Przetargi.pl
Dostawa zestawów dydaktycznych AV dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu: Część nr 1 - dostawa dla Jednostek Organizacyjnych Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu Część nr 2 - dostawa do Działu Aparatury i Pomocy Dydaktycznych Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu Nr sprawy R0AP0000.272.30.2016

Uniwersytet Przyrodniczy we Wrocławiu ogłasza przetarg

  • Adres: 50-375 Wrocław, ul. C.K. Norwida 25
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 71 3205020 , fax. 71 3205386
  • Data zamieszczenia: 2016-07-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Przyrodniczy we Wrocławiu
    ul. C.K. Norwida 25 25
    50-375 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 71 3205020, fax. 71 3205386
    REGON: 00000186700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.up.wroc.pl (zakładka:przetargi)
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa zestawów dydaktycznych AV dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu: Część nr 1 - dostawa dla Jednostek Organizacyjnych Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu Część nr 2 - dostawa do Działu Aparatury i Pomocy Dydaktycznych Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu Nr sprawy R0AP0000.272.30.2016
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Część nr 1 Dostawa dla Jednostek Organizacyjnych Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu 32322000-6 Urządzenie multimedialne 1. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia został przedstawiony w załączniku nr 1.1 do niniejszej specyfikacji. Zamawiający wymaga żeby kolumna Parametry oferowane była przez Wykonawcę wypełniona. 2. Przedmiot umowy powinien być nowy, wolny od wad, w oryginalnych opakowaniach. 3. Szczegółowy zakres obowiązków wykonania przedmiotu zamówienia znajduje się we wzorze umowy, stanowiących załącznik nr 5.1 do SIWZ. 4. Wymagania Zamawiającego dotyczące warunków gwarancji: 4.1. Wykonawca udziela Zamawiającemu gwarancji zgodnie z ofertą w oparciu o przyjęte kryteria oceny ofert przy czym minimalny wymagany okres gwarancji wynosi 36 miesięcy. 4.2. Okres gwarancji liczy się od dnia bezusterkowego przekazania przedmiotu zamówienia, tj. od dnia podpisania protokołu jego odbioru technicznego. 4.3 W przypadku wystąpienia awarii uniemożliwiającej korzystanie z przedmiotu umowy zgodnie z przeznaczeniem, okres gwarancji zostanie każdorazowo wydłużony o czas od dnia wystąpienia (zgłoszenia) awarii do dnia odebrania sprawnego urządzenia. 4.4 Wykonawca gwarantuje właściwą konstrukcję, jakość i użyte materiały, właściwe wykonanie i zgodność z normami, jak również kompletność wyposażenia przedmiotu umowy, zgodnie z załącznikiem nr 1.1. 4.5 Jeżeli w okresie gwarancji ujawnią się lub zostaną wykryte wady przedmiotu zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest do ich nieodpłatnej naprawy lub wymiany na wolne od wad, w terminie do 21 dni od daty doręczenia reklamacji Wykonawcy w formie pisemnej lub za pośrednictwem faksu. W szczególnych przypadkach termin ten może za zgodą Zamawiającego ulec przedłużeniu. Czas reakcji na zgłoszone usterki 2 dni. Przez reakcję na zgłoszone usterki Zamawiający rozumie: pojawienie się serwisanta u Zamawiającego i rozpoczęcie naprawy zgłoszonego sprzętu. W przypadku niemożności usunięcia usterki Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć - na czas trwania naprawy - sprzęt zamienny o parametrach nie gorszych niż będący w naprawie. 4.6 Wykonawca zobowiązany jest do nieodpłatnego dostarczenia koniecznych części zamiennych lub odebrania od Zamawiającego wadliwego przedmiotu umowy i dostarczenia naprawionego lub wolnego od wad w terminie, o którym mowa w ust. 4 projektu umowy na swój koszt i ryzyko. 4.7 W przypadku dwóch napraw tego samego modułu lub usterek tego samego typu w okresie gwarancji Wykonawca będzie zobowiązany dokonać wymiany wadliwego sprzętu na towar nowy, nieużywany 5. Termin płatności wynosi do 30 dni od daty dostarczenia faktury Zamawiającemu. 6. Zakres przedmiotu zamówienia winien być zrealizowany zgodnie z obowiązującymi normami i przepisami. 7. Wykonawca ponadto zobowiązany jest do: - przeszkolenia pracowników Zamawiającego nadzorujących systemy AV w zakresie konserwacji i obsługi. CZĘŚĆ NR 2 Dostawa do Działu Aparatury i Pomocy Dydaktycznych Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu 32322000-6 Urządzenie multimedialne 1. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia został przedstawiony w załączniku nr 1.2 do niniejszej specyfikacji. Zamawiający wymaga żeby kolumna Parametry oferowane była przez Wykonawcę wypełniona. 2. Przedmiot umowy powinien być nowy, wolny od wad, w oryginalnych opakowaniach. 3. Szczegółowy zakres obowiązków wykonania przedmiotu zamówienia znajduje się we wzorze umowy, stanowiących załącznik nr 5.1 do SIWZ. 4. Wymagania Zamawiającego dotyczące warunków gwarancji: 4.1. Wykonawca udziela Zamawiającemu gwarancji zgodnie z ofertą w oparciu o przyjęte kryteria oceny ofert przy czym minimalny wymagany okres gwarancji wynosi 36 miesięcy. 4.2. Okres gwarancji liczy się od dnia bezusterkowego przekazania przedmiotu zamówienia, tj. od dnia podpisania protokołu jego odbioru technicznego. 4.3 W przypadku wystąpienia awarii uniemożliwiającej korzystanie z przedmiotu umowy zgodnie z przeznaczeniem, okres gwarancji zostanie każdorazowo wydłużony o czas od dnia wystąpienia (zgłoszenia) awarii do dnia odebrania sprawnego urządzenia. 4.4 Wykonawca gwarantuje właściwą konstrukcję, jakość i użyte materiały, właściwe wykonanie i zgodność z normami, jak również kompletność wyposażenia przedmiotu umowy, zgodnie z załącznikiem nr 1.2. 4.5 Jeżeli w okresie gwarancji ujawnią się lub zostaną wykryte wady przedmiotu zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest do ich nieodpłatnej naprawy lub wymiany na wolne od wad, w terminie do 21 dni od daty doręczenia reklamacji Wykonawcy w formie pisemnej lub za pośrednictwem faksu. W szczególnych przypadkach termin ten może za zgodą Zamawiającego ulec przedłużeniu. Czas reakcji na zgłoszone usterki 2 dni. Przez reakcję na zgłoszone usterki Zamawiający rozumie: pojawienie się serwisanta u Zamawiającego i rozpoczęcie naprawy zgłoszonego sprzętu. W przypadku niemożności usunięcia usterki Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć - na czas trwania naprawy - sprzęt zamienny o parametrach nie gorszych niż będący w naprawie. 4.6 Wykonawca zobowiązany jest do nieodpłatnego dostarczenia koniecznych części zamiennych lub odebrania od Zamawiającego wadliwego przedmiotu umowy i dostarczenia naprawionego lub wolnego od wad w terminie, o którym mowa w ust. 4 projektu umowy na swój koszt i ryzyko. 4.7 W przypadku dwóch napraw tego samego modułu lub usterek tego samego typu w okresie gwarancji Wykonawca będzie zobowiązany dokonać wymiany wadliwego sprzętu na towar nowy, nieużywany 5. Termin płatności wynosi do 30 dni od daty dostarczenia faktury Zamawiającemu. 6. Zakres przedmiotu zamówienia winien być zrealizowany zgodnie z obowiązującymi normami i przepisami. 7. Wykonawca ponadto zobowiązany jest do: - przeszkolenia pracowników Zamawiającego nadzorujących systemy AV w zakresie konserwacji i obsługi.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 323220006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Czas gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.up.wroc.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach