Przetargi.pl
Budowa parkingu w miejscowości Bieździedza etap I

Wójt Gminy Kołaczyce ogłasza przetarg

  • Adres: 38-213 Kołaczyce, Rynek 1
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 013 4410065 , fax. 013 4460258
  • Data zamieszczenia: 2009-08-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wójt Gminy Kołaczyce
    Rynek 1 1
    38-213 Kołaczyce, woj. podkarpackie
    tel. 013 4410065, fax. 013 4460258
    REGON: 00054636000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kolaczyce.itl.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa parkingu w miejscowości Bieździedza etap I
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3. Przedmiotem zamówienia jest następujący szacunkowy zakres robót: 3.1. Parking 3035,0 m2, 3.2. Zjazdy z dróg publicznych 172,0 m2, 3.3. Droga dojazdowa 226,0 m2, 3.4. Odwodnienie parkingu - kanalizacja deszczowa 133 mb, 3.5. Inne roboty określone w przedmiarze robót.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452233009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Spełnianie wymogów określonych w art. 22 ust. 1 oraz nie podleganie wykluczeniu na podstawie art. 24 Ustawy z 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 ze zm.), Wskazanie kierownika budowy posiadającego odpowiednie uprawnienia z załączeniem dokumentu potwierdzającego dysponowanie, Wykonanie w ostatnich 5 latach 2 zadań inwestycyjnych w zakresie rzeczowo-finansowym porównywalnym z przedmiotem zamówienia. Oferent musi wykazać zrealizowanie tych zadań z należytą starannością. Ocena spełniania warunków dokonana będzie na podstawie złożonych dokumentów wg formuły spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. Dokument powinien zawierać następujący zakres informacji; nazwę i siedzibę firmy, zakres działalności oferenta, datę rejestracji, imiona i nazwiska osób uprawnionych do reprezentowania oferenta, sposób reprezentowania, informację o stanie firmy (likwidacja, upadłość). Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Wykaz podwykonawców oraz osób będących realizować zamówienie z podaniem imienia i nazwiska pracownika oferenta, który kierował będzie realizacją robót składających się na przedmiot niniejszego przetargu. Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich pięciu lat (z okresu prowadzenia działalności w przypadku okresu krótszego od 5 lat) robót budowlanych zbliżonych, co do zakresu i wartości do robót objętych zamówieniem. Referencje od zamawiających, dla których oferent realizował roboty o wielkości i charakterze podobnym do przedmiotu niniejszego przetargu z ostatnich pięciu lat. Referencje muszą jednoznacznie potwierdzać, że roboty budowlane zostały zrealizowane z należytą starannością.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kolaczyce.itl.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach