznaczeniami podanymi wyżej, Wykonawca winien podać nazwę i adres, aby można było odesłać ofertę w przypadku wpłynięcia jej po wyznaczonym terminie. 2. Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego do dnia 26.08.2009 r. do godz. 10.00. 3. Oferty składane za pośrednictwem, np. Poczty Polskiej, należy przygotować w sposób określony w ust. 23 i przesłać w zewnętrznym opakowaniu zaadresowanym j.w., natomiast na wewnętrznym opakowaniu powinien być adres Wykonawcy. 4. Decyduje data faktycznego wpływu-złożenia oferty do Zamawiającego tj. do 26.08.2009r. do godz. 10.00. Oferty, które wpłyną po wyznaczonym terminie, zostaną odesłane bez otwierania. Kryteria oceny ofert 1. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie: cena oferty - 100 %. 2. Zamawiający dokona oceny ofert w kryterium -cena- posługując się następującym algorytmem: C = (C min : C of) x 100, gdzie: C min - najniższa cena spośród wszystkich ofert C of - cena oferty liczonej Oferta w kryterium - cena - może uzyskać max. 100 pkt. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą ilość punktów w kryterium - cena. Cena 1. Cenę należy ustalić na podstawie informacji zawartych w opisie przedmiotu zamówienia i podać w polskich złotych. 2. W cenie należy uwzględnić 7 % stawkę podatku VAT zgodnie z ustawą z 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług - Dz. U. Nr 54, poz. 535 z poźn.zm. 3. W cenie należy uwzględnić wszystkie koszty związane z wykonywaniem zobowiązań wynikających z umowy, której wzór stanowi zał. nr 3 do SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wymagane dokumenty 1. Wykonawca powinien złożyć następujące dokumenty: 1) wypełniony formularz oferty (zał. nr 1 SIWZ) z podaniem ceny uwzględniającej podatek od towarów i usług VAT za cały przedmiot zamówienia; 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3) oświadczenie Wykonawcy potwierdzające spełnienie wymagań określonych w art. 22 ust. 1 ustawy P.z.p. i o nie podleganiu wykluczeniu z mocy art. 24 ust. 1 i/lub ust. 2 ustawy P.z.p. sporządzone wg wzoru określonego w zał. nr 2 do SIWZ; 4) umowę spółki cywilnej, jeżeli działalność gospodarcza przedsiębiorców jest prowadzona w formie spółki cywilnej; Wymagania formalno-prawne dotyczące oferty 1. Oferta winna być napisana w języku polskim na maszynie lub komputerze. Dopuszcza się ręczne wypełnienie załącznika nr 1 i 2 do SIWZ. 2. Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. 3. Oferta winna obejmować całość zamówienia. 4. Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty wariantowej. 5. Oferta i inne wymagane dokumenty muszą być podpisane przez osobę(y) uprawnioną(e) do reprezentowania firmy. Upoważnienie innych osób do dokonania tej czynności musi mieć formę pisemną i być dołączone do oferty. 6. W przypadku załączenia kopii dokumentów (zaświadczenia, uprawnienia itp.) niezbędne jest ich potwierdzenie za zgodność z oryginałem przez osobę(y) uprawnioną(e) do reprezentowania firmy. Wymagana jest pieczęć firmowa oraz imienna osoby potwierdzającej. W przypadku przedstawienia kopii nieczytelnej lub budzącej wątpliwości co do jej prawdziwości, Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnego potwierdzenia. 7. W przypadku załączenia dokumentów w językach obcych, niezbędne jest dołączenie ich tłumaczenia na język polski przez tłumacza przysięgłego. 8. Wszelkie oświadczenia i zawiadomienia składane przez Zamawiającego i Wykonawców wymagają formy pisemnej. Jeżeli strony porozumieją się w formie innej niż pisemna, treść przekazanej informacji musi być niezwłocznie potwierdzona na piśmie. Oświadczenia lub zawiadomienia przekazane za pomocą poczty elektronicznej uważa się za złożone w terminie, jeżeli ich treść dotarła do adresata przed upływem terminu i została niezwłocznie potwierdzona na piśmie przez przekazującego. 9. Zamawiający może zgodnie z art. 87 ust. 1 ustawy P.z.p. żądać, w wyznaczonym przez siebie terminie, uzupełnienia lub złożenia wyjaśnień dotyczących dokumentów potwierdzających spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy P.z.p. 10. Wszystkie wymagane w SIWZ dokumenty powinny być razem spięte lub zszyte. 11. Stwierdzenie przez Zamawiającego faktu podania przez Wykonawcę nieprawdziwych informacji istotnych dla postępowania, spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania, a jego oferta zostanie odrzucona. 12. Termin związania ofertą wynosi 30 dni. Dzień upływu terminu składania ofert rozpoczyna bieg terminu związania ofertą. 13. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kppsplesko.itl.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach