Łódzki Oddział Wojewódzki Narodowego Funduszu Zdrowia ogłasza przetarg
- Adres: 90-032 Łódź, Ul. Kopcińskiego 58
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 042 2754045, 2754044 , fax. 042 2754088
- Data zamieszczenia: 2009-09-03
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Łódzki Oddział Wojewódzki Narodowego Funduszu Zdrowia
Ul. Kopcińskiego 58 58
90-032 Łódź, woj. łódzkie
tel. 042 2754045, 2754044, fax. 042 2754088
REGON: 01581798500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.nfz-lodz.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa zestawów komputerowych i wysokowydajnych sieciowych drukarek laserowych dla ŁOW NFZ - ZP/ŁOW NFZ/11/2009 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest : - dostawa 28 zestawów komputerowych składających się z jednostki centralnej i monitora LCD; - dostawa jednego zestawu komputerowego składającego się z jednostki centralnej typu Nettop oraz wyświetlacza LCD; - dostawa 8 sztuk wysokowydajnych sieciowych dwustronnych drukarek laserowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załacznik nr 1 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 302100004
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 3 000,00 PLN
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy, tzn.: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy. Ocena spełnienia ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach lub oświadczeniach wyszczególnionych w punktach poniżej. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki Wykonawca spełnił.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, Zamawiający wymaga dołączenia do oferty w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę następujących dokumentów: a) oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 pkt 1- 4 ustawy, według wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ, b) aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, c) aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymaniu w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, d) aktualnego zaświadczenia z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych o nie zaleganiu z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie o uzyskaniu przewidzianego prawem zwolnienia, odroczenia lub rozłożenia na raty zaległych płatności lub wstrzymaniu w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego w niniejszej SIWZ, Wykonawca do oferty zobowiązany jest dołączyć w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę następujące dokumenty: a) certyfikat PN-EN ISO 9001:2001 (ISO 9001:2001) na procesy projektowania, produkcję, sprzedaż i serwis, b) certyfikat PN-EN ISO 12001:2005 (ISO 14001:2005) lub nowsze, c) deklarację producenta sprzętu o zgodności z dyrektywami 73 23 EEC oraz 89 336 EEC (oznaczenia CE), d) deklarację producenta sprzętu o zgodności oferowanego komputera z wymaganiami normy Energy Star 4.0, e) certyfikat na zgodność z systemami operacyjnymi Windows Vista - x86, Windows Vista - x64 (odnośnie zadania nr 1), f) wydruk ze strony potwierdzający, że oferowany komputer znajduje się na liście Windows Vista Hardware Compatibility List wraz z zawartością Windows Logo Vertification Report.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.nfz-lodz.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wdrożenie e - usługi i systemu elektronicznej dokumentacji wraz z rozbudową sieci teleinformatycznej w budynkach Miejskiej Przychodzi Wieloprofilowej Śródmieście w Łodzi
Dodano: 2015-02-20 - ZAKUP I DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO Z OPROGRAMOWANIEM
Dodano: 2014-10-14 - ZAKUP I DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO Z OPROGRAMOWANIEM
Dodano: 2014-09-03 - Dostawa serwera wraz z UPS,sprzętu komputerowego i akcesoriów komputerowych dla Prokuratury Apelacyjnej w Łodzi
Dodano: 2012-10-22 - Zakup serwerów dla Urzędu Miasta Łodzi
Dodano: 2009-06-19 - Zakup serwerów dla Urzędu Miasta Łodzi
Dodano: 2009-05-28