Zespół Żłobków m.st. Warszawy ogłasza przetarg
- Adres: 02-511 Warszawa, ul. Belgijska 4
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 022 5652355, 5652350 , fax. 022 8450714
- Data zamieszczenia: 2009-11-24
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zespół Żłobków m.st. Warszawy
ul. Belgijska 4 4
02-511 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 022 5652355, 5652350, fax. 022 8450714
REGON: 01571911300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zlobki.waw.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa zestawów do utrzymania czystości do placówek Zespołu Żłobków m.st. Warszawy. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Dostawa zestawów do utrzymania czystości do placówek Zespołu Żłobków m.st. Warszawy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 392200000
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie - w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali co najmniej dwa zamówienia odpowiadające swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia tj. związane z dostarczeniem środków do utrzymania czystości w postaci zestawów do sprzątania (suma dwóch wykonanych zamówień ma wynosić co najmniej 40.000,00 zł. brutto) oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej za?pewniającej wykonanie zamówienia. 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonywana na podstawie złożonych przez Wykonawcę w ofercie dokumentów lub oświadczeń określonych w pkt. 9 SIWZ.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych przepisami art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzające dopuszczenie Wykonawcy do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. 3. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4. Wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, potwierdzające spełnianie warunku, o którym mowa w pkt. 8.2 SIWZ z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że zamówienia te zostały wykonane lub są wykonywane należycie wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ. 5. Karty katalogowe lub rysunki oferowanych produktów zawierające dokładny opis oferowanych produktów. Ponadto: 6. Wypełniony formularz ofertowy - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ. 7. Wypełniona kalkulacja cenowa (opis przedmiotu zamówienia) - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: tak
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zlobki.waw.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Kompleksowe zaopatrzenie Polskiej Stacji Antarktycznej im. H. Arctowskiego w sezonie 2016- 2017 w materiały gospodarcze i BHP wraz z usługami dodatkowymi
Dodano: 2016-07-26 - Dostawa sprzętu kuchennego do DW WAM Oddział WDW Unieście
Dodano: 2016-05-12 - Zakup i sukcesywną dostawa sprzętu do sprzątania, pojemników na odpady med., środków czystości, art. biurowych, baterii dla Szpitala Klinicznego Dzieciątka Jezus w Warszawie.
Dodano: 2016-04-13 - Dostawy gastronomicznych artykułów jednorazowego użytku dla DW WAM Sp. z o. o. Oddział WDW w RYNI
Dodano: 2016-04-05 - Dostawa pierwszego wyposażenia modernizowanych kuchenek oddziałowych budynku A Szpitala Praskiego, w ramach zadania inwestycyjnego: Modernizacja i rozbudowa Szpitala Praskiego.
Dodano: 2016-03-23 - Dostawa wózków transportowych do potraw i naczyń dla kuchni w SPSK im. prof. A. Grucy CMKP w Otwocku
Dodano: 2016-01-28 - Dostawa różnego wyposażenia do laboratoriów w budynku Zakładu Medycyny Sądowej Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego, w podziale na pakiety; znak sprawy: AEZ/S-070/2015
Dodano: 2015-05-28 - DOSTAWA SPRZĘTU GASTRONOMICZNEGO ORAZ JEDNORAZOWYCH ARTYKUŁÓW CATERINGOWYCH
Dodano: 2015-04-14 - Dostawy worków foliowych na odpady
Dodano: 2015-01-16 - DOSTAWA NACZYŃ JEDNORAZOWYCH
Dodano: 2014-12-19