Samodzielny Wojewódzki Publiczny Zespół Zakładów Psychiatrycznej Opieki Zdrowotnej w Radomiu ogłasza przetarg
- Adres: 26-607 Radom, Krychnowicka
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. (048) 332-45-00 , fax. (048) 3321508
- Data zamieszczenia: 2019-02-11
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Wojewódzki Publiczny Zespół Zakładów Psychiatrycznej Opieki Zdrowotnej w Radomiu
Krychnowicka 1
26-607 Radom, woj. mazowieckie
tel. (048) 332-45-00, fax. (048) 3321508
REGON: 67020453100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalpsychiatryczny.radom.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: SP ZOZ
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa sprzętu jednorazowego użytku - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Dostawa sprzętu jednorazowego użytku do magazynu SWPZZPOZ w ilości podanej w formularzu cenowym wg Załącznika Nr 1 do SIWZ. Zamówienie będzie realizowane w następujących częściach: Zadanie 1 Sprzęt jednorazowego użytku Zadanie 2 System próżniowy lub aspiracyjno – próżniowy do pobierania krwi z najmem czytnika do OB - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33141640-8
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem udziału w postępowaniu jest skuteczne wniesienie wadium w wysokości 4 300,00 PLN (słownie złotych: cztery tysiące pięćset 00/100) W przypadku złożenia ofert częściowych wysokość wadium dla każdego Zadania wynosi odpowiednio: Zadanie I – Sprzęt jednorazowego użytku - 4 000 PLN (słownie złotych: cztery tysiące) Zadanie II– System próżniowy lub aspiracyjno – próżniowy do pobierania krwi z najmem czytnika do OB - 300 PLN (słownie złotych: trzysta) Wadium musi być skutecznie wniesione przed terminem składania ofert. W zależności od woli wykonawcy wadium może być wnoszone w formach: • w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy zamawiającego, • poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, • gwarancjach bankowych, • gwarancjach ubezpieczeniowych, • poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr. 109, poz. 1158, z późń. zm.). 2. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy zamawiającego Getin Noble Bank S.A. 11 1560 0013 2326 9573 8000 0018 w takim terminie, aby najpóźniej przed upływem terminu składania ofert – określonym w pkt. 14 SIWZ – środki finansowe z tytułu wadium znajdowały się na wskazanym wyżej rachunku Zamawiającego. Zamawiający stwierdzi wniesienie wadium na podstawie informacji banku prowadzącego w/w rachunek. Potwierdzeniem tej formy wniesienia wadium będzie kopia przelewu (wpłaty) załączona do oferty. 3. Pozostałe, niepieniężne formy wadium wymienione w pkt. 2 należy w formie oryginału załączyć do oferty.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiajacy nie określa warunku dotyczącego tej kategorii
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Pozostałe dokumenty składane wraz z ofertą: 1) Formularz ofertowy - (wzór stanowi Załącznik nr 1 do siwz) - należy złożyć w formie oryginału, 2) Dokument potwierdzający zabezpieczenie oferty akceptowaną formą wadium. 3) W przypadku udzielenia pełnomocnictwa - oryginał pełnomocnictwa lub kopia poświadczona przez notariusza.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- „DOSTAWA ZESTAWÓW DRENÓW PŁUKANIE/ODSYSANIE HISTEROSKOPOWYCH I LAPAROSKOPOWYCH”
Dodano: 2023-03-23 - Zestawy drenów płukanie/ssanie histeroskopowe i laparoskopowe
Dodano: 2021-02-16 - Dostawa drenów, wkładów workowych do ssaków oraz klipsów do klipsownicy laparoskopowej w okresie 24 miesięcy
Dodano: 2021-02-15 - Zestawy drenów płukanie/ssanie histeroskopowe i laparoskopowe
Dodano: 2020-12-22 - Dostawa drenów, wkładów workowych do ssaków oraz klipsów do klipsownicy laparoskopowej w okresie 24 miesięcy
Dodano: 2020-12-17 - Pomoce i akcesoria medyczne
Dodano: 2020-07-29 - Dostawa drenów do pomp infuzyjnych, pasków testowych do pomiaru cukru we krwi, nakłuwaczy oraz dzierżawa glukometrów.
Dodano: 2019-09-17 - Dostawa drenów, wkładów workowych do ssaków oraz klipsów do klipsownicy laparoskopowej w okresie 24 miesięcy
Dodano: 2019-01-18 - Dostawa zestawów do systemu zamkniętego do przygotowywania leków cytotoksycznych oraz zestawów do leków cytotoksycznych do pompy Alaris GP i VP
Dodano: 2018-06-07 - Dostawa drenów, wkładów workowych do ssaków oraz klipsów do klipsownicy laparoskopowej.
Dodano: 2017-01-16