Samodzielny Publiczny Specjalistyczny Zakład Opieki Zdrowotnej Szpital Miejski im. Jana Pawła II w Elblągu ogłasza przetarg
- Adres: 82-300 Elbląg, ul. Żeromskiego 22
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Telefon/fax: tel. 055 230-41-97 , fax. 055 230-41-50
- Data zamieszczenia: 2009-05-06
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Specjalistyczny Zakład Opieki Zdrowotnej Szpital Miejski im. Jana Pawła II w Elblągu
ul. Żeromskiego 22 22
82-300 Elbląg, woj. warmińsko-mazurskie
tel. 055 230-41-97, fax. 055 230-41-50
REGON: 17074575100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalmiejski.elblag.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
dostawa zestawu endoskopowego, zestawu do EEG, fotela ginekologicznego - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa zestawu endoskopowego, zestawu do EEG, fotela ginekologicznego w podziale na 3 zadania o parametrach określonych w zał. 1.1.- 1.3. do siwz. Zadanie 1. Zestaw endoskopowy ( Zał. 1.1.) - 1 szt.; CPV 331.68000-5, w skła - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331680005
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca musi spełniać warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2007r. Nr 223 poz. 1655 ze zm.) zwanej w dalszej części SIWZ ustawą: - posiadanie uprawnień do wykonywania działalności będącej przedmiotem niniejszego postępowania - oceny spełniania tego warunku Zamawiający dokona na podstawie dokumentów określonych w części VI SIWZ; - posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowanie potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia/ przedstawienie pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, - znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, - niepodleganie wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, - oceny spełniania powyższych warunków Zamawiający dokona na podstawie dokumentów określonych w części VI SIWZ; Nie spełnienie chociażby jednego z ww. warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 oraz spełnia warunki ubiegania się o udzielenie zamówienia określone w art. 22 ust. 1 pkt 1 - 3 ustawy, na formularzu oświadczenia stanowiącym Załącznik Nr 2 do SIWZ. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. dot. wyłącznie Zadania 1 i Zadania 2. : Wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy zostały wykonane należycie. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, iż w ciągu tego czasu zrealizował minimum 2 dostawy zbliżone zakresem i wartością do zamówienia objętego przedmiotem zamówienia. - Załącznik nr 3. UWAGA 1. W przypadku, gdy Wykonawca jako załącznik do oferty dołączy kopię jakiegoś dokumentu, to kopia winna być pisemnie potwierdzona przez upoważnionych przedstawicieli Wykonawcy za zgodność z oryginałem ( z wyjątkiem pełnomocnictwa - patrz część X B pkt 5 ). 2. Zamawiający może zażądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu w przypadku gdy kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. 3. Jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających sie o udzielenie zamówienia zostanie wybrana, Zamawiający zażąda przed zawarciem umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalmiejski.elblag.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przetarg nieograniczony na dostawę wyrobów medycznych - akcesoriów do zabiegów endoskopowych. ZPZ-43/06/16
Dodano: 2016-07-15 - Przetarg nieograniczony na dostawę akcesoriów i materiałów eksploatacyjnych do endoskopii, ZPZ - 12/02/16
Dodano: 2016-02-22 - Przedmiotem zamówienia jest dostawę sprzętu medycznego z podziałem na 4 zadania dla Powiatowego Szpitala im. Władysława Biegańskiego w Iławie (nr sprawy 26/2015)
Dodano: 2015-09-15 - Dostawa akcesoriów do endoskopii w 13 pakietach dla potrzeb Pracowni Endoskopii Gastroenterologicznej Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Elblągu.
Dodano: 2015-02-25 - Przetarg nieograniczony na dostawę akcesoriów i materiałów eksploatacyjnych do zabiegów endoskopowych. NZP-13/02/15
Dodano: 2015-02-20 - Dostawa myjni wraz z systemem do uzdatniania wody oraz systemem monitoringu do posiadanych przez szpital endoskopów
Dodano: 2015-02-12 - DOSTAWA SPRZĘTU DO PRACOWNI ENDOSKOPOWEJ
Dodano: 2015-01-27 - Przetarg nieograniczony na dostawę akcesoriów i materiałów eksploatacyjnych do zabiegów endoskopowych. NZP-05/01/15
Dodano: 2015-01-26 - Dostawa kolumny endoskopowej
Dodano: 2014-10-17 - Dostawa aparatury i sprzętu medycznego dla Pracowni Endoskopii
Dodano: 2014-03-06