Przetargi.pl
Dostawa zestawów komputerowych i komputerów przenośnych wraz z drukarkami na potrzeby KWP w Olsztynie

Komenda Wojewódzka Policji ogłasza przetarg

  • Adres: 10-521 Olsztyn, ul. Partyzantów 6/8
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 089 5225200, 5225760 , fax. 089 5225205
  • Data zamieszczenia: 2011-09-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komenda Wojewódzka Policji
    ul. Partyzantów 6/8 6/8
    10-521 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 089 5225200, 5225760, fax. 089 5225205
    REGON: 51006478400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.warminsko-mazurska.policja.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa zestawów komputerowych i komputerów przenośnych wraz z drukarkami na potrzeby KWP w Olsztynie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa zestawów komputerowych i komputerów przenośnych wraz z drukarkami na potrzeby KWP w Olsztynie. 2. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawarte jest w Specyfikacji technicznej przedmiotu zamówienia, która jest dostępna na stronie internetowej Zamawiającego: www.warminsko-mazurska.policja.gov.pl. 3.Przedmiot zamówienia obejmuje również dostawę pełnej dokumentacji z nim związanej (m. in. instrukcje obsługi, dokumentacje techniczne, karty gwarancyjne oraz certyfikaty). 4.Wykonawca zobowiązany jest podać w swojej ofercie (Formularz cenowy) nazwę, typ, producenta oferowanych urządzeń oraz załączyć do oferty samodzielnie sporządzony szczegółowy opis oferowanego przedmiotu zamówienia (programy, podzespoły, sprzęt), zawierający wszystkie dane wymagane przez Zamawiającego. 5.Zamawiający wymaga, aby dostarczone urządzenia były fabrycznie nowe, najwyższej jakości oraz wprowadzone na rynek zgodnie z przepisami obowiązującymi na terenie Rzeczypospolitej Polskiej, a także posiadały dokumenty wymagane przepisami prawa np. certyfikaty i świadectwa bezpieczeństwa. 6.Urządzenia wchodzące w skład przedmiotu zamówienia zostaną dostarczone przez Wykonawcę w bezzwrotnych opakowaniach zabezpieczających dostarczane urządzenia przed uszkodzeniem w drodze do końcowego miejsca przeznaczenia. 7.Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wraz z urządzeniami przekazał Zamawiającemu wszystkie elementy jego wyposażenia oraz sporządzone w języku polskim instrukcje obsługi, konserwacji i inne dokumenty wymagane przez odrębne przepisy. 8.Wykonawca dostarczy urządzenia własnym transportem na swój koszt do siedziby Zamawiającego w Olsztynie przy ul. Partyzantów 6/8. 9.Odbiór przedmiotu zamówienia realizowany będzie przez upoważnionych przedstawicieli Zamawiającego i Wykonawcy. 10.Odbiór zostanie zakończony podpisaniem protokołu odbioru przedmiotu zamówienia przez obie strony. 11.Jeżeli zostanie stwierdzone, że towar jest uszkodzony lub też niezgodny z zamówieniem, winien zostać niezwłocznie wymieniony przez Wykonawcę na jego koszt i odpowiedzialność. 12.Protokół odbioru zostanie sporządzony w 3 jednobrzmiących egzemplarzach (1 egzemplarz dla Wykonawcy, 2 egzemplarze dla Zamawiającego). 13.Wykonawca gwarantuje, że urządzenia wchodzące w skład przedmiotu zamówienia są nowe, wolne od wad materiałowych, montażowych i prawnych oraz są zgodne z poziomem technologii istniejącym w momencie podpisania umowy. 14.Zamawiający wymaga, aby okres udzielonej gwarancji na dostarczony sprzęt był zgodny z Wymaganiami gwarancyjnymi i serwisowymi, które dostepne są na stronie internetowej Zamawiającego. 15.Zgłoszenia uszkodzeń, usterek i błędów będą dokonywane przez uprawnione osoby Zamawiającego do zespołu serwisowego w formie pisemnej - fax. 16. Okres gwarancji na naprawiony sprzęt ulega przedłużeniu o czas liczony od momentu przekazania uszkodzonego sprzętu do naprawy do dnia przekazania naprawionego sprzętu Zamawiającemu. 