Samodzielny Publiczny Wojewódzki Szpital Zespolony ogłasza przetarg
- Adres: 71455 Szczecin, ul. Arkońska
- Województwo: zachodniopomorskie
- Telefon/fax: tel. 91 813 90 21 , fax. 918 139 079
- Data zamieszczenia: 2017-10-17
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Wojewódzki Szpital Zespolony
ul. Arkońska 4
71455 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
tel. 91 813 90 21, fax. 918 139 079
REGON: 29027400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.spwsz.szczecin.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa zestawów do dializy, cewników do mapingu żył, sprzętu jednorazowego do koronarografii PTCA i PTA, wyrobów medycznych do zabiegów endoskopowych dla SPWSZ w Szczecinie - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa zestawów do dializy, cewników do mapingu żył, sprzętu jednorazowego do koronarografii PTCA i PTA, wyrobów medycznych do zabiegów endoskopowych dla SPWSZ w Szczecinie. 2. Przedmiot zamówienia podzielony jest na 16 zadań/ części. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ oraz Załącznik nr 1A do SIWZ dla zadania/części nr 1-10 3. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w projekcie umowy stanowiącym Załącznik 4 do SIWZ i szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33168000-5
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu oceny spełniania warunku.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu dokonania oceny ofert w przedmiotowym postępowaniu wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty: 1) formularz ofertowy, według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 i 2A i/lub 2B i/lub 2C do SIWZ do zadań na które składana jest oferta, 2) Oświadczenie, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ, stanowiące wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu 3) Oświadczenie, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3A do SIWZ, stanowiące wstępne potwierdzenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu; 4) odpowiednie pełnomocnictwa lub dokumenty (np. odpis z właściwego rejestru) wykazujące umocowanie osoby podpisującej ofertę do reprezentowania Wykonawcy (jeżeli dotyczy), 5) Wymagane parametry graniczne, według wzoru stanowiącego załącznik nr 1A dla zadania nr 1 - 10 do zadań na które składana jest oferta, 6) Parametry podlegające ocenie jakości –według wzoru stanowiącego załącznik nr 1B do SIWZ dla zadania nr 4 - 16, do zadań na które składana jest oferta, 7) Dokumenty opisujące przedmiot oferty (strony katalogowe lub foldery, ulotki informacyjne) – w j. polskim dotyczące oferowanych przez wykonawcę wyrobów i sprzętu, pozwalające na potwierdzenie ich zgodności z SIWZ w zakresie wymagań określonych przez Zamawiającego w Załącznikach nr 1 i załączniku nr 1A i/lub 1B do SIWZ oraz w zakresie oświadczeń wykonawcy co do spełniania warunków granicznych i parametrów podlegających ocenie w zakresie kryteriów jakościowych (odrębnie dla wyrobów oferowanych w ramach każdego zadania, na które składana jest oferta) – dla zadania 4-16. UWAGA! Dokumenty, o których mowa w zdaniu poprzednim stanowią część oferty, w przypadku ich niezłożenia oferta podlega będzie odrzuceniu na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp. 2. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp (oryginał) - Wykonawca przekaże Zamawiającemu bez wezwania w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP (Informacja z otwarcia ofert).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa narzędzi chirurgicznych endoskopowych i laparoskopowych dla Oddziału Klinicznego Ginekologii Rekonstrukcyjnej i Onkologicznej.
Dodano: 2023-06-26 - Dostawa jednorazowych wyrobów medycznych do zabiegów endoskopowych dla SPWSZ w Szczecinie
Dodano: 2020-09-28 - Dostawa sondy typu EUSRA dla SP ZOZ MSWiA w Szczecinie.
Dodano: 2020-08-10 - Narzędziia endoskopowe jednorazowego i wielorazowego użytku
Dodano: 2020-06-25 - Dostawa jednorazowych i wielorazowych wyrobów medycznych do zabiegów endoskopowych dla SPWSZ w Szczecinie
Dodano: 2019-10-30 - Dostawa sprzętu endoskopowego dla Pomorskiego Uniwersytetu Medycznego w Szczecinie
Dodano: 2019-08-27 - Narzędzia endoskopowe jednorazowego i wielorazowego użytku
Dodano: 2019-04-05 - Dostawa jednorazowych i wielorazowych wyrobów medycznych do zabiegów endoskopowych dla SPWSZ w Szczecinie
Dodano: 2019-03-01 - Dostawa materiałów, narzędzi i akcesoriów do zabiegów endoskopowych dla SP ZOZ MSWiA w Szczecinie (powtórka).
Dodano: 2018-12-21 - dostawa sprzętu jednorazowego użytku do wykonywania procedur w Pracowni Endoskopowej oraz zestawów do zamykania ubytków typu ASD dla Pracowni Hemodynamiki SPSK-2 w Szczecinie
Dodano: 2018-12-04