Instytut "Pomnik - Centrum Zdrowia Dziecka" ogłasza przetarg
- Adres: 04-730 Warszawa, Al. Dzieci Polskich
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. +48228151024 , fax. +48228151015
- Data zamieszczenia: 2018-06-07
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Instytut "Pomnik - Centrum Zdrowia Dziecka"
Al. Dzieci Polskich 20
04-730 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. +48228151024, fax. +48228151015
REGON: 000557961 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.czd.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa zestawów do systemu zamkniętego do przygotowywania leków cytotoksycznych oraz zestawów do leków cytotoksycznych do pompy Alaris GP i VP - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Dostawa zestawów do systemu zamkniętego do przygotowywania leków cytotoksycznych oraz zestawów do leków cytotoksycznych do pompy Alaris GP i VP w podziale na pakiety - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33141640-8
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa tego warunku
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wraz z ofertą każdy Wykonawca musi dołączyć aktualne na dzień składania ofert Oświadczenie, o którym mowa w pkt III.3) niniejszego ogłoszenia. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu. a) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie, o którym mowa w pkt III.3), składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to ma potwierdzać brak podstaw wykluczenia. 2. W odpowiedzi na zamieszczoną informację, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 3) ustawy Pzp należy złożyć : a) oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (oryginał): w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Zgodnie z art. 24 ust 11 ustawy Pzp Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Zamawiający nadmienia, że informacja o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp zostanie zamieszczona niezwłocznie tj.: w dniu otwarcia ofert lub pierwszego dnia roboczego następującego po dniu wyznaczonym na ostateczny termin składania ofert wraz ze wzorem oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. 3. Oferta musi zawierać: 3.1.wypełniony i podpisany formularz ofertowy – zał. 3 do SIWZ; 3.2 oświadczenie o którym mowa w Rozdziale VI. pkt 1. SIWZ – zał. 4 do SIWZ; 3.3 wypełniony i podpisany formularz cenowy dla oferowanych pakietów – zał. 5 do SIWZ; 3.4 dla pakietu nr 2 do oceny jakości: wydruk ze strony Food and Drug Administration (potwierdzający posiadanie kodu ONB nadanego przez FDA dla wszystkich elementów systemu zamkniętego) na którym będzie widoczny zaoferowany w formularzu cenowym produkt – wydruk powinien zawierać widoczny link z pobieranej strony 3.5. Próbki oferowanego przedmiotu zamówienia do oceny w kryterium jakość: a) Pakiet nr 1: poz.1 i 2 – po 2 sztuki, poz. 3 i 4 – po 2 sztuki; b) Pakiet nr 2: poz.1 – po 3 sztuki każdej objętości, poz. 2 – po 3 sztuki każdej średnicy; poz. 3 i 4 - po 11 szt
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- „DOSTAWA ZESTAWÓW DRENÓW PŁUKANIE/ODSYSANIE HISTEROSKOPOWYCH I LAPAROSKOPOWYCH”
Dodano: 2023-03-23 - Zestawy drenów płukanie/ssanie histeroskopowe i laparoskopowe
Dodano: 2021-02-16 - Dostawa drenów, wkładów workowych do ssaków oraz klipsów do klipsownicy laparoskopowej w okresie 24 miesięcy
Dodano: 2021-02-15 - Zestawy drenów płukanie/ssanie histeroskopowe i laparoskopowe
Dodano: 2020-12-22 - Dostawa drenów, wkładów workowych do ssaków oraz klipsów do klipsownicy laparoskopowej w okresie 24 miesięcy
Dodano: 2020-12-17 - Pomoce i akcesoria medyczne
Dodano: 2020-07-29 - Dostawa drenów do pomp infuzyjnych, pasków testowych do pomiaru cukru we krwi, nakłuwaczy oraz dzierżawa glukometrów.
Dodano: 2019-09-17 - Dostawa sprzętu jednorazowego użytku
Dodano: 2019-02-11 - Dostawa drenów, wkładów workowych do ssaków oraz klipsów do klipsownicy laparoskopowej w okresie 24 miesięcy
Dodano: 2019-01-18 - Dostawa drenów, wkładów workowych do ssaków oraz klipsów do klipsownicy laparoskopowej.
Dodano: 2017-01-16