Powiatowy Szpital im. Wł. Biegańskiego ogłasza przetarg
- Adres: 14-200 Iława, ul. Wł. Andersa 3
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Telefon/fax: tel. 089 6488690 , fax. 089 6492425
- Data zamieszczenia: 2009-03-23
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Szpital im. Wł. Biegańskiego
ul. Wł. Andersa 3 3
14-200 Iława, woj. warmińsko-mazurskie
tel. 089 6488690, fax. 089 6492425
REGON: 51087919600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: szpital.ilawa.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
dostawa zestawów do rekonstrukcji więzadła krzyżowego przedniego kolana, waporyzatora, zestawu do transplantacji chrząstki, zestawów do szwu łąkotkowego, akumulatorowego uniwersalnego napędu ortopedycznego, żeli do 6-cio frakcyjnego rozdziału elektro- forezy białek surowicy wraz z dzierżawą systemu do elektroforezy na 2000 oznaczeń (numer sprawy 9/2009) - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa zestawów do rekonstrukcji więzadła krzyżowego przedniego kolana, waporyzatora, zestawu do transplantacji chrząstki, zestawów do szwu łąkotkowego, akumulatorowego uniwersalnego napędu ortopedycznego, żeli do 6-cio frakcyjnego rozdziału elektro- forezy białek surowicy wraz z dzierżawą systemu do elektroforezy na 2000 oznaczeń (numer sprawy 9/2009) - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331000001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Dla zadania nr 1 - 720,00 zł (słownie: siedemset dwadzieścia złotych 00/100) Dla zadania nr 2 - 770,00 zł (słownie: siedemset siedemdziesiąt złotych 00/100) Dla zadania nr 3 - 150,00 zł (słownie: sto pięćdziesiąt złotych 00/100) Dla zadania nr 4 - 320,00 zł (słownie: trzysta dwadzieścia złotych 00/100) Dla zadania nr 5 - 1500,00 zł (słownie: sto pięćdziesiąt złotych 00/100) Dla zadania nr 6 - 310,00 zł (słownie: trzysta dziesięć złotych)
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Warunki udziału w postępowaniu O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełnią następujące warunki: 1) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawia pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia 3) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 PZP. 2. Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu według kryterium: spełnia/nie spełnia na podstawie analizy dokumentów i oświadczeń dołączonych do oferty zgodnie z wymaganiami zawartymi w SIWZ.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wykonawca zamieszkały lub mający swoją siedzibę na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: a) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert b) Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości decyzji właściwego organu- wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, c) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru- załącznik 5 d) Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru - Załacznik nr 6 2) Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa wyżej składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne alboż uzyskał przewidziane prawem zwolnieni, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu c) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru- załącznik 5 d) Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru - Załącznik nr 6 2. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego: a)opisów w języku polskim (lub przetłumaczonych na język polski) zaoferowanego przez Wykonawcę przedmiotu zamówienia z uwzględnieniem wszystkich wymaganych przez Zamawiającego parametrów, które musi spełniać przedmiot zamówienia, opisanych w Specyfikacji przedmiotowej
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.ilawa.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- DOSTAWY SPRZĘTU MEDYCZNEGO JEDNORAZOWEGO UŻYTKU ORAZ ODZIEŻY OCHRONNEJ
Dodano: 2016-07-19 - Zakup i dostawę sprzętu medycznego
Dodano: 2016-07-07 - Przetarg nieograniczony na dostawę urządzeń do oczyszczania powietrza metodą sterylizacji plazmowej w formie leasingu operacyjnego II. ZPZ-45/06/16
Dodano: 2016-07-04 - Dostawa urządzenia medycznych - doposażenie Bloku Operacyjnego
Dodano: 2016-06-10 - Przetarg nieograniczony na dostawę urządzeń do oczyszczania powietrza metodą sterylizacji plazmowej w formie leasingu operacyjnego. ZPZ-33/05/16
Dodano: 2016-06-08 - DOSTAWA ŁÓŻEK SZPITALNYCH I INNYCH URZĄDZEŃ MEDYCZNYCH
Dodano: 2016-06-07 - Przetarg nieograniczony na dostawę sprzętu jednorazowego użytku dla Pro-Medica Sp. z o. o.
Dodano: 2016-05-20 - Dostawa usg do badania dzieci w ramach realizacji projektu Poprawa opieki perinatalnej gwarancją zdrowia społeczności subregionu olsztyńskiego dofinansowanego ze środków funduszy Mechanizmu Finansowego EOG i Norweskiego Mechanizmu Finansowego
Dodano: 2016-05-09 - Usługa najmu wraz z dostawą urzadzenia filtrującego i utrzymującego czystość powietrza o ustalonym sposobie kontroli zanieczyszczeń cząstkami i drobnoustrojami w środowisku wraz z wykonaniem instalacji oraz zaprojektowaniem i wykonaniem niezbędnych prac budowlanych umożliwiających instalację dostarczonego urządzenia.
Dodano: 2016-05-05 - Dostawa inkubatora, usg do badania dzieci oraz systemów do bezprzewodowego monitorowania płodu (telemetria) w ramach realizacji projektu Poprawa opieki perinatalnej gwarancją zdrowia społeczności subregionu olsztyńskiego dofinansowanego ze środków funduszy Mechanizmu Finansowego EOG i Norweskiego Mechanizmu Finansowego
Dodano: 2016-04-14