Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego w Lublinie ogłasza przetarg
- Adres: 20-218 Lublin, ul. Hutnicza 3
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. +48 81 746 17 39 , fax. +48 81 7461227
- Data zamieszczenia: 2012-04-24
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego w Lublinie
ul. Hutnicza 3 3
20-218 Lublin, woj. lubelskie
tel. +48 81 746 17 39, fax. +48 81 7461227
REGON: 43118139600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.word.lublin.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Samorządowa wojewódzka osoba prawna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa: Zestawów bezpieczeństwa ruchu drogowego dla dzieci i młodzieży województwa lubelskiego - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa około 1000 kompletów zestawów zawierających elementy bezpieczeństwa pieszego-rowerzysty, przeznaczonych dla dzieci i młodzieży (dalej -zestawy BRD). Ilość ta jest orientacyjna, nie jest ostateczna i zależy od zaoferowanej ceny jednostkowej za jeden komplet zestawów. 2.Pierwszy zestaw BRD powinien zawierać: 1)kask rowerowy rozmiar S i M, 2)komplet oświetleniowy (lampka przednia i tylna), 3)kamizelkę odblaskową rozmiar S i M, 4)plecak rowerowy. Drugi zestaw BRD powinien zawierać: 5) smycz odblaskową, 6) brelok pulsacyjny, 7) koszulkę T - Shift, 8) torbę rowerową 3.Szczegółowy opis poszczególnych elementów obydwu zestawów BRD zawiera załącznik nr 1 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 184441121
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 21 dni
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Jakość wykonania elementów zestawów
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.ebip.lublin.pl/word/
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną