Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny nr 2 PUM w Szczecinie ogłasza przetarg
- Adres: 70111 Szczecin, Al. Powstańców Wielkopolskich
- Województwo: zachodniopomorskie
- Telefon/fax: tel. 914 661 086 , fax. 914 661 113
- Data zamieszczenia: 2018-12-04
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny nr 2 PUM w Szczecinie
Al. Powstańców Wielkopolskich 72
70111 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
tel. 914 661 086, fax. 914 661 113
REGON: 28890000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.spsk-2.szczecin.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
dostawa sprzętu jednorazowego użytku do wykonywania procedur w Pracowni Endoskopowej oraz zestawów do zamykania ubytków typu ASD dla Pracowni Hemodynamiki SPSK-2 w Szczecinie - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu jednorazowego użytku do wykonywania procedur w Pracowni Endoskopowej oraz zestawów do zamykania ubytków typu ASD dla Pracowni Hemodynamiki SPSK-2 w Szczecinie, zwanego dalej „wyrobami”. 2. Opis przedmiotu zamówienia dla zadań 1-2 oraz szacowane ilości dla zadań 1-3 zawiera formularz cen jednostkowych, stanowiący załącznik nr 2 do formularza oferty; opis przedmiotu zamówienia dla zadania 3 – formularz „Parametry wymagane”, stanowiący załącznik nr 4 do formularza oferty. 3. Zamawiający wymaga zaoferowania wyrobów medycznych w rozumieniu Ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz.U.2017.211 t.j. z dnia 2017.02.03), wprowadzonych do obrotu i używania na terenie RP zgodnie z obowiązującymi przepisami, zwanej dalej „ustawą o wyrobach medycznych”. 4. Zamawiający wymaga, by dostarczane wyroby posiadały okres przydatności do użycia nie krótszy niż 24 miesiące, licząc od daty dostarczenia do siedziby zamawiającego. 5. Zamawiający ma prawo zamówić mniejszą ilość wyrobów, z tym że nie mniej niż 60% ilości podanej w formularzu cen jednostkowych. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33168000-5
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: zamawiający nie opisuje sposobu spełniania tego warunku
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że przedmiot zamówienia jest zgodny z wymaganiami Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty: 1. oświadczenie o dopuszczeniu oferowanych wyrobów medycznych do obrotu i używania na terytorium RP – zgodnie z Ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz.U.2017.211 t.j. z dnia 2017.01.17) – zgodnie z załącznikiem nr 3 do formularza oferty; 2. dokumenty w postaci ulotek, katalogów (kart katalogowych) broszur lub innych dokumentów określanych dalej jako „materiały informacyjne producenta”, potwierdzających, że oferowane wyroby posiadają parametry i właściwości określone w SIWZ i załącznikach do SIWZ, z wyraźnym zaznaczeniem, których pozycji dotyczą, zawierające co najmniej: - wskazanie producenta oraz nazwy wyrobu, - opis i zdjęcie oferowanego wyrobu, - wskazanie oferowanych rozmiarów (jeśli dotyczy) wraz z ich numerami katalogowymi (jeśli posiadają numery katalogowe). W przypadku, gdy w materiałach informacyjnych wymienionych powyżej nie będzie określonego parametru wymaganego przez zamawiającego, zamawiający dopuszcza możliwość załączenia do oferty oświadczenia wystawionego przez producenta bądź autoryzowanego przedstawiciela producenta, zawierającego wymagane informacje. Materiały informacyjne winny być wystawione przez producenta oferowanego wyrobu bądź jego autoryzowanego przedstawiciela.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa narzędzi chirurgicznych endoskopowych i laparoskopowych dla Oddziału Klinicznego Ginekologii Rekonstrukcyjnej i Onkologicznej.
Dodano: 2023-06-26 - Dostawa jednorazowych wyrobów medycznych do zabiegów endoskopowych dla SPWSZ w Szczecinie
Dodano: 2020-09-28 - Dostawa sondy typu EUSRA dla SP ZOZ MSWiA w Szczecinie.
Dodano: 2020-08-10 - Narzędziia endoskopowe jednorazowego i wielorazowego użytku
Dodano: 2020-06-25 - Dostawa jednorazowych i wielorazowych wyrobów medycznych do zabiegów endoskopowych dla SPWSZ w Szczecinie
Dodano: 2019-10-30 - Dostawa sprzętu endoskopowego dla Pomorskiego Uniwersytetu Medycznego w Szczecinie
Dodano: 2019-08-27 - Narzędzia endoskopowe jednorazowego i wielorazowego użytku
Dodano: 2019-04-05 - Dostawa jednorazowych i wielorazowych wyrobów medycznych do zabiegów endoskopowych dla SPWSZ w Szczecinie
Dodano: 2019-03-01 - Dostawa materiałów, narzędzi i akcesoriów do zabiegów endoskopowych dla SP ZOZ MSWiA w Szczecinie (powtórka).
Dodano: 2018-12-21 - Dostawa optyk do endoskopów dla SP ZOZ MSWiA w Szczecinie.
Dodano: 2018-10-11