17.Zamawiający dopuszcza zaoferowanie towaru równoważnego - przy czym jego wydajność, jakość oraz parametry techniczne nie mogą być mniejsze niż wydajność, jakość i parametry określone przez Zamawiającego w Załączniku nr 4 do SIWZ. Wykazanie równoważności przedmiotu zamówienia (zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp) spoczywa na Wykonawcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 302133008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 21 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest przed terminem składania ofert wnieść wadium w wysokości: -dla zadania Nr 1: 1 000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych); -dla zadania Nr 2: 400,00 zł (słownie: czterysta złotych); -dla zadania Nr 3: 600,00 zł (sześćset złotych); -dla zadania Nr 4: 600,00 zł (sześćset złotych); -dla zadania Nr 5: 190,00 zł (sto dziewięćdziesiąt złotych) -dla zadania Nr 6:50,00 (pięćdziesiąt złotych) W przypadku wnoszenia wadium, w formie innej niż pieniężna, należy do oferty dołączyć jego kopię a oryginał, w oddzielnym opakowaniu, złożyć w placówce Zamawiającego, tj.Wydziale Zaopatrzenia i Inwestycji KWP w Olsztynie przy ul. Pstrowskiego 3, do czasu składania ofert, tj. do dnia 22 września 2011 r. godz. 13:00. 2.Wadium musi być wniesione przed upływem terminu do składania ofert, tj. do dnia 22 września 2011 r. godz. 13:00. 3.Wadium może być wnoszone w następujących formach: I. w pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego:45 1010 1397 0051 0613 9120 0000 II. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, III. gwarancjach bankowych, IV. gwarancjach ubezpieczeniowych, V. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158 z późn.zm.). 4.Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu, przelewem na wskazane konto Zamawiającego, Wykonawca dołącza do oferty kserokopię wpłaty wadium z potwierdzeniem dokonanego przelewu. Na poleceniu przelewu należy wpisać: Wadium do przetargu na dostawę zestawów komputerowych i komputerów przenośnych wraz z drukarkami -Zadanie Nr W pozostałych przypadkach wymagane jest dostarczenie do siedziby Zamawiającego w Olsztynie przy ulicy Pstrowskiego 3, blok 27 (Sekretariat Wydziału Zaopatrzenia i Inwestycji) przed upływem terminu składania ofert oryginału dokumentu wystawionego na rzecz Zamawiającego. Dokumenty, o których mowa w punkcie 3. (II) - (V) muszą zachowywać ważność przez cały okres, w którym Wykonawca jest związany ofertą. Oferta, która nie będzie zabezpieczona na całkowity okres związania ofertą (30 dni od ostatecznego terminu składania ofert) dopuszczalną formą wadium nie będzie rozpatrywana, a wykonawca zostanie wykluczony z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji Gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta. Podpis powinien być złożony w sposób umożliwiający jego identyfikację (podpis czytelny lub podpis wraz z imienną pieczątką). Z treści gwarancji musi wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust.4a i art. 46 ust. 5 ustawy Pzp. 5.W przypadku wnoszenia wadium przelewem na rachunek bankowy, o jego wniesieniu w terminie decydować będzie data uznania konta Zamawiającego wskazanego w punkcie 1.1 SIWZ przed upływem terminu składania ofert. Uwaga: Wadium w pieniądzu wnosi się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego (art. 45 ust. 7 ustawy Pzp.). 6. W przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie wadium wnoszone w formie innej, niż w pieniądzu musi w pozycji zobowiązanego (Wykonawcy) wskazywać wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie lub lidera konsorcjum jako działającego w imieniu wszystkich Wykonawców działających w konsorcjum. 7.Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 8. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 9. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 10. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku banko?wego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, lub pełnomocnictwa, chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wyko?nania umowy; c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.warminsko-mazurska.policja.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach