Gmina Miłoradz ogłasza przetarg
- Adres: 82-213 Miłoradz, ul. Żuławska 9
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 055 2711531 , fax. 055 2711565
- Data zamieszczenia: 2011-09-13
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Miłoradz
ul. Żuławska 9 9
82-213 Miłoradz, woj. pomorskie
tel. 055 2711531, fax. 055 2711565
REGON: 17074791600000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa zestawów komputerowych , laptopów, drukarek, pozostałych akcesoriów komputerowych wraz z oprogramowaniem w ramach projektu pn. Cyfrowo połączeni - e-Inclusion na terenie gminy Miłoradz - II edycja - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Dostawa fabrycznie nowych zestawów komputerowych z monitorami (30 szt.), Laptopów (26 szt.), drukarek (3 szt.), innego sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem oraz opieka serwisowa dla Gminy Miłoradz według Przedmiotu Zamówienia oraz Specyfikacji Technicznej integralną część Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Przedmiot Zamówienia: -Zakup 30 zestawów PC, -Zakup 26 Laptopów, -Zakup 3 drukarek sieciowych, -Zakup oprogramowania do komputerów (biurowe, antywirusowe, program ochrony rodzicielskiej) -Inne akcesoria komputerowe określone w Specyfikacji Technicznej. -serwisowanie sprzętu (1 przegląd, 56 odbiorców), -instalacja sprzętu wraz z oprogramowaniem (56 odbiorców). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 302130005
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 3 000,00 PLN (słownie złotych: trzy tysiące). Wadium musi być wniesione w jednej lub kilku następujących formach, w zależności od wyboru Wykonawcy: a. pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy: 88 2030 0045 1110 0000 0038 1380 b. poręczeniach bankowych; c. poręczeniach pieniężnych spółdzielczych kas oszczędnościowo-kredytowych; d. gwarancjach bankowych; e. gwarancjach ubezpieczeniowych; f. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z 2008 r. Nr 116, poz. 730 i 732 i Nr 227, poz. 1505 oraz z 2010 r. Nr 96, poz. 620). Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji powinno być załączone w oryginale oraz kopii do oferty i musi obejmować cały okres związania ofertą. Wadium wniesione w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy musi wpłynąć na wskazany rachunek bankowy Zamawiającego najpóźniej przed upływem terminu składania ofert. Zgodnie z art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, w przypadku gdy: Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana: a) odmówi podpisania umowy w sprawie niniejszego zamówienia na warunkach określonych w ofercie; b) nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c) zawarcie umowy w sprawie niniejszego zamówienia stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.pomorskie.eu/pl/bip/gminy/miloradz/zamowienia/ogloszenia_inwestycyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Wydziału Inżynierii Lądowej i Środowiska Politechniki Gdańskiej
Dodano: 2016-07-22 - Dostawa sprzętu komputerowego dla Urzędu Miejskiego w Miastku w roku 2016
Dodano: 2016-06-23 - Dostawa sprzętu komputerowego, części i akcesoriów komputerowych dla Instytutu Oceanologii Polskiej Akademii Nauk
Dodano: 2016-05-31 - Dostawa sprzętu komputerowego dla Urzędu Miasta Gdyni
Dodano: 2016-04-29 - Dostawa komputerów przenośnych dla Wydziału Mechanicznego Politechniki Gdańskiej
Dodano: 2016-04-27 - Dostawa sprzętu komputerowego w 2016r
Dodano: 2016-04-15 - CTM/BZ/ZZ/11/16. Dostawa komputerów stacjonarnych, przenośnych, urządzeń wielofunkcyjnych i drobnego sprzętu komputerowego
Dodano: 2016-04-15 - Dostawa sprzętu komputerowego, części i akcesoriów komputerowych dla Instytutu Oceanologii Polskiej Akademii Nauk
Dodano: 2016-04-13 - Dostawa sprzętu komputerowego i świadczenie usługi wsparcia serwera IBM
Dodano: 2016-04-07 - CRZP/15/2016/AEZ/ Dostawa oprogramowania i sprzętu komputerowego dla Akademii Morskiej w Gdyni w roku 2016 - część 1
Dodano: 2016-03-